|
Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Godt mulig det, Alexx. Men samtidig så er han flink til å sjarmere kvinner, så han har ingen problemer med å få oppmerksomhet. Tror egentlig at egoet hans er styrket nok fra før av. Nå har han prøvd siden høst å få meg til å gå med på å møtes. Det å få nei i flere måneder kan umulig hjelpe det egoet hans. Det er ikke så viktig hva han er ute etter egentlig. Det skal ikke bli noe møte, ei heller en gjenforening. Fortiden kunne bare ha vært greiere.
|
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
|
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
![]() Vår kontakt sluttet vel helt høsten 2015. Siste jeg gjorde var å sende han en sint e-post, fikk aldri svar. Han tok kontakt igjen november 2017. Jeg har ikke i den tiden tatt kontakt selv eller vist noen form for interesse. Jeg føler ikke han er stresset, det er ikke slik at han maser heller. Bryr meg ikke så veldig egentlig, har ikke svart på e-posten. Men jeg ble jo glad for at han tok kontakt i november, for jeg synes det var ganske så rettferdig at han skulle "angre" eller hva det nå enn er han føler. Mulig det er en stygg tankegang, men det er det jeg følte der og da. Jeg var nok mer sint i går da på grunn av at jeg ikke klarer å forstå hvorfor de plutselig skal vise interessen du kjempet for i årevis - når det er for sent. Samtidig blir jeg trist for jeg er nå i situasjon der ting på mange måter er komplisert. Så jeg synes heller at disse kompliserte knutene som jeg står i skal løse seg, enn at knutene fra fortiden skal plutselig løse seg. Synes livet skal slutte å spille med oss. Vet ikke om det jeg skriver gir noe mening, det var liksom dette jeg følte i går. |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
Men uansett, sånne folk burde bare holde seg unna, de har gjort nok skade. Jeg skjønner veldig godt hva du mener for jeg føler mye av det samme. Søt krasjer her hos meg, men gamle ekser de skal plutselig ta kontakt midt opp i det hele.. har ingen gode svar, annet enn at det vil gå over en eller annen gang. Skulle ønske man slapp disse rundene. |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
Jeg aner ikke hva han vil, det er uansett likegyldig. Jeg er enig i at de har gjort mye skade, samtidig i mitt tilfelle så har jeg også gjort mye skade. Jeg lot jo det skje, jeg var med på at dette var greit å gjøre mot meg. Jeg skulle ha gått fra det, jeg gjorde ikke det. Trist å høre at du også ikke har det optimalt. Som du skriver, det går over ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Eneste jeg vet er at når man gir slipp heeeelt, da blir dustene fra fortiden interessert - jeg har opplevd det ( ikke en gang ) . Hver gang når det skjedde ga jeg helt blaffen,og den blaffen tåler ikke de. Sist gang da det skjedde, jeg gadd ikke å svare en gang, men han fikk sett at mld er lest 😀 og stilte på tel « ignorer mld fra dette numm «
I ditt tilfelle Lara, jeg tror at han angrer dypt, han ser tydelig hva han mistet, han er sjarmer og du aviser han nå... ååå det tåler han ikke 😉 |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja, er ikke livet ironisk...?!!