Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01.02.18, 21:18
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 64
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Ja, jeg underskriver på alt du skriver her! Men heldigvis så lærer man av sine feil, som du sier! Og godt er det!
Til hans forsvar, har han aldri gjort noe sånn før. Vi har vært sammen i 12 år, siden vi var tenåringer. Han flytta i sommer og hu andre var en medvirkende årsak. Da hadde han sagt flere ganger at det var over, men jeg ville ikke høre.. I det jeg skjønte hvorfor han tok de valga han gjorde, at vi ikke har vært bra for hverandre i senere tid og tatt hverandre for gitt, så endra jeg meg og det endra også han..

Som han sier, føler han seg forelska på nytt og det var da jeg rota med en annen fyr i høst, at han skjønte at han ikke var ferdig med meg. Vi har sammen bestemt oss for å prøve på nytt..

At hu han falt for (til han våkna og skjønte hu ikke var så perfekt som hu utga seg for, og ikke minst måten hu oppførte seg mot sin mann på) var gift, kan han ikke klandres for. Hu har vært pådriveren hele tida.. Og han prøvde og gjøre det rette med og avslutte med meg, men det har bare ført oss enda mer sammen.

Nå vil jeg tro han føler et visst ansvar for at hu har gått fra sin ektemann, han har ikke hatt det lett han heller. Men det er meg han er hos, og det er her jeg håper han blir.. Tillitten må bygges opp igjen og jeg vet det ikke er gjort på en dag. :)
Svar med sitat
Gammel 01.02.18, 21:22
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,571
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av skorpion Vis post
Hele gjengen virker som de ikke vet hva de selv vil 😳 Men vi, som står på siden, ser det med helt anen øyne 😬
Det er gjerne sånn. Det er ikke så enkelt å se tingene klart når man er midt oppi det.
Det er mye enklere for den som står på sidelinja. Men det er vel en del av det å gjøre seg erfaringer. Man lærer best av "prøv og feile" metoden.
Svar med sitat
Gammel 01.02.18, 21:38
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,608
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Håpløs Vis post
Til hans forsvar, har han aldri gjort noe sånn før. Vi har vært sammen i 12 år, siden vi var tenåringer. Han flytta i sommer og hu andre var en medvirkende årsak. Da hadde han sagt flere ganger at det var over, men jeg ville ikke høre.. I det jeg skjønte hvorfor han tok de valga han gjorde, at vi ikke har vært bra for hverandre i senere tid og tatt hverandre for gitt, så endra jeg meg og det endra også han..

Som han sier, føler han seg forelska på nytt og det var da jeg rota med en annen fyr i høst, at han skjønte at han ikke var ferdig med meg. Vi har sammen bestemt oss for å prøve på nytt..

At hu han falt for (til han våkna og skjønte hu ikke var så perfekt som hu utga seg for, og ikke minst måten hu oppførte seg mot sin mann på) var gift, kan han ikke klandres for. Hu har vært pådriveren hele tida.. Og han prøvde og gjøre det rette med og avslutte med meg, men det har bare ført oss enda mer sammen.

Nå vil jeg tro han føler et visst ansvar for at hu har gått fra sin ektemann, han har ikke hatt det lett han heller. Men det er meg han er hos, og det er her jeg håper han blir.. Tillitten må bygges opp igjen og jeg vet det ikke er gjort på en dag. :)
Da blir det vel bare for deg å avvente situasjonen - blir han eller blir han ikke?
Som du skriver, så tar hun som han var utro med deg med stadig kontakt, og han avviser henne ikke. Så han har jo ikke satt punktum for henne - det virker som om han har latt det være en åpning der.

Som du også skriver så kan du forsvare at han var utro, siden det har vært veldig mye som ikke var bra mellom dere mens dere var sammen, og han ble lei. Dere har begge skylda for at forholdet røk.

Men jeg har ikke noe tro på at det vil ordne seg av seg selv, de underliggende problemene som ødela forholdet deres er vel der ennå. Men hvis du får med deg ham til parterapi (som du sier dere trenger) så er mulighetene større.

Hvis ikke så kan han jo finne på å gå igjen, enten til hun x-dama, eller en ny.
Du er i en usikker situasjon, føler jeg.

Sist endret av Alexx; 01.02.18 kl 21:42
Svar med sitat
Gammel 01.02.18, 21:46
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Da blir det vel bare for deg å avvente situasjonen - blir han eller blir han ikke?
Som du skriver, så tar hun som han var utro med deg med stadig kontakt, og han avviser henne ikke. Så han har jo ikke satt punktum for henne - det virker som om han har latt det være en åpning der.

