Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.05.18, 17:14
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 537
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Daysie Vis post
Pratet med Khibra for noen uker siden pga min ex.

Jeg likte henne og hun hadde gode detaljer.
Men hun mente vi skulle bli sammen igjen og få barn og alt, selvom ting virket vanskelig nå.
Der får hun feil, for denne mannen skal jeg absolutt ikke tilbake til. Hun mente det var skjebnen, jeg mener at det er mitt valg.
Hold på ditt valg. Du vet hva du lever best med.
Gammel 12.05.18, 20:23
Oceana Oceana er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2012
Meldinger: 56
Standard

Khibra er helt rå til tider, beskriver utseende, interesser og personlighet spot on!! Men så kom det et par ting som jeg ikke kjenner igjen og virker usannsynlig.. Men spennende spådame, og det hun ser fremover håper jeg stemmer. Jeg har snakket med henne 3 ganger, og like stødig på utfallet hver gang..
Snakket med henne et par ganger for mange år siden også, og da fikk hun rett på at det ikke ble noe med han jeg ringte om.
Svar med sitat
Gammel 13.05.18, 12:30
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er online nå
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 951
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Daysie Vis post
Pratet med Khibra for noen uker siden pga min ex.

Jeg likte henne og hun hadde gode detaljer.
Men hun mente vi skulle bli sammen igjen og få barn og alt, selvom ting virket vanskelig nå.
Der får hun feil, for denne mannen skal jeg absolutt ikke tilbake til. Hun mente det var skjebnen, jeg mener at det er mitt valg.
Selvfølgelig er det ditt valg! Hjelper ikke at tarotkortene eller klarsynte sier at man skal være sammen med en mann, når man selv ikke vil. Iallefall så lenge man faktisk kan velge det selv. Og heldigvis har vi friheten til å velge akkurat det selv 😂 Så med mindre det skjer noe som gjør at du ombestemmer deg, så vil jeg vel si at Khibra får feil på utfall her.
Svar med sitat
Gammel 13.05.18, 13:30
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,570
Standard

Khibra kan være knakende god når det gjelder spørsmål knyttet til et eksisterende forhold. Men når det gjelder framtidsutsikter til en eventuell ny partner så har hun ikke truffet på meg.Det har vært litt sånn at" jeg ser at du tenker på en mann",men når jeg sier at det ikke er tilfelle,så påstår hun at det er en tidligere partner som kommer tilbake....Jeg vil ikke ha en tilbakevennende kjærlighet. Slutt er slutt og det for en grunn.
Gammel 22.05.18, 20:18
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 537
Standard

Da har jeg pratet med Khibra for andre gang, første gang var i begynnelsen av april. Jeg ringte ikke for samme spørsmål, men da hun ga en kort og klart svar på det jeg spurte om fristet det å høre om det samme som sist - og hun holdt tråden noe som i seg selv er positivt.
Gammel 22.05.18, 23:06
birkenhanne birkenhanne er offline
Godt kjent

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 240
Standard

Jeg snakket med Khibra nå i lkveld. Jeg lurte på en mann som jeg har en del kontakt med og som er i min interesse. Hm, hun mener at han liker meg godt og tenker mye på meg. Han går veldig rolig frem, vi har kommunikasjon og vi kommer til og treffes mere etterhvert. Hun spør om han har barn. Hun sier at jeg kommer til å treffe barnet hans også. Ting tar tid, og det skjer lite , men det vil ta seg opp utover høsten. Han hadde et brudd med en eks fra tidligere som han bruker tid på å komme seg over. Hun beskrev denne kvinnen som i et vanntegn. Denne dama har gått videre med en ny mann , og hun kommer til å reise på tur til utlandet nå i juni. Jeg kjenner ikke mannen godt nok til å vite hvem evt denne kvinnen er. De hadde visst ikke vært sammen, men mere datet, men at han likte henne veldig godt. Det blir spennende å se hva som skjer og om det viser seg at hun får rett....
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:07.