Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19.05.18, 22:34
Soulmate32 Soulmate32 er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 66
Standard Fortvilet

Jeg trenger noen oppmuntrende ord på ikke å snakke med flere spåfolk nå bare fordi det tar litt lenger tid før jeg kan få noenlunde oppklart noe viktig for meg i kjærlighet. Noen som kan gi meg en liten boost på å holde meg og ikke ringe flere nå? Fryktelig kjipt og ikke kunne holde meg til en eller to og spare penger samtidig!
Svar med sitat
Gammel 19.05.18, 23:20
lara
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Soulmate32 Vis post
Jeg trenger noen oppmuntrende ord på ikke å snakke med flere spåfolk nå bare fordi det tar litt lenger tid før jeg kan få noenlunde oppklart noe viktig for meg i kjærlighet. Noen som kan gi meg en liten boost på å holde meg og ikke ringe flere nå? Fryktelig kjipt og ikke kunne holde meg til en eller to og spare penger samtidig!
For mange år siden så ringte jeg alt og alle som fantes på teletorg,

Tingen er det at uansett hvor mye du ringer så vil det ikke skje fortere, mulig det til og med vil gå tregere. Spådommene er litt "her og nå" følelse. Tenk heller det at du har nå ringt, du har fått svar, uansett hva mer du kommer til å høre så vil det ikke forandre noe fordi det er kun tiden som vil vise hva fremtiden bringer. Så er samtale vil ikke hjelpe deg å nå målet, det forandrer egentlig ingenting. Bortsett fra at du blir blakkere.

Jeg har selv en vanskelig periode nå, per dags dato så føler jeg at mye er utenfor min makt. Så det jeg har gjort er å si til Gud (universet) at jeg har tro på han, at jeg overlater dette til han, for jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse det selv. Jeg har tro på at jeg får hjelp når tiden er inne for det og at jeg får riktig hjelp. Mulig det blir for alternativt, men det har gitt meg en indre ro på sin måte. Så lenge du vet at du har gjort alt, sagt det du ønsker å si og det fortsatt ikke har ordnet seg. Så må du på en måte la det gå, det betyr ikke at du trenger å å gi opp. Men at du gir slipp på det for nå. Du fokuserer heller på deg selv, plei deg selv, bygg deg selv opp og se din egenverdi. Om det skulle bli slik at du ikke får det slik du ønsker så er ikke fallhøyden så stor når du respekterer og er glad i deg selv. Så bygg deg selv opp til å bli bedre. Det høres kanskje klisje ut, men samtidig så vet jeg faktisk ikke om en bedre løsning.

Telefonsamtalene må uansett ta slutt, du har nå fått både innsikt og svar. Om du har notert hva spåere har sagt, les heller gjennom de når du har vansklige dager. En telefon samtale til vil ikke hjelpe deg med den prosessen, eneste er at du kanskje blir avhengig av å ringe.
Jeg vet ikke om dette hjelper deg, men skriv heller på forumet når du synes ting er vanskelig, du kan skrive til meg hvis du vil. Så skal jeg prøve å overtale deg til å la være.
Svar med sitat
Gammel 20.05.18, 00:35
Soulmate32 Soulmate32 er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 66
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av lara Vis post
For mange år siden så ringte jeg alt og alle som fantes på teletorg,

Tingen er det at uansett hvor mye du ringer så vil det ikke skje fortere, mulig det til og med vil gå tregere. Spådommene er litt "her og nå" følelse. Tenk heller det at du har nå ringt, du har fått svar, uansett hva mer du kommer til å høre så vil det ikke forandre noe fordi det er kun tiden som vil vise hva fremtiden bringer. Så er samtale vil ikke hjelpe deg å nå målet, det forandrer egentlig ingenting. Bortsett fra at du blir blakkere.

Jeg har selv en vanskelig periode nå, per dags dato så føler jeg at mye er utenfor min makt. Så det jeg har gjort er å si til Gud (universet) at jeg har tro på han, at jeg overlater dette til han, for jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse det selv. Jeg har tro på at jeg får hjelp når tiden er inne for det og at jeg får riktig hjelp. Mulig det blir for alternativt, men det har gitt meg en indre ro på sin måte. Så lenge du vet at du har gjort alt, sagt det du ønsker å si og det fortsatt ikke har ordnet seg. Så må du på en måte la det gå, det betyr ikke at du trenger å å gi opp. Men at du gir slipp på det for nå. Du fokuserer heller på deg selv, plei deg selv, bygg deg selv opp og se din egenverdi. Om det skulle bli slik at du ikke får det slik du ønsker så er ikke fallhøyden så stor når du respekterer og er glad i deg selv. Så bygg deg selv opp til å bli bedre. Det høres kanskje klisje ut, men samtidig så vet jeg faktisk ikke om en bedre løsning.

