Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Generelt > Forumet

Forumet Notater, meldinger og annet angående forumet. Her står også forumreglene.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11.02.12, 16:33
Fru-Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

De som ikke behøver den, eller ikke ser meningen med den ikke bruke den da!
Svar med sitat
Gammel 11.02.12, 16:38
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,398
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Bira Vis post
Er det kun de som er FOR sletteknapp som får si sine meninger her da? Eller?
Jeg synes da de som er mot sletteknappen sier sin mening også, og det til dels på en måte som antyder at vi som kunne tenkt oss slettemuligheten en sjelden gang bør tenke over hva vi skriver før vi poster noe som helst.

Som jeg også har gjentatt til det kjedsommelige nå - jeg tenker over hva jeg skriver i den grad at jeg ikke ønsker å såre noen, men andre ting kan komme uheldig ut pga. jeg ikke alltid får med meg at tråden som var på 2 sider i går er vokst til 5 sider mens jeg var på jobb (eller i byen, eller på butikken). Meeeeeen jeg lover herved dyrt og hellig at hvis jeg ikke har giddet lese alle de 13 sidene som er kommet imellom siden jeg leste siste innlegg så skal jeg ikke svare med en eneste bokstav på et eneste innlegg mer - ever!
Gammel 11.02.12, 16:46
Fru-Larsen
Guest

Standard

Sånn for sikkerhetsskyld, for å myke opp stemningen, så runder jeg av med denne..

http://www.youtube.com/watch?v=4fndeDfaWCg&ob=av3e

Sist endret av Fru-Larsen; 11.02.12 kl 18:23
Svar med sitat
Gammel 11.02.12, 18:46
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,767
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Cara Vis post
Jeg synes da de som er mot sletteknappen sier sin mening også, og det til dels på en måte som antyder at vi som kunne tenkt oss slettemuligheten en sjelden gang bør tenke over hva vi skriver før vi poster noe som helst.

Som jeg også har gjentatt til det kjedsommelige nå - jeg tenker over hva jeg skriver i den grad at jeg ikke ønsker å såre noen, men andre ting kan komme uheldig ut pga. jeg ikke alltid får med meg at tråden som var på 2 sider i går er vokst til 5 sider mens jeg var på jobb (eller i byen, eller på butikken). Meeeeeen jeg lover herved dyrt og hellig at hvis jeg ikke har giddet lese alle de 13 sidene som er kommet imellom siden jeg leste siste innlegg så skal jeg ikke svare med en eneste bokstav på et eneste innlegg mer - ever!
Jeg antyder ingenting - det er dere som skriver at dere skriver mye dumt på kjappen UTEN lese gjennom hva dere skriver før dere poster det - og vil så ha en sletteknapp for å ta vekk de innleggene. Dermed svarte jeg at da kan dere no heller lese en gang gjennom det som dere skriver før dere poster det ELLER omformulere dere annerledes i det innlegget det gjelder om dere ser at det blir for dumt i etterkant.

Vel, jeg håper ikke at det kommer en sletteknapp - for meg blir det en feig løsning.

Og Fruen; det er ikke en menneskerett å gjøre om på det man har gjort og sagt. Det er en menneskerett å bli akseptert for den man er og hva man står for - og det er heller en menneskerett å feile for å lære. Og lære å stå for det man gjør og sier.
Svar med sitat
Gammel 11.02.12, 18:57
Ugla Ugla er offline
Banned

Medlem siden: Jan 2012
Sted: Langt inni skogen
Meldinger: 352
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru-Larsen Vis post
Sånn for sikkerhetsskyld, for å myke opp stemningen, så runder jeg av med denne..

http://www.youtube.com/watch?v=4fndeDfaWCg&ob=av3e
Ja det var en fin oppmykning.
Svar med sitat
Gammel 11.02.12, 19:09
Fru-Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Jeg antyder ingenting - det er dere som skriver at dere skriver mye dumt på kjappen UTEN lese gjennom hva dere skriver før dere poster det - og vil så ha en sletteknapp for å ta vekk de innleggene. Dermed svarte jeg at da kan dere no heller lese en gang gjennom det som dere skriver før dere poster det ELLER omformulere dere annerledes i det innlegget det gjelder om dere ser at det blir for dumt i etterkant.

Vel, jeg håper ikke at det kommer en sletteknapp - for meg blir det en feig løsning.

Og Fruen; det er ikke en menneskerett å gjøre om på det man har gjort og sagt. Det er en menneskerett å bli akseptert for den man er og hva man står for - og det er heller en menneskerett å, feile for å lære. Og lære å stå for det man gjør og sier.
Ok, så kall meg feig for å se behovet for en, eller bruke en om jeg blir gitt anledning til det igjen.

Sist endret av Fru-Larsen; 11.02.12 kl 19:28
Svar med sitat
Gammel 11.02.12, 20:02
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,900
Standard

Nå slettet jeg akkurat et innlegg, og er kjempeglad for den muligheten! Det ble for privat, og jeg kjente en vond klump i magen to minutter etter at jeg hadde postet det. Deilig, befriende og en lettelse å bare kunne slette!! Yes! Den funksjonen er viktig for meg.

Sist endret av Krølle; 11.02.12 kl 20:05 Begrunnelse: tok bort en smiley, den ble så slitsom
Svar med sitat
Gammel 11.02.12, 20:07
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,398
Standard

Sitat:
Jeg antyder ingenting - det er dere som skriver at dere skriver mye dumt på kjappen UTEN lese gjennom hva dere skriver før dere poster det - og vil så ha en sletteknapp for å ta vekk de innleggene..
Nei, det er faktisk ikke det jeg sier. Og det er ikke det jeg har sagt i noen av de 3-4 innleggene jeg har i denne tråden. Jeg påpeker stadig at det finnes andre grunner enn hva som står i et innlegg som kan gjøre at det blir malplassert og derfor like greit å slette. Gidder ikke skrive det samme som jeg har sagt før for 5. gang, så jeg siterer like gjerne meg selv i den saken.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cara Vis post
J.....- jeg tenker over hva jeg skriver i den grad at jeg ikke ønsker å såre noen, men andre ting kan komme uheldig ut pga. jeg ikke alltid får med meg at tråden som var på 2 sider i går er vokst til 5 sider mens jeg var på jobb (eller i byen, eller på butikken).
Gammel 11.02.12, 20:21
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,767
Standard

Og jeg påpeker at viss man gidder å ta seg bryet med å lese gjennom tråden før man svarer og så lese gjennom det man skriver før en poster det - så sitter man kanskje ikke med uggen følelse eller føler seg dum etterpå. Ting ser som regel annerledes ut den andre gangen man leser gjennom det.

Jeg liker å gjøre det da - igjen, for å få et mer helhetlig inntrykk og et mer grundigere fotfeste når jeg svarer :-)

Men, men.

By the way, det går an å endre innstillingene slik at du slipper å bla deg gjennom så mange sider. Jeg kan ha 40 innlegg på en side før jeg begynner på side 2. Et lite tips bare, dersom du ikke liker å bla gjennom alle sidene.

Jeg er ferdig med denne diskusjonen nå - føler jeg har sagt mitt.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:39.