Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11.05.18, 10:22
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 76
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Jeg tenker som Lara, er man redd for at forholdet ikke skal funke, så har det lett for å bli som en selvoppfyllende profeti. Det blir på en måte som "The Secret".
Men får det man ber om, man tiltrekker seg det negative, det man fokuserer på. (Altså et eventuelt brudd.) Det beste er å tenke motsatt.

Det har jeg 2 eksempler på selv. I det ene eksemplet var jeg også redd for at det ikke skulle funke, redd for å miste - det fokuserte jeg på, og da ble det sånn og.

I det andre eksempelet hadde jeg en indre tro på at det skulle gå bra, samme hva. Var ikke redd for å miste. (Selv om det var et turbulent forhold til tider.)
Men det funket, i motgang som i medgang. I allefall en god stund. Så jo tryggere man er på seg selv, jo bedre går det, som Lara sier.
Ikke sant.. Runa sa også det til meg, at hadde jeg ikke vært så usikker på meg sjøl og redd for at han skulle gå, så hadde han ikke snudd seg etter hu andre engang. Hu mente jeg må få opp selvtilliten, så er det ingen fare for at han stikker igjen. 😊

Men jeg tenkte på Khibra, hun sa han kom til å få en muskelsykdom. Dette virka jo også litt skummelt. Han hadde et uhell her på nyåret, hvor han skar over en muskel. Kan det være dette hun så? Hun mente også at vi får et barn til, til tross for at vi i utgangspunktet ikke ønsker flere og jeg har spiral. "Det spiller ingen rolle" sa hun da jeg fortalte det. 😅 Hittil føler jeg at det er hun som har truffet best..
Svar med sitat
Gammel 11.05.18, 15:16
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 943
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Håpløs Vis post
Men jeg tenkte på Khibra, hun sa han kom til å få en muskelsykdom. Dette virka jo også litt skummelt. Han hadde et uhell her på nyåret, hvor han skar over en muskel. Kan det være dette hun så? Hun mente også at vi får et barn til, til tross for at vi i utgangspunktet ikke ønsker flere og jeg har spiral. "Det spiller ingen rolle" sa hun da jeg fortalte det. 😅 Hittil føler jeg at det er hun som har truffet best..
Ikke umulig at det var det hun så 😊 Opplever ofte at hun sier ting på "feil" måte. Jeg forstår hva hun mener å si, men det kan høre litt rart ut og få en annen betydning enn det hun egentlig memer å si 🤣 Muskelsykdom høres jo ikke bra ut, mens hun kanskje mente problemer med en muskel.
Svar med sitat
Gammel 11.05.18, 23:12
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gemini Vis post
Ikke umulig at det var det hun så 😊 Opplever ofte at hun sier ting på "feil" måte. Jeg forstår hva hun mener å si, men det kan høre litt rart ut og få en annen betydning enn det hun egentlig memer å si 🤣 Muskelsykdom høres jo ikke bra ut, mens hun kanskje mente problemer med en muskel.
Har hun hatt mye rett på deg? 😊
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 11:43
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Håpløs Vis post
Har hun hatt mye rett på deg? 😊
Ja, er vel den som har hatt mest rett av de jeg har ringt. 😊
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 12:11
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 533
Standard

Men Khibra er ikke lett å få tak i. Tenkte jeg skulle prate med henne, men får ikke svar. Vet ikke om man kan ringe i helger, så jeg venter til mandag før jeg forsøker igjen.
Når har dere fått tak i henne?
Gammel 12.05.18, 19:54
Oceana Oceana er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2012
Meldinger: 56
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Men Khibra er ikke lett å få tak i. Tenkte jeg skulle prate med henne, men får ikke svar. Vet ikke om man kan ringe i helger, så jeg venter til mandag før jeg forsøker igjen.
Jeg har snakket med henne en fredag kveld.. Tenker det bare er å ringe når man føler for. Enten svarer hun, ellers må man prøve senere.
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 21:42
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Mener og huske jeg har ringt både formiddag og kveld..
Svar med sitat
Gammel 13.05.18, 01:17
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 533
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Oceana Vis post
Jeg har snakket med henne en fredag kveld.. Tenker det bare er å ringe når man føler for. Enten svarer hun, ellers må man prøve senere.
Jeg ringte også fredags ettermiddag/kveld! Telefonen ringte ut, uten at det kom noen svarer. Det samme skjedde igjen etter et par timer. Tenkte da at hun ikke var på....
Gammel 13.05.18, 12:31
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Jeg ringte også fredags ettermiddag/kveld! Telefonen ringte ut, uten at det kom noen svarer. Det samme skjedde igjen etter et par timer. Tenkte da at hun ikke var på....
Jeg ringer henne i helger. Er hun ikke på så tar hun ikke telefonen 😊
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:51.