Som du også skriver så kan du forsvare at han var utro, siden det har vært veldig mye som ikke var bra mellom dere mens dere var sammen, og han ble lei. Dere har begge skylda for at forholdet røk.

Men jeg har ikke noe tro på at det vil ordne seg av seg selv, de underliggende problemene som ødela forholdet deres er vel der ennå. Men hvis du får med deg ham til parterapi (som du sier dere trenger) så er mulighetene større.

Hvis ikke så kan han jo finne på å gå igjen, enten til hun x-dama, eller en ny.
Du er i en usikker situasjon, føler jeg.

Jeg er helt enig med deg.. Og det er den usikkerheten som er så skremmende. Jeg ønsker bare og få familien hel igjen og at vi skal få det bra sammen. Han har forøvrig sagt han skal kutte med henne. Vi er enige om at en god grunnregel er og behandle den andre, som vi ønsker å bli behandla sjøl. Han vil jo ikke at jeg skal skrive med andre, og det understrekte jeg i dag at han da bør kutte ut sjøl.. Da svarte han at "jeg skal garantere deg at vi ikke skriver sammen, som du har gjort med andre gutter". Det tolka jeg som at de ikke er særlig gode venner, eller at hu "plager" han..

Sist endret av Håpløs; 01.02.18 kl 21:49
Svar med sitat
Gammel 01.02.18, 21:53
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Jeg er helt enig med deg.. Og det er den usikkerheten som er så skremmende. Jeg ønsker bare og få familien hel igjen og at vi skal få det bra sammen. Han har forøvrig sagt han skal kutte med henne. Vi er enige om at en god grunnregel er og behandle den andre, som vi ønsker å bli behandla sjøl. Han vil jo ikke at jeg skal skrive med andre, og det understrekte jeg i dag at han da bør kutte ut sjøl.. Da svarte han at "jeg skal garantere deg at vi ikke skriver sammen, som du har gjort med andre gutter". Det tolka jeg som at de ikke er særlig gode venner, eller at hu "plager" han..
Ja, det virker ikke som om han er så begeistret for henne lenger, og derfor gikk han tilbake til deg. Men nå blir det på en måte opp til deg da, og komme han i møte. Og det vil jo si at du heller ikke må skrive med andre gutter, for det vil jo ikke han like, forståelig nok.
Svar med sitat
Gammel 01.02.18, 22:06
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Ja, det virker ikke som om han er så begeistret for henne lenger, og derfor gikk han tilbake til deg. Men nå blir det på en måte opp til deg da, og komme han i møte. Og det vil jo si at du heller ikke må skrive med andre gutter, for det vil jo ikke han like, forståelig nok.
Jupp, og jeg har virkelig tenkt og klare detta her.
Svar med sitat
Gammel 01.02.18, 22:10
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Jupp, og jeg har virkelig tenkt og klare detta her.
Ja, så lenge du kommer han i møte og legger godviljen til, så kan du kanskje klare det. Ikke ta ham for gitt flere ganger, men vis at du setter pris på ham.
Håpe det går rette veien for deg nå da! :-)

Skulle det likevel vise seg at han er utro flere ganger, og bare roter, vel -
da er han vel ikke så mye å satse på. Da finnes det bedre menn der ute.
Svar med sitat
Gammel 01.02.18, 22:29
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Ja, så lenge du kommer han i møte og legger godviljen til, så kan du kanskje klare det. Ikke ta ham for gitt flere ganger, men vis at du setter pris på ham.
Håpe det går rette veien for deg nå da! :-)

Skulle det likevel vise seg at han er utro flere ganger, og bare roter, vel -
da er han vel ikke så mye å satse på. Da finnes det bedre menn der ute.
Jeg skal gjøre mitt beste! Takk for kloke ord. ❤🤞
Svar med sitat
Gammel 01.02.18, 22:38
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Jeg skal gjøre mitt beste! Takk for kloke ord. ❤��
Bare hyggelig! Masse lykke til!
Svar med sitat
Gammel 01.02.18, 23:18
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

P.s Da satser jeg på at av alle de forskjellige spådommene du fikk, er det denne som er riktig:

"2 ser han kommer hjem i februar, ser forlovelse og troskap videre. Flytting eller bygging av nytt hus." + resten av spådamene:

"Resten ser oss sammen igjen, at han bryter med hu andre. Jeg husker ikke så mange detaljer. De er hvertfall enige om at hu har lagt seg etter han og han har vært sinnsykt forvirra og deprimert. Hu tar fortsatt kontakt med han og han avviser a ikke helt. Dette bekrefta han sjøl her om dagen."

Du får holde oss oppdatert, og det helst med positive utfall på spådommene. :)

Sist endret av Alexx; 01.02.18 kl 23:20
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:26.