Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19.05.18, 02:46
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,634
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av lara Vis post
Du svarte mens jeg slettet innlegget, men det går fint. Ble så frustrert bare.
Joda, jeg er forsåvidt enig med deg. Men vårt forhold varte on and off i 5 år. Det var belastende, jeg ble ordentlig dårlig av det. Hvorfor måtte jeg gjennom den elendigheten?! Hvorfor skal alt være en læringsprosess?! Kanskje jeg høres utakknemlig ut, eksen er jo tilbake... men nei... han valgte en annen, han ble samboer med en annen. Jeg måtte lære meg å leve med at en annen fikk alt jeg kjempet for i 5 år på kun få måneder. Ja, det var for det beste for meg, at det ble slik som det ble. Men det aller beste hadde vært om jeg kunne være uten denne erfaringen.
Jeg sendte han en e-post da det var slutt, jeg har allerede skrevet om hva jeg syntes om måten han behandlet meg på, så han er ganske klar over det. Jeg skulle bare ønske at ting ikke var så vanskelig. Når du ønsker deg noe, så får du det ikke, og når du ikke vil ha det lengre så får du det. Jeg skulle ønske at jeg finn denne e-posten av riktig mann. Det er det som irriterer meg, at det er feil mann.
Det kan jo hende at han bare er ute og fisker for å finne ut om du liker ham fremdeles. For nå som du har gått er jo det veldig viktig for ham. Det er viktig for egoet hans.
Svar med sitat
Gammel 19.05.18, 04:36
lara
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Det kan jo hende at han bare er ute og fisker for å finne ut om du liker ham fremdeles. For nå som du har gått er jo det veldig viktig for ham. Det er viktig for egoet hans.
Godt mulig det, Alexx. Men samtidig så er han flink til å sjarmere kvinner, så han har ingen problemer med å få oppmerksomhet. Tror egentlig at egoet hans er styrket nok fra før av. Nå har han prøvd siden høst å få meg til å gå med på å møtes. Det å få nei i flere måneder kan umulig hjelpe det egoet hans. Det er ikke så viktig hva han er ute etter egentlig. Det skal ikke bli noe møte, ei heller en gjenforening. Fortiden kunne bare ha vært greiere.
Svar med sitat
Gammel 19.05.18, 09:37
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 375
Standard

Sitat:
Godt mulig det, Alexx. Men samtidig så er han flink til å sjarmere kvinner, så han har ingen problemer med å få oppmerksomhet. Tror egentlig at egoet hans er styrket nok fra før av. Nå har han prøvd siden høst å få meg til å gå med på å møtes. Det å få nei i flere måneder kan umulig hjelpe det egoet hans. Det er ikke så viktig hva han er ute etter egentlig. Det skal ikke bli noe møte, ei heller en gjenforening. Fortiden kunne bare ha vært greiere.
Virker nesten som han har fått interessen av den ‘nye’ deg. Du er selvstendig og trenger han ikke og han har kanskje følt at han har hatt deg litt i en god periode periode før. Føler du at hal virker litt desperat/ stressa? Eller føler du han bare maser ?
Svar med sitat
Gammel 19.05.18, 17:24
lara
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Daysie Vis post
Virker nesten som han har fått interessen av den ‘nye’ deg. Du er selvstendig og trenger han ikke og han har kanskje følt at han har hatt deg litt i en god periode periode før. Føler du at hal virker litt desperat/ stressa? Eller føler du han bare maser ?
Den nye meg er ikke så herlig og fantastisk akkurat nå, han skulle bare ha vist
Vår kontakt sluttet vel helt høsten 2015. Siste jeg gjorde var å sende han en sint e-post, fikk aldri svar. Han tok kontakt igjen november 2017. Jeg har ikke i den tiden tatt kontakt selv eller vist noen form for interesse. Jeg føler ikke han er stresset, det er ikke slik at han maser heller. Bryr meg ikke så veldig egentlig, har ikke svart på e-posten. Men jeg ble jo glad for at han tok kontakt i november, for jeg synes det var ganske så rettferdig at han skulle "angre" eller hva det nå enn er han føler. Mulig det er en stygg tankegang, men det er det jeg følte der og da.

