Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Astrologi

Astrologi Her kan vi snakke om astrologi.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19.07.15, 03:14
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,139
Thumbs down Lureri på FB

Det dukket plutselig opp en side på FB der man kunne få horoskopet sitt gratis. Jeg signet opp og la inn en mailadresse som jeg bruker sjeldent for jeg regner jo med at jeg blir spammet ned etterpå.

Først fikk jeg mail om at horoskopet kommer snart. Bla, bla, bla.

Etter noen dager kom det til slutt. Hele greien var bare svada. Du vil få et fantastisk liv, bla bla bla. Alt var så generelt at det kan passe på hvem som helst, og ingenting sier noe om NÅR ting skal skje, hva som skal skje osv. Helt generelle ting.

Jeg tenker at dette er en som har brukt en maskin som spyr ut info om alle som er født i Løven eller Tyren eller hva man er født i, og så får man sånt svada som dette.

Under var det selvsagt reklame for et helt horoskop, bøker og mye andre ting.

Drittkjedelig rett og slett!

MALU
Gammel 03.08.15, 23:38
Julia
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Kunne vært interessant å se denne Facebook-greia. Har du link dit? Hvis du ikke vil legge den ut her, så kan du godt sende den til meg på PM her eller på Face. Hvis du har den fremdeles, da.
Svar med sitat
Gammel 04.08.15, 01:22
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

www.astrologyanswers.com

Ikke verdt å sende noe til dem for de spammer deg ned med dritt og ingenting av det de sender er interessant å lese. Bare tull!

MALU
Gammel 04.08.15, 11:02
Julia
Guest

Standard

Det virker som en bra side, med aktuelt astrologisk stoff. Bra artikkel om Saturn i Skorpionen blant annet.

Det er jo synd at så mange må legge på disse tøvete greiene. Men synes av det lille jeg så at det så ut som en god astrologiside - hadde de spågreiene der blitt tatt bort, så hadde det vært enda bedre. (Vel - om det er spådom, det der, veit jeg egentlig ikke - men noe i samme gate).

Det er nok mange astrologer rundt om i verden som lever på sultegrensa, så de må finne på noe.

Gode astrologiske artikler får man neppe solgt på torget uansett hvor gode de er.
Svar med sitat
Gammel 04.08.15, 11:08
Julia
Guest

Standard

Må legge til at jeg har stor aversjon mot alt dette tivoliopplegget, der man kan legge igjen email adressen, og så skal man få noe gratis. Det er ALLTID tøv.

Da jeg hadde min egen, så la jeg ikke inn noe sånt catchy i det hele tatt. Mulig det er dumt, men tror faktisk ikke de tivoligreiene tjener faget.

Men klart. MALU: Man legger ABSOLUTT IKKE igjen email adresser på et sånt sted.
Svar med sitat
Gammel 04.08.15, 11:47
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Nei, for problemet er at det de sender gratis er bare tull og svada som kan passe på hvem som helst. Og du får ikke en mail, men 9. Og så om igjen og om igjen at NÅ har de noe spennende som du må få med deg og NÅ må du se her. Blæææhh!!

MALU 😊

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:22.