Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.05.18, 23:29
Honeyboo Honeyboo er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2018
Meldinger: 80
Standard

Jeg tenker at de feiltolker og ser han som kommer inn som en jordmann, mens det egentlig bare er han samme mannen som legger seg i jord (som du sa), fordi han nå er klar og har bestemt seg.

Men skulle ikke en god spådame klare å se det? Om dete r samme mann eller ikke?

Hva slags andre tegn kan det være?
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:29
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Honeyboo Vis post
men han jeg liker nå er jo faktisk født i et lufttegn...hehe, men han har mye jord i horoskopet sitt, og vann.
Kan være samme uansett, uten at JEG tror det da.

Hovedsaklig legger de seg med personlighet, etc - så din vil vel normalt komme opp i luft sånn han er nå, og jord hvis han skjerper seg, men han kan også dukke opp i sverd (f.eks sverdknekten, hvis han skal liksom komme tilbake, eller ta et ordentlig tak i saken).
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:33
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Honeyboo Vis post
Jeg tenker at de feiltolker og ser han som kommer inn som en jordmann, mens det egentlig bare er han samme mannen som legger seg i jord (som du sa), fordi han nå er klar og har bestemt seg.

Men skulle ikke en god spådame klare å se det? Om dete r samme mann eller ikke?

Hva slags andre tegn kan det være?
Mulig, men stort sett ikke, uansett må det følges opp av flere kort før man er sikker, og disse kortene vil vanligvis bekrefte eller avkrefte det hele, f.eks som ovenfor at jeg sa at sverdknekten lå der, den i tillegg til jord ville ha sagt klart ifra at det er en fra fortiden som dukker opp i jord, men alene helst en ny når den ligger alene i jord - men det avhenger jo også av tolkningen og lesingen at du legger nok kort da, nytter ikke med et kort eller to og tro at lesingen da blir like klar som når man legger flere, for da blir det plutselig mindre detaljert....og da større rom for feil.

Sist endret av Fru Larsen; 15.05.18 kl 23:36
Svar med sitat
Gammel 15.05.18, 23:48
Honeyboo Honeyboo er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2018
Meldinger: 80
Standard

Takk for tilbakemeldigen! Nå lærte jeg noe...

Det er to steile fronter i spåverdenen for tiden:
1. Den ene som mener at jeg vil møte en ny mann som er mer rett for meg (føles ikke sånn).
2. Den andre som mener at meg og "THE CURRENT" mann er meant to be og
vil ende opp sammen med barn, ekteskap og hele pakka.

Akkurat nå heller det mest mot nr. 1, da jeg ikke kjenner noen vibes fra han for tiden (jeg pleier å fange opp "elektriske impulser", gnist, fra han). Han har lukket seg, stengt meg ute. Opptatt for tiden.
Hjelper meg mest å tenke at det kommer en ny (selv om jeg tviler)...så slipper jeg å gå rundt å lure og ha det så fælt...

Det er så slitsomt dette her..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

Sist endret av Honeyboo; 15.05.18 kl 23:53
Svar med sitat
Gammel 16.05.18, 06:12
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 942
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kjærlighet87 Vis post
Nå ser jeg mer at Vigdis begynner å få rett, selv om det er noen uker etter hva hun sa. MEN det er helt umulig å få tak i henne, har prøvd flere ganger de kveldene hun har åpnet linjen. Det er bare opptatt nå, det setter i gang og kutter av på samme tid hver gang. Dette har skjedd så mange kvelder på rad,så nå skjønner jeg ikke helt hvorfor hun har linjen mer om hun ikke er interessert i å spå. Har noen av dere prøvd?
Så lenge hun ikke har svareren på så er hun nok på linja og jobber, men sitter nok opptatt med andre kunder. Tror hun har mange kunder og da er det dessverre vanskeligere å komme igjennom. Men hun er flink til å bruke svarer og pleier å lese inn om hun ikke kan jobbe allikevel. Jeg fikk tak i henne forrige uke etter en del forsøk 😊 Hyggelig å høre at det går veien.
Svar med sitat
Gammel 16.05.18, 08:46
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 96
Standard

Nå må jeg le litt, rett etter at jeg hadde skrevet dette kom jeg gjennom med en gang, hehe min utålmodige sjel altså. Men hun holdt tråden og kom med ny informasjon også, jeg ser nå virkelig at gangen i det hun fortalte meg før virkelig stemte 😊
Svar med sitat
Gammel 16.05.18, 09:06
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 96
Standard

OG jeg glemte å fortelle at i går fortalte hun at han kom til å fri til meg i slutten av året eller begynnelsen av neste år DA lo jeg så jeg nesten datt av sofaen, hun ble litt fornærmet av det tror jeg, men Come on, mannen er en stein på sånne ting,haha
Svar med sitat
Gammel 16.05.18, 10:30
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 942
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kjærlighet87 Vis post
OG jeg glemte å fortelle at i går fortalte hun at han kom til å fri til meg i slutten av året eller begynnelsen av neste år DA lo jeg så jeg nesten datt av sofaen, hun ble litt fornærmet av det tror jeg, men Come on, mannen er en stein på sånne ting,haha
Hadde vært hyggelig da 😁 Men hun kan nok være litt vel positiv når det gjelder utfall. Nåtid derimot synes jeg hun er veldig god på. Blir like imponert hver gang over hvor presis hun beskriver min situasjon og hva jeg føler når jeg ringer. Hun ber jo ikke om noe info. Får bare håpe at fremtid stemmer også 😂
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:49.