Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26.07.17, 16:28
Sara2 Sara2 er offline
Fersk

Medlem siden: Jul 2017
Meldinger: 17
Standard

Det at andre svarer på linja til den man egentlig skal til .Er fordi at de som ikke driver for seg selv ,jobber i team og de jobber skift.Og setter over linjer til hverandre ��
Svar med sitat
Gammel 26.07.17, 18:50
SinaLo SinaLo er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Mar 2017
Meldinger: 138
Standard

Hvem Wenche er dette? Er det Wenche T? Mener jeg kontaktet henne på fb og fikk en spådom av henne på tlf. Fikk en positiv spådom, men utfallet har ikke kommet enda. Hun ga meg ingen tidsperspektiv...
Svar med sitat
Gammel 26.07.17, 20:47
Skogtrulta Skogtrulta er online nå
Godt kjent

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 261
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SinaLo Vis post
Hvem Wenche er dette? Er det Wenche T? Mener jeg kontaktet henne på fb og fikk en spådom av henne på tlf. Fikk en positiv spådom, men utfallet har ikke kommet enda. Hun ga meg ingen tidsperspektiv...
Ja, det gjelder Wenche T. Kan være god på nåtid, men kan også bomme. Har aldri hatt rett på fremtid for min del. Sikkert god på andre da :)
Svar med sitat
Gammel 26.07.17, 23:17
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 923
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Skogtrulta Vis post
Ja, det gjelder Wenche T. Kan være god på nåtid, men kan også bomme. Har aldri hatt rett på fremtid for min del. Sikkert god på andre da :)
Omtrent det samme hos meg. Traff greit på nåtid første gangen, men feil utfall. Andre gangen var det bare våge spådommer. Veldig generelt og lite treff.
Svar med sitat
Gammel 12.08.17, 16:31
Soha Soha er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 53
Standard

Jeg fikk nå en regning på 2400 kr.Og det var en kjip regning å få..Følte det var årets mest bortkastede penger.Og jeg satt nesten en halv time med hun som vikarierte på Bellas linje..Og det var mest prat,selv om hun forsøkte å både støtte meg og oppmuntre.Men utfallet hennes ble jo helt feil..Og verre er det å føle på at det jo egenlig var Bella jeg ville snakke med,..

Fortsatt stemmer utfallet til både Wenche og Nova.

Håper jeg ikke finner på flere ringerunder som denne..
Svar med sitat
Gammel 17.08.17, 01:24
Raketten Raketten er offline
Fersk

Medlem siden: Jul 2017
Meldinger: 12
Standard Nicolay

Har prata med Nicolay og synes han var utrolig treffsikker! Hadde prata med en annen spåer en stund før jeg ringte han, og han sa så og si det samme. Så ganske generelt på livet mitt, og kom med ting som ikke var typisk «ja og nei» svar. Kan anbefales😊
Svar med sitat
Gammel 24.05.18, 17:09
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 64
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Raketten Vis post
Har prata med Nicolay og synes han var utrolig treffsikker! Hadde prata med en annen spåer en stund før jeg ringte han, og han sa så og si det samme. Så ganske generelt på livet mitt, og kom med ting som ikke var typisk «ja og nei» svar. Kan anbefales😊
Hadde Nikolay rett da det gjelder framtid og?
Svar med sitat
Gammel 25.05.18, 09:14
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 87
Standard

Jeg ringte Nicolay i 2 min bare for å prøve en annen enn de faste. Han mener han mannen skylder på meg når noe går galt, fordi han ikke forstår ting. Han sa jeg innerst inne vet selv hvordan livet er og at det alltid kommer til å bli brudd mellom oss og jeg måtte finne ut om jeg ville det sånn.... Mmmhmmm det er litt annet enn hva jeg har hørt i det siste
Svar med sitat
Gammel 25.05.18, 11:46
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 64
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kjærlighet87 Vis post
Jeg ringte Nicolay i 2 min bare for å prøve en annen enn de faste. Han mener han mannen skylder på meg når noe går galt, fordi han ikke forstår ting. Han sa jeg innerst inne vet selv hvordan livet er og at det alltid kommer til å bli brudd mellom oss og jeg måtte finne ut om jeg ville det sånn.... Mmmhmmm det er litt annet enn hva jeg har hørt i det siste
Har prata med han et par ganger. Ene ganga spurte jeg han om han jeg drev med hadde vært hos ei anna en spesifikk dato. Han sa nei og sa han var på ...... den kvelden og sov i egen seng, tom hvor han hadde kjørt.Jeg ble bare sittende og måpe, for det var akkurat hva han hadde fortalt meg sjøl. Nikolay begynte plutselig og snakke om min mors psykiske problemer osv, så han virker så troverdig.

Samtidig påsto han at samboeren min ikke er ærlig med meg, at han skjuler ca 175.000,- for meg og at jeg kommer til å gå fra han om noen år og ta med meg ene (?!) barnet vårt.

For meg høres det ikke troverdig ut, men mye annet har stemt, så jeg hører gjerne flere tilbakemeldinger om han. 😊
Svar med sitat
Gammel 25.05.18, 13:03
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 87
Standard

For alle del kan hende at han er den som har rett og de andre er eventyrere som jeg heller velger å tro på, men det vil jo tiden vise. Han virket mer brydd når han snakket og jeg likte bare ikke energien hans. Men som sagt kan hende han har eller får helt rett
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:12.