Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > FORUMGJESTER

FORUMGJESTER Her kan du møte gjester som er invitert til forumet. Still gjerne spørsmål.

Stengt tråd

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05.12.13, 22:13
Forumgjest sin avatar
Forumgjest Forumgjest er offline
Fersk

Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 42
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Jeg så på siden deres at dere har saltshampo. Hva gjør den med håret?

MALU
Vi har tre ulike saltsjampoer, sitron, rosmarin, naturell (duftfri). Alle sammen gir løft og volum og nydelig glans til håret og er blitt bra populære.

Mange folk reagerer på tradisjonelle stylingprodukter, for de det gjelder er denne et flott alternativ.
Vi selger hårproduktene våre hos økologiske frisører. Huldra er den nærmeste for folk i Bergen. Ellers kan de jo kjøpes i butikkene eller på nettsiden
Gammel 05.12.13, 22:27
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,767
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Forumgjest Vis post
Hei på deg. På hender og på kroppen kan vi anbefale deg å bruke en Helt fett krem (body butter). De smører huden veldig godt. Du kan velge mellom ulike dufter (alle naturlige). Vi har og en Helt fett squalene som er uten duft). Du kan også teste om du liker de, inne i butikken. For ansiktet er det litt vanskeligere for meg å anbefale deg noe. Vi har to serier som kan være aktuelle for deg (C vitalitet og Balanse). De er ikke på nettsiden før i januar, men du kan ta en titt på de i butikken. Der jobber det hudterapauter som kan hjelpe deg. Du kan få deg testere...
Takk for svar!

Ja, da tror jeg at må oppsøke de i butikken Huldra, sa du?
Gammel 05.12.13, 22:50
Forumgjest sin avatar
Forumgjest Forumgjest er offline
Fersk

Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 42
Red face

Sitat:
Opprinnelig postet av Bira Vis post
Takk for svar!

Ja, da tror jeg at må oppsøke de i butikken Huldra, sa du?
Vi har butikk i Bergen Storsenter nå. Sandvika og Trondheim Torg. Men stenger butikken i Bergen julaften (siste dag). I påvente av et større lokale, selger vi en del av produktene på Huldra økologiske frisør, samt noen andre steder også...feks hos Reindyrka økologisk butikk i fra februar. Vi kommer til å legge ut samtlige utsalgssteder for Kremfresh på nettsiden vår og på fb...
Gammel 05.12.13, 23:33
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 15,984
Standard

Tusen takk for fine svar, Torhild.

Da er det bare til å løpe inn i butikken/nettbutikken og handle. Og/eller forsøke å vinne Livsstilsguidens Julekalender og vinne produkter fra Kremfresh.

MALU

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:54.