Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.05.18, 22:33
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 87
Standard Vigdis!

Nå ser jeg mer at Vigdis begynner å få rett, selv om det er noen uker etter hva hun sa. MEN det er helt umulig å få tak i henne, har prøvd flere ganger de kveldene hun har åpnet linjen. Det er bare opptatt nå, det setter i gang og kutter av på samme tid hver gang. Dette har skjedd så mange kvelder på rad,så nå skjønner jeg ikke helt hvorfor hun har linjen mer om hun ikke er interessert i å spå. Har noen av dere prøvd?
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 22:55
Honeyboo Honeyboo er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2018
Meldinger: 77
Standard

hmmm...jeg snakket med henne for vel to uker siden, kom gjennom da. Har opplevd å ikke komme gjennom en god del ganger, selv om hun har sagt hun er på linjen.

Lurer noen ganger på om Vigdis ombestemmer seg og ikke orker å være på linjen allikevel den kvelden hun har sagt. Ting kommer kanskje i veien osv. Hun har jo ett liv ved siden av denne spåingen, spåtelefonen er ikke hovedinntektskilden hennes. Det synes jeg er bra...det gjør henne ikke like avhengig av å generere kunder hele tiden, føler hu har råd til å være mer ærlig...

Begynner å lure på om Vigdis ikke får rett på meg da....ting virker liksom usannsynlig...
Og i dag snakket jeg med Hera(Ruth), og hun sa som en del andre at jeg vil møte en annen, at denne mannen jeg liker nå ikke vil binde seg og jeg vil etterhvert møte en annen som jeg heller vil velge.
Men Vigidis mener at han jeg liker nå vil komme og at det er oss to.....lurer på om Vigids tar inn feil person, om det er han jeg skal møte senere hun tar inn og leser han som han jeg liker nå?
Eller om de andre tar inn han jeg liker nå, men ser han som en ny person når han endelig kommer til meg?
Dette er mitt dilemma for tiden......

Sist endret av Honeyboo; 15.05.18 kl 23:14
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:01
Fersk

Standard

Jeg pleide å sende en sms til MALU om når Vigids var på, hvis det ble for vanskelig å få tak i henne mange dager etter hverandre.
MALU svarte alltid, og jeg tror hun noen ganger også kontaktet Vigidis for å spørre henne. Vigidis jobber jo i MALU sitt team, så MALU må vel kunne få passe på at de er pålogget en gang iblant ihvertall.
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:05
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Men nå er jo Malu sykemeldt da, forholdsvis nyoperert og har vært gjennom en vanskelig periode, så det er da ikke helt vanskelig å forstå at hun ikke kan være like tilgjengelig som før eller har noe nok med seg selv en tid fremover - og det kan jo være at det er noe galt med linjen eller telefonen til tider.
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:09
Fersk

Standard

hmm.ja, sant. Uff, alle gode ønsker om bedring til MALU!!
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:12
Fersk

Standard

Men du, Fru Larsen! Kan det være at noen ser en person som en "ny" person hvis han forandrer seg? Ombestemmer seg? En som ikke er klar for forhold nå, men vil bli det senere?at de ser han som en ny person, men det er egentlig den samme mannen bare at han er "in a new state of mind"....hvis du skjønner
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:15
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Honeyboo Vis post
Me du, Fru Larsen! Kan det være at noen ser en person som en "ny" person hvis han forandrer seg? Ombestemmer seg? En som ikke er klar for forhold nå, men vil bli det senere?at de ser han som en ny person, men det er egentlig den samme mannen bare at han er "in a new state of mind"....hvis du skjønner
Ja, det kan skje. Det som er at kanskje han nå f.eks legger seg i luft fordi han er litt ´luftig´, og senere kan han legge seg i Jord f.eks fordi han da er klar. Tenker i tarotkort nå da, siden det jo er det de fleste bruker.
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:22
Fersk

Standard

Interessant at du sier det..fordi mange sier at han jeg vil velge er i et jordtegn, eller noen sier "jordmann".
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:23
Fersk

Standard

men han jeg liker nå er jo faktisk født i et lufttegn...hehe, men han har mye jord i horoskopet sitt, og vann.
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:24
Fru Larsen
Guest

Standard

Men DET behøver ikke bety at han er en jordmann - som oftest betyr disse tegnene kun deres personlighet eller oppførsel der og da, så jeg ville ikke stolt så mye på akkurat DET, det er mange andre ting som spiller inn før man kan si med sikkerhet om det er samme mann eller en annen.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:15.