Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 22.05.16, 22:04
birkenhanne birkenhanne er offline
Godt kjent

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 219
Standard

Jeg synes Khibra er veldig troverdig når hun ser at min eks er sammen med ei dame i et ildtegn , og som har unger. Er dere enig? eller kan hun ha vært heldig meg gjetting?
Egentlig så er det bare henne og Vigdis som har sett at han er i et nytt forhold. Verken Fru Larsen eller Malu så dette før jeg fortalte dem det
Svar med sitat
Gammel 22.05.16, 22:15
Skogtrulta Skogtrulta er offline
Godt kjent

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 259
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av birkenhanne Vis post
Jeg synes Khibra er veldig troverdig når hun ser at min eks er sammen med ei dame i et ildtegn , og som har unger. Er dere enig? eller kan hun ha vært heldig meg gjetting?
Egentlig så er det bare henne og Vigdis som har sett at han er i et nytt forhold. Verken Fru Larsen eller Malu så dette før jeg fortalte dem det
Da har hun truffet bra på deg! Noen treffer på deg, mens de ikke treffer på meg. På meg så sa hun at han mannen jobber på kontor og er selvstendig. Han jobber overhodet ikke på kontor, han har en fysisk jobb og har en arbeidsgiver.
Hun sa også at vi aldri treffes - feil, vi treffes hver uke :)
Hun sa at det ikke blir noe forhold fordi han kun vil være venner. Satser på at hun tar feil her også :) Men dette er jo enten eller. Snakka med Eva-Lill om han også og hun sier hun ser forhold, men at vi kommer til å bruke tid. Hun har allerede fått rett på noe, som han har nevnt etter jeg har snakka med henne. Så nå er det fokus og holde øye på målet
Svar med sitat
Gammel 22.05.16, 22:17
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,552
Standard

Sitat:
Jeg tror virkelig at hun så det birkenhanne. Jeg husker at jeg spurte henne den gang om en mann jeg nettopp hadde innledet et forhold til om hvordan dette kom til å gå. Hun sa at det ligger ingen "vei" mellom dere.Deretter sa hun at han dater en annen dame hun er langt yngre enn deg hun er mørk antagelig utenlandsk og hun har en liten sønn.Hun visste ikke min alder,og hun visste ingenting om denne mannen annet enn hans stjernetegn.
På en kveld hvor han valgte å spille med åpne kort så fortalte han om at han hadde hatt kontakt med en dame på jobben som hadde et lite barn,en sønn hun følte seg så alene fordi hun hadde lite nettverk hun var fra Thailand,så han hadde tatt seg litt av henne for å vise sin støtte......
Kihbra fikk også rett i det at det ikke var noen "vei" i mellom oss. Etter noen få uker så fant jeg ham ikke interessant lenger og trakk meg ut av forholdet.
Det hun fortalte meg hadde hun INGEN forutsetninger for å vite,så hun har noen skikkelige evner når det først slår til.
Gammel 22.05.16, 22:21
Godt kjent

Standard

Ja de "flinke" bommer de også-og det høres jo ut som hun ikke har tatt inn han du ringer om i det hele tatt.
Eva Lill har jeg vært hos. Hun var noe vag, men allikevel var hun innpå noe da hun beskrev eksen min
Svar med sitat
Gammel 22.05.16, 22:25
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Jeg tror virkelig at hun så det birkenhanne. Jeg husker at jeg spurte henne den gang om en mann jeg nettopp hadde innledet et forhold til om hvordan dette kom til å gå. Hun sa at det ligger ingen "vei" mellom dere.Deretter sa hun at han dater en annen dame hun er langt yngre enn deg hun er mørk antagelig utenlandsk og hun har en liten sønn.Hun visste ikke min alder,og hun visste ingenting om denne mannen annet enn hans stjernetegn.
På en kveld hvor han valgte å spille med åpne kort så fortalte han om at han hadde hatt kontakt med en dame på jobben som hadde et lite barn,en sønn hun følte seg så alene fordi hun hadde lite nettverk hun var fra Thailand,så han hadde tatt seg litt av henne for å vise sin støtte......
Kihbra fikk også rett i det at det ikke var noen "vei" i mellom oss. Etter noen få uker så fant jeg ham ikke interessant lenger og trakk meg ut av forholdet.
Det hun fortalte meg hadde hun INGEN forutsetninger for å vite,så hun har noen skikkelige evner når det først slår til.
Jøss det var detaljert og treffsikkert!! Men , ikke for å flisespikke altså. Men var det sånn at Khibra mente at han datet denne damen mens han typa sa at han "bare" hjalp henne eller var en støtte for henne?
Svar med sitat
Gammel 22.05.16, 22:44
SummerTime sin avatar
Superbruker

Standard

Sitat:
Jøss det var detaljert og treffsikkert!! Men , ikke for å flisespikke altså. Men var det sånn at Khibra mente at han datet denne damen mens han typa sa at han "bare" hjalp henne eller var en støtte for henne?
Jeg mener Kihbra sa at "han treffer en dame",jeg gikk ikke nærmere innpå ham for å høre hva deres kontakt gikk ut på,i det jeg måtte late som ingenting.men ut i fra slik jeg kjenner ham i dag så tror jeg at det var noe på gang enten rett før min tid eller noe som pågikk over lang tid også når jeg var inne i bildet.Jeg tror han sa noe sånt som at hun er for ung for meg,så noe hadde han nok vurdert opp i mot en viss relasjonssammenheng.

Jeg har andre spådommer fra Kihbra som er såpass detaljerte at jeg ikke kan legge det ut her i tilfelle gjenkjennelse,men som altså var spot on.
Jeg vil absolutt understreke at ingen spådamer kan ha rett på alt,men Kihbra hadde noen supertreff på meg,ingen over ingen ved siden!!
Gammel 23.05.16, 00:06
Godt kjent

Standard

Er det noen som har vært enda mere detaljerte enn Khibra, så er det Vigdis, Tina (fra mystisk.no) og Grethe Sandvoll (fra fornemmelse for mord). De er ekstremt gode på å beskrive utseende og personbeskrivelser
Svar med sitat
Gammel 23.05.16, 00:51
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,085
Standard

Sitat:
Er det noen som har vært enda mere detaljerte enn Khibra, så er det Vigdis, Tina (fra mystisk.no) og Grethe Sandvoll (fra fornemmelse for mord). De er ekstremt gode på å beskrive utseende og personbeskrivelser
Er det hun Tina som står under Tinas spåtjeneste?
Gammel 23.05.16, 11:33
Godt kjent

Standard

ja , fra Tinas spåtjeneste. Hun som snakker så fort. Bilde av henne med lyst hår ..til alle kanter..hehe. Hun holder tråden, og tar meg inn med en gang hver gang jeg ringer.
Svar med sitat
Gammel 23.05.16, 12:22
SummerTime sin avatar
Superbruker

Standard

Sitat:
Hvordan er de til å beskrive hendelser i nær/fjernere framtid som virkelig inntreffer?

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:40.