Telefonsamtalene må uansett ta slutt, du har nå fått både innsikt og svar. Om du har notert hva spåere har sagt, les heller gjennom de når du har vansklige dager. En telefon samtale til vil ikke hjelpe deg med den prosessen, eneste er at du kanskje blir avhengig av å ringe.
Jeg vet ikke om dette hjelper deg, men skriv heller på forumet når du synes ting er vanskelig, du kan skrive til meg hvis du vil. Så skal jeg prøve å overtale deg til å la være.
Nydelig skrevet! Rett og slett ufattelig nydelig skrevet. Og du skriver akkurat det som jeg trenger å høre, til punkt og prikke. Dette ga meg et løft. Jeg ringer fordi jeg trenger svar. Men det får jeg jo uansett ikke fra dem helt slik jeg trenger det. Det tenker jeg over nå. Det traff meg rett i hjertet når du skrev hva du pleier å gjøre, be til universet og Gud isteden. Det må jeg prøve på! Dette er noe av det beste jeg har gjort. Å skrive her isteden. For jeg har det du hadde for noen år siden og det hele minner nesten om en avhengighet! Jeg kommer til å skrive til deg igjen om trangen biter på nytt! Klem til deg
Svar med sitat
Gammel 20.05.18, 01:47
lara
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Soulmate32 Vis post
Nydelig skrevet! Rett og slett ufattelig nydelig skrevet. Og du skriver akkurat det som jeg trenger å høre, til punkt og prikke. Dette ga meg et løft. Jeg ringer fordi jeg trenger svar. Men det får jeg jo uansett ikke fra dem helt slik jeg trenger det. Det tenker jeg over nå. Det traff meg rett i hjertet når du skrev hva du pleier å gjøre, be til universet og Gud isteden. Det må jeg prøve på! Dette er noe av det beste jeg har gjort. Å skrive her isteden. For jeg har det du hadde for noen år siden og det hele minner nesten om en avhengighet! Jeg kommer til å skrive til deg igjen om trangen biter på nytt! Klem til deg
Veldig hyggelig å høre at jeg kunne bidra med noe

Ja gjør det! Be til Gud / universet. Ha tro på at de hører deg, at de jobber med saken slik at det skal bli best mulig for deg. Overlat det du sliter med nå til dem og ha tro på at det løser seg for deg på en eller annen måte. Når du har gjort det så kan du starte med å bygge deg selv opp, det kan være din jobb. Noen dager er tøffere enn andre, men med små skritt så blir det bedre og bedre.

Det er akkurat det, man får egentlig ikke mer svar. Ringer man også flere så får man ofte flere forskjellige svar. Når man får forskjellige svar så blir man mer forvirret enn hva man egentlig var fra før man ringte. Dette fører til at man ender opp i en ond sirkel.

Bare å skrive når du har lyst!

God klem til deg og masse lykke til
Svar med sitat
Gammel 20.05.18, 07:33
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,375
Standard

Ja vakkert skrevet Lara. Tusen takk. Tar det til meg jeg også. <3
Svar med sitat
Gammel 20.05.18, 09:22
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,553
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Salvie Vis post
Takk Lara,flott skrevet!!
Gammel 20.05.18, 17:26
Montana86 Montana86 er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2017
Meldinger: 74
Standard

Min boost er som dette :

Jeg har ringt alt som kan krype og gå dette året. Ikke en eneste har hatt det minste rett 😹😹😹 Jeg kunne reist til Maldivene eller noe, å kommet til hektene, for den summen .. Istedefor å forvirre meg selv enda mer!

Jeg ringte etter et stygt, veldig stygt brudd. Vi har barn sammen, vært sammen i ti år, det var kjempe tøft.
Alle sa "han kommer da og da", eller at han var med en annen dame eller ditt og datt .. Eller at jeg skulle bli gravid og full lykke!
Det var med andre ord ganske sprikende til tider 😹

Nå sist var Una som sa til meg at nei, han kommer til å trekke seg langt vekk fra deg og han har møtt en annen osv. Mens vi istede henger ganske mye sammen .. Og livet føles mye .. Roligere? Hvis jeg kan si det sånn .. Uten spådommer hengende over meg at det skjer da og det skjer da. Livet skjer uansett! Akkurat nå har vi en supergod tone og ting er kult - om det blir oss igjen det vet jeg ikke, men vi er ikke er samme personene nå som for ti år siden .. Og det året med brudd har lært oss masse og vi har vokst, så who the fuck knows, men tiden vil jo vise det - og jeg har egentlig lært meg at livet er kult hvis man bare lar det være .. De små positive overraskelsene i hverdagen er mye kulere å legge merke til på egenhånd 👌🏽
Svar med sitat
Gammel 20.05.18, 17:36
lara
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Salvie Vis post
Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Takk Lara,flott skrevet!!
Så veldig hyggelig å høre dere!
Svar med sitat
Gammel 21.05.18, 23:06
Adele sin avatar
Adele Adele er offline
Godt kjent

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 567
Standard

Fin tråd. Holdt på å ringe i går da jeg følte meg rotløs og undrende, men så har jeg tross alt klart å holde meg i 6 mnd. Det hjalp å komme inn her og heller lese innleggene deres. Kan ikke komme på en enste spåer som har klart å treffe bra nok fra gang til gang til at jeg synes det forsvarer pengebruken.
Gammel 22.05.18, 08:51
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,553
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Adele Vis post
Fin tråd. Holdt på å ringe i går da jeg følte meg rotløs og undrende, men så har jeg tross alt klart å holde meg i 6 mnd. Det hjalp å komme inn her og heller lese innleggene deres. Kan ikke komme på en enste spåer som har klart å treffe bra nok fra gang til gang til at jeg synes det forsvarer pengebruken.
Dette forumet har vært til stor hjelp for meg!!
Når jeg leser om hvordan spårere tar feil,så er det et sjansespill å ringe.
Har stengt abonnementet for å ringe teletorg i to år,men nå følte jeg meg friskmeldt og har åpnet linjen igjen.Godt å kjenne at jeg er helt kurert fra å ta en telefon.Jeg tenker at hvordan skal et annet menneske kunne vise meg hva som er riktig i de ulike situasjonene!! Jeg sitter jo med alle svarene selv.
Å ringe en spåer nå hadde bare betydd å rote til tilværelsen.

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:26.