Jeg var nok mer sint i går da på grunn av at jeg ikke klarer å forstå hvorfor de plutselig skal vise interessen du kjempet for i årevis - når det er for sent. Samtidig blir jeg trist for jeg er nå i situasjon der ting på mange måter er komplisert. Så jeg synes heller at disse kompliserte knutene som jeg står i skal løse seg, enn at knutene fra fortiden skal plutselig løse seg. Synes livet skal slutte å spille med oss. Vet ikke om det jeg skriver gir noe mening, det var liksom dette jeg følte i går.
Svar med sitat
Gammel 19.05.18, 18:00
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 375
Standard

Sitat:
Den nye meg er ikke så herlig og fantastisk akkurat nå, han skulle bare ha vist
Vår kontakt sluttet vel helt høsten 2015. Siste jeg gjorde var å sende han en sint e-post, fikk aldri svar. Han tok kontakt igjen november 2017. Jeg har ikke i den tiden tatt kontakt selv eller vist noen form for interesse. Jeg føler ikke han er stresset, det er ikke slik at han maser heller. Bryr meg ikke så veldig egentlig, har ikke svart på e-posten. Men jeg ble jo glad for at han tok kontakt i november, for jeg synes det var ganske så rettferdig at han skulle "angre" eller hva det nå enn er han føler. Mulig det er en stygg tankegang, men det er det jeg følte der og da.

Jeg var nok mer sint i går da på grunn av at jeg ikke klarer å forstå hvorfor de plutselig skal vise interessen du kjempet for i årevis - når det er for sent. Samtidig blir jeg trist for jeg er nå i situasjon der ting på mange måter er komplisert. Så jeg synes heller at disse kompliserte knutene som jeg står i skal løse seg, enn at knutene fra fortiden skal plutselig løse seg. Synes livet skal slutte å spille med oss. Vet ikke om det jeg skriver gir noe mening, det var liksom dette jeg følte i går.
Kan jo tenkes at han tenker tilbake å ser hvor idiot han var mot deg. Kanskje han vil ha deg tilbake..?
Men uansett, sånne folk burde bare holde seg unna, de har gjort nok skade.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener for jeg føler mye av det samme. Søt krasjer her hos meg, men gamle ekser de skal plutselig ta kontakt midt opp i det hele.. har ingen gode svar, annet enn at det vil gå over en eller annen gang. Skulle ønske man slapp disse rundene.
Svar med sitat
Gammel 19.05.18, 18:41
lara
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Daysie Vis post
Kan jo tenkes at han tenker tilbake å ser hvor idiot han var mot deg. Kanskje han vil ha deg tilbake..?
Men uansett, sånne folk burde bare holde seg unna, de har gjort nok skade.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener for jeg føler mye av det samme. Søt krasjer her hos meg, men gamle ekser de skal plutselig ta kontakt midt opp i det hele.. har ingen gode svar, annet enn at det vil gå over en eller annen gang. Skulle ønske man slapp disse rundene.
Ja, vi får tenke at det er det de tenker på når de tar kontakt etter så lang tid.
Jeg aner ikke hva han vil, det er uansett likegyldig.

Jeg er enig i at de har gjort mye skade, samtidig i mitt tilfelle så har jeg også gjort mye skade. Jeg lot jo det skje, jeg var med på at dette var greit å gjøre mot meg. Jeg skulle ha gått fra det, jeg gjorde ikke det.

Trist å høre at du også ikke har det optimalt. Som du skriver, det går over
Svar med sitat
Gammel 19.05.18, 19:35
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 268
Standard

Eneste jeg vet er at når man gir slipp heeeelt, da blir dustene fra fortiden interessert - jeg har opplevd det ( ikke en gang ) . Hver gang når det skjedde ga jeg helt blaffen,og den blaffen tåler ikke de. Sist gang da det skjedde, jeg gadd ikke å svare en gang, men han fikk sett at mld er lest 😀 og stilte på tel « ignorer mld fra dette numm «
I ditt tilfelle Lara, jeg tror at han angrer dypt, han ser tydelig hva han mistet, han er sjarmer og du aviser han nå... ååå det tåler han ikke 😉
Svar med sitat
Gammel 19.05.18, 19:58
lara
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av skorpion Vis post
Eneste jeg vet er at når man gir slipp heeeelt, da blir dustene fra fortiden interessert - jeg har opplevd det ( ikke en gang ) . Hver gang når det skjedde ga jeg helt blaffen,og den blaffen tåler ikke de. Sist gang da det skjedde, jeg gadd ikke å svare en gang, men han fikk sett at mld er lest 😀 og stilte på tel « ignorer mld fra dette numm «
I ditt tilfelle Lara, jeg tror at han angrer dypt, han ser tydelig hva han mistet, han er sjarmer og du aviser han nå... ååå det tåler han ikke 😉
hehe tenk hvor fin verden vi hadde levd i om de bare kunne ha innsett det når det faktisk var gjensidige følelser. At man må gjennom dette følelses virvarret først. Jeg føler jo ikke at jeg vinner noe på det heller, mulig egoet ble styrket litt for noen sekunder i så fall.
Svar med sitat
Gammel 19.05.18, 23:45
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 537
Standard

Sitat:
Når du ønsker deg noe, så får du det ikke, og når du ikke vil ha det lengre så får du det.
Ja, er ikke livet ironisk...?!!
Gammel 20.05.18, 00:17
lara
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Ja, er ikke livet ironisk...?!!
Det er både ironisk og grusomt
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:27.