Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Forutsigelser

Forutsigelser Her kan man legge ut forutsigelser. "Ser" du plutselig utfallet i en sak? Eller kanskje du bare vet noe spesielt som vil skje neste mnd.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11.10.18, 20:48
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,670
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Finnes en del folk som mener at plakater er en uting. Husker når vi hang opp plakater angående messen vår. Hadde akkurat hengt opp en plakat og gått fem skritt videre, så stod det en gammel dame og rev plakaten jeg nettopp hadde hengt opp. Sånn skikkelig gammel dame med beige kåpe, paraply og veske. Haha Ja, jeg ble raaasende!! Men hun var like rasende og mente at plakater er en uting som ikke skal henges opp.

Ja, synes folk bør ha såpass respekt for de pårørende at de bør se mellom fingrene med det.
Også når vi hang opp plakater. Vi hadde betalt tusenvis av kroner for plakater, så ganske frustrerende. Men tror nok folk ikke vet hva ting koster.

MALU
Det var en dame som tok ned en plakat her og. Agressiv ble hun beskrevet som. Grunnen hennes var at den forsvunne damen skulle beskyttes. Hun ville ikke begrunne hvorfor. Men hun tok den opp igjen da etter å bli bedt om det, det spørs kanskje hvor lenge det varte. Det er en del som skriver på siden til ektemann som ikke har respekt for verken han eller familien. Han må slette innlegg og blokkere folk. Han får jo ekstra jobb med alt dette.
Svar med sitat
Gammel 11.10.18, 21:02
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er online nå
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 980
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Det var en dame som tok ned en plakat her og. Agressiv ble hun beskrevet som. Grunnen hennes var at den forsvunne damen skulle beskyttes. Hun ville ikke begrunne hvorfor. Men hun tok den opp igjen da etter å bli bedt om det, det spørs kanskje hvor lenge det varte. Det er en del som skriver på siden til ektemann som ikke har respekt for verken han eller familien. Han må slette innlegg og blokkere folk. Han får jo ekstra jobb med alt dette.
Stakkars mann. Veldig mange som antyder at "det er noe som ikke stemmer". Jeg leser det som om de mener at mannen har noe med det å gjøre. Bedre om de ringer politiet med mistankene sine. Regner med at de har belegg for uttalelsene sine.... hobbydetektiver 😡
Svar med sitat
Gammel 11.10.18, 21:11
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gemini Vis post
Stakkars mann. Veldig mange som antyder at "det er noe som ikke stemmer". Jeg leser det som om de mener at mannen har noe med det å gjøre. Bedre om de ringer politiet med mistankene sine. Regner med at de har belegg for uttalelsene sine.... hobbydetektiver ��
Folk burde se å oppføre seg. Man kan ikke begynne å mistenke folk uten grunn. Hun er jo ikke engang funnet. Det er politiet sin oppgave å ta seg av etterforskningen, ikke den vanlige mann i gata.
Svar med sitat
Gammel 11.10.18, 21:15
Gemini sin avatar
Godt kjent

Standard

Sitat:
Folk burde se å oppføre seg. Man kan ikke begynne å mistenke folk uten grunn. Hun er jo ikke engang funnet. Det er politiet sin oppgave å ta seg av etterforskningen, ikke den vanlige mann i gata.
Så enig. Han har jo bedt de som mener han har noe med det å gjøre om å melde han til politiet. Mange såkalte "klarsynte" som har "sett noe". Alle her på forumet vet jo hvor pålitelig det kan være 😂

Enkelte mangler bare folkeskikk.
Svar med sitat
Gammel 11.10.18, 23:07
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,401
Standard

Sitat:
Det var en dame som tok ned en plakat her og. Agressiv ble hun beskrevet som. Grunnen hennes var at den forsvunne damen skulle beskyttes.
Akkurat det der har jeg faktisk forståelse for. På generelt grunnlag så har det blitt advart mot å etterlyse folk f.eks. via Facebook, rett og slett pga. man ikke alltid kan vite hvor ekte etterlysningen er. Som kjent finnes det kvinner som lever i skjul for voldelige eksmenn og til og med har måttet få ny identitet. Hvordan kan man være sikker på at en etterlysning ikke er et resultat av noe slikt med mindre man kjenner den som er forsvunnet og hans/hennes livssituasjon?

Sier ikke at det er tilfellet i denne konkrete saken naturligvis, men jeg kan til en viss grad forstå kvinnens reaksjon ut fra den type advarsler.
Gammel 11.10.18, 23:28
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Cara Vis post
Akkurat det der har jeg faktisk forståelse for. På generelt grunnlag så har det blitt advart mot å etterlyse folk f.eks. via Facebook, rett og slett pga. man ikke alltid kan vite hvor ekte etterlysningen er. Som kjent finnes det kvinner som lever i skjul for voldelige eksmenn og til og med har måttet få ny identitet. Hvordan kan man være sikker på at en etterlysning ikke er et resultat av noe slikt med mindre man kjenner den som er forsvunnet og hans/hennes livssituasjon?

Sier ikke at det er tilfellet i denne konkrete saken naturligvis, men jeg kan til en viss grad forstå kvinnens reaksjon ut fra den type advarsler.
Ja, når du sier det så kan jeg forstå det, på generellt grunnlag.

Jeg kom til å tenke på en dokumentar jeg så på TV for en stund tilbake. Det var en mann som hyrte en privatdetektiv, som skulle hjelpe ham med å finne søsteren hans, som han ikke visste hvor var. Moren lå nemlig på dødsleiet. Detektiven finner søsteren hans, men så viser det seg at hun ikke var søsteren hans, men ekskjæresten. Hun lå i skjul fra han, fordi han var voldelig og hadde truet med å drepe henne. Dette fant detektiven ut, så han avslørte jo ikke hvor hun var for ekskjæresten, men han ble jo lekset opp.

Sist endret av Alexx; 11.10.18 kl 23:44
Svar med sitat
Gammel 12.10.18, 05:52
Gemini sin avatar
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Cara Vis post

Forstår den, men i denne saken er hun også etterlyst av politiet.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:42.