Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Intuisjon og klarsynthet

Intuisjon og klarsynthet Her er forumet for diskusjoner om hvordan intuisjon og klarsynthet virker, hvordan det er osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 04.02.19, 21:48
Veslemøy Veslemøy er offline
Godt kjent

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 241
Standard Hva skjedde?

Fikk en rar opplevelse i helgen..
Ble veldig trist og tung i kropp og sinn, nesten som jeg ble deprimert 🤕 begynte å tenke på en gammel flamme. Har ikke hatt kontakt med han på 5-6år og så dukker han opp i tankene mine. 😳 Vi bor på vær vår kant av landet og har ikke sett hverandre på årevis. Vi prøvde flere ganger å få til noe men det var ofte hindringer på vår vei. Så sitter nå hær og er en smule forvirret. 🙈
Svar med sitat
Gammel 05.02.19, 00:55
Spålinjen Spålinjen er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2019
Meldinger: 282
Standard

Det kan være hans tanker og følelser du tar inn. Kjenn etter om det er ditt eget, eller om det er andres sitt du tar inn.
Gammel 05.02.19, 01:07
Veslemøy Veslemøy er offline
Godt kjent

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 241
Standard

Hei tror ikke det er meg for jeg har aldri vært så nedstemt/mørk, ble helt tom for energi og følte meg veldig trist? Og den tristheten klarer jeg ikke sette fingeren på hva er. Jeg var i utgangspunktet i godt humør og var klar til å se en god film.. Helt til den mørke skyen overskygget hele helgen.. Ønsker han kontakt? Kan jeg hjelpe han på noen måte hvis han har det kjip/vanskelig? Trenger jo energi selv også ��
Svar med sitat
Gammel 05.02.19, 01:26
Spålinjen Spålinjen er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2019
Meldinger: 282
Standard

Når jeg får det sånn, så er det som oftest fra den personen som "faller inn i hodet mitt" som har det sånn. Da finner jeg ut senere at personen har det tungt. Og noen ganger også tenker på meg samtidig. Lurer på å ta kontakt eller tenker at vil prate med meg.

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:09.