Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Drømmetydning

Drømmetydning Diskuter drømmer, få hjelp til å tolke en drøm osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09.01.18, 17:39
minsinn sin avatar
minsinn minsinn er online nå
Blir snart kjent

Medlem siden: Apr 2015
Sted: Eventyrlandet
Meldinger: 122
Standard Dødsbrann og toalettbesøk

Joff. Jeg og mine drømmer...

Har to netter på rad hatt to veldig spesielle drømmer. Den første var om jeg og min søster, som var inne i en bygning som jeg ikke kan huske å ha sett tidligere. Vi var på tur ut av bygningen, og da vi sto i ytterdøren kom søsteren min plutselig på noe hun hadde glemt inne, så hun gikk inn for å hente det. I det hun går gjennom gangen så er det noe som eksploderer, og det begynner å brenne. Jeg ropte etter henne at hun måtte komme ut, før noen tok tak i meg og dro meg også ut derfra. Mens jeg står utenfor og - naturlig nok - er fullstendig oppløst kommer søsteren min gående ut. Hun står i brann og omkommer på bakken utenfor. Resten av drømmen er jeg bare knust, gråter og jamrer og hulker. Og våkner med en utrolig lettelse over at det "bare" var en drøm.

Den andre drømmen er litt mer prosaisk av seg. Der er jeg nemlig på do, og gjør meg ferdig med "nr. 2", men jeg får liksom ikke tørket meg ordentlig. Jeg søler og blir bare skikkelig flau over griseriet mitt.
Her måtte jeg jo selvsagt på do for å sjekke da jeg våknet, men ingen uhell, og ingen trang til "nr. 2"...

Jeg har fått med meg at både tårer og møkk betyr penger? Og at dødsfall og sorg kan bety glede. Jeg håper jo derfor at dette betyr at jeg vinner i Lotto eller noe sånt, men noen som har andre ideer til tolkninger?

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:04.