|
Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|||
|
|||
![]()
Er det bare jeg som tenker verden vil bedras? Jeg blir bare helt 🤨
|
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
De som kan spå i bønner er født med den gave eller har fått det senere i livet... nesten umulig å lære. den er like treffsikkert som alle andre metoder. Det er en ordtak på spåing i bønner « halv - halv « det som blir spådd for fremtiden er 50-50 😊 |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
Men jeg blir neppe å bruke flere hundre kroner for å la noen se på noen bønner. Jeg har bønner sjæl i kjøkkenskapet. |
|
|||
|
|||
![]()
Skjønner det Krølle 😊 derfor skrev jeg at det er kun noen som er født med denne gaven og de brukker bønner i tilleg sigøyner kort som hjelp... de er virkelig ekte synske, har vært bort i kun en sånn. Det var opplevelse. Alt stemte frem til ca la oss si 10 år.... etter det tror jeg ikke at det er mulig å spå lengre frem i tid. Det har jeg virkelig sett og opplevd.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jeg ble også nyskjerrig på den spåmetoden. Leste først bønner som i en bønn, men skjønte det dreide seg om ei bønne. Enda godt det ikke var bønder
![]() ![]() Regner med det er tørre, ukokte bønner som brukes. Men hvordan? Legges de utover et bord, kastes de ut over bordet? |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
Ekte spåer i bønner tar kun en per dag, ikke alle dager heller. Noen ganger klikker den helt og da kommer bare tull 🤣🤣 |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
|
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmoduser | |
|
|