|
Kort Diskuter tarotkort, bordkort, englekort og annet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
||||
|
||||
![]()
Dagens kort
6. feb, 2019 💑DE ELSKENDE- Erkeengel Rafael 💑💖 En betydningsfull relasjon opptar tankene dine. Den kan være av en romantisk art , eller det kan være intimt, men platonisk vennskap. Kommunikasjon er nøkkelen akkurat nå, og det er viktig å utvikle tillit innad i forholdet. Du kan trygt dele dine følelser med noen som står deg nær.💖🌹 Nå er tiden inne for å ta en viktig avgjørelse som angår livet ditt. Konklusjonen du trekker nå vil ha stor innvirkning på fremtiden din, derfor er det viktig å vurdere alternativenenøye. Vær sikker på at valgene dine er grundig gjennomtenkte og at du kan settedem uti livet🌹🌹🌹 Erkeengelen Rafael er beskytteren for sjelevenner i tillegg er han engelen for helse og reise. Rafael kan hjelpe med viktige forhold , inkludert romantiske forhold, vennskap, foretningsliv og familie. Han kan også hjelpe deg med å manifestere det sjelevenn- partnerskapet du drømmer om. Ønsker alle en vakker dag full av masse kjærlighet💖💖💖💑 Otelie er å treffe på tlf 82099814 ( kr 26 pr. min) torsdag 7 feb...fra klokken 16 til 18 og 21 til 23💜💜💜 Blir glad om du deler💜💖 Besøk gjerne min facebookside og hjemmeside https://www.facebook.com/St555.555 https://www.otelie.com/ |
|
||||
|
||||
![]()
Hadde vært veldig fint å oppleve noe i dag <3
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kjære Otelie!
Dette er jo en beskrivelse av min situasjon i dag.... Jeg lurer på om (og jeg forutsetter at man etter å ha tenkt nøye gjennom dette) erkeengelen også hjelper til slik at man velger riktig sjelevenn! Det føles som et uoverkommelig stort valg, for det første at det skal være riktig. Men også at et menneske vil bli såret fordi det ikke ble valgt. Skulle hatt hjelpe til å sortere tankene nå... |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
SKJEBNEHJULET- Gudommelig inngripen, lovnader, hjelp Vi mennsker tar valg som er gode for oss, Noen ganger valg som kolliderer med hverandre g leder oss ut i myrog søkk. Tiden er kommet for at skjebnen griper inn i dine affærer med lovnader og litt hjelp. Livet bryr seg om hvordan det går med deg, og i nærmeste fremtid vil vise hvordan denne inngripen fortoner seg. Det kan hende du blir opplyst på et område, elelr ytre vanskelige omstendigheter løse seg selv. Hjelpen kan komme i form av menneskelig støtte og økonomisk bistand. Bedre svar kunne jeg vel ikke fått... |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmoduser | |
|
|