Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Generelt > Postkassen

Postkassen Her kan du skrive tilbakemeldinger angående forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25.06.11, 19:54
Beatha Beatha er offline
Banned

Medlem siden: Sep 2010
Meldinger: 73
Standard Nektet tilgang

Jeg skrev et par innlegg på en tråd her om dager, mener det er den som heter ”Den kjærligheten, den kjærligheten….” Men når jeg nå skulle skrive et nytt innlegg, er tråden flyttet, og jeg får beskjed om at jeg ikke har tilgang til å se den. Jeg skjønner ikke bæra, hva skjer?
Svar med sitat
Gammel 25.06.11, 20:05
Fru-Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Kan være at den er lagt inn på d lukkede forum og at du ikke har tilgang der. Gi beskjed til Malu så fikser hun nok tilgangen for deg når hun får pc'en sin iorden. Alternativt så har du kanskje ikke vært pålogget når du forsøkte å skrive eller du forsøkte å skrive fra der hvor tråden var flyttet fra istedenfor der den ble flytta til.
Svar med sitat
Gammel 25.06.11, 20:51
Beatha Beatha er offline
Banned

Standard

Sånn å forstå. Nei, jeg er pålogget, men når jeg klikker på tråden får jeg beskjed om at jeg ikke har tilgang til å lese den

Jeg mener at det var her jeg har skrevet et par innlegg, faktisk om deg, og nå ville jeg inn å "skryte" litt mer av deg, for her begynner det å skje saker og ting som tyder på at spådommen din stemmer. Dessuten ringte jeg Malu, som sier nesten det samme som deg.

Uff, får håpe at innleggene mine ikke er plassert på "lukket avdeling", føler ikke at jeg har så mye der å gjøre, i alle fall ikke ennå.....
Svar med sitat
Gammel 25.06.11, 20:59
Fru-Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Beatha Vis post
Sånn å forstå. Nei, jeg er pålogget, men når jeg klikker på tråden får jeg beskjed om at jeg ikke har tilgang til å lese den

Jeg mener at det var her jeg har skrevet et par innlegg, faktisk om deg, og nå ville jeg inn å "skryte" litt mer av deg, for her begynner det å skje saker og ting som tyder på at spådommen din stemmer. Dessuten ringte jeg Malu, som sier nesten det samme som deg.

Uff, får håpe at innleggene mine ikke er plassert på "lukket avdeling", føler ikke at jeg har så mye der å gjøre, i alle fall ikke ennå.....
Ser den ER flyttet til LUKKET FORUM. D er derfor, men du kan jo lage en ny skrytetråd da... eller putte d i denne http://www.livsstilsguiden.no/forum/...ead.php?t=7028

Sist endret av Fru-Larsen; 25.06.11 kl 21:01
Svar med sitat
Gammel 25.06.11, 21:54
Beatha Beatha er offline
Banned

Standard

Dette synes jeg var leit å høre. Jeg har deltat i et åpent forum, så blir tråden jeg har skrevet i plutselig "lukket". Tror jeg må i tenkeboksen nå ja
Svar med sitat
Gammel 25.06.11, 21:58
Fru-Larsen
Guest

Standard

Er nok ikke personlig ment. Ta d opp m Malu! Kanskje den om startet innlegget eller andre mente d ble litt for personlig og ba om flytting...

Sist endret av Fru-Larsen; 25.06.11 kl 22:10
Svar med sitat
Gammel 25.06.11, 22:43
Beatha Beatha er offline
Banned

Standard

Jeg ser den. Det er kanskje bedre at de som vil skrive veldig personlige ting, gjør dette fra starten av inne på det stengte forumet? Jeg har ikke fulgt med på de siste innleggene på tråden, så det er mulig at den ”tok av” etter hvert?

Vel, vel….tror jeg må vokte meg ekstra for hva jeg skriver heretter, sånn i tilfelle teksten plutselig "forsvinner"... Uansett, takk for svar, Fru Larsen!
Svar med sitat
Gammel 26.06.11, 00:06
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,404
Standard

Tipper den ble med i dragsuget da det lukkede forumet ble opprettet. Etter at det kom så startes jo de litt mer personlige trådene der, men før det kom så var det jo enkelte tråder som var litt mer personlige enn andre og noen av disse ble flyttet inn.
Svar med sitat
Gammel 26.06.11, 12:39
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,139
Standard

Jeg ble bedt om a flytte den av den som starte traden, hun folte kanskje at det ble litt personlig og det er jo sant som kan skje. Den ligger na under Lukket avdeling.

Dette er skrevet pa en maskin der noen bokstaver ikke virker.

MALU som fortsatt venter pa pc..
Gammel 26.06.11, 14:35
azi azi er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 916
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Beatha Vis post
Jeg ser den. Det er kanskje bedre at de som vil skrive veldig personlige ting, gjør dette fra starten av inne på det stengte forumet? Jeg har ikke fulgt med på de siste innleggene på tråden, så det er mulig at den ”tok av” etter hvert?

Vel, vel….tror jeg må vokte meg ekstra for hva jeg skriver heretter, sånn i tilfelle teksten plutselig "forsvinner"... Uansett, takk for svar, Fru Larsen!
Synes heller at en tråd som også inneholder kommentarer fra brukere som ikke er super, burde bli slettet. Ikke gjort usynlig for kommentatorene. Men det er nå bare min mening.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:02.