Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Generelt > Forumet

Forumet Notater, meldinger og annet angående forumet. Her står også forumreglene.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16.12.17, 20:52
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,063
Arrow Rydde i forumet

Jeg har i dag laget en ny bruker: Ryddemoderator. Det er fordi jeg nå får hjelp til å moderere i forumet.

Så har jeg ryddet litt i Spåtjeneste-forumet. Jeg har fått en del klager og har nå tatt litt grep der inne.
Jeg ser at det opprettes nye brukere for å skrive om noen spesielle spåere hele tiden. Siden det hele tiden lages nye IP adresser også, så er det vanskelig for meg å se om det er de samme som oppretter disse brukerne. Derfor har jeg latt det stå. Men nå har jeg slettet med hard hånd og så får det bare stå til. Mulig jeg har slettet reelle innlegg også, men det får bare være. Jeg gidder ikke betale for å ha dette forumet for at andre skal sitte og reklamere gratis for sine tjenester. De som vil markedsføre seg, får betale for annonser som alle andre.

MALU
Gammel 16.12.17, 21:23
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,588
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Jeg har i dag laget en ny bruker: Ryddemoderator. Det er fordi jeg nå får hjelp til å moderere i forumet.

Så har jeg ryddet litt i Spåtjeneste-forumet. Jeg har fått en del klager og har nå tatt litt grep der inne.
Jeg ser at det opprettes nye brukere for å skrive om noen spesielle spåere hele tiden. Siden det hele tiden lages nye IP adresser også, så er det vanskelig for meg å se om det er de samme som oppretter disse brukerne. Derfor har jeg latt det stå. Men nå har jeg slettet med hard hånd og så får det bare stå til. Mulig jeg har slettet reelle innlegg også, men det får bare være. Jeg gidder ikke betale for å ha dette forumet for at andre skal sitte og reklamere gratis for sine tjenester. De som vil markedsføre seg, får betale for annonser som alle andre.

MALU
Ja, hvis det stadig opprettes nye brukere som skriver om den samme spåeren,
høre det litt suspekt ut, og da er nok på sin plass å slette litt for hard hånd.
Svar med sitat
Gammel 16.12.17, 22:02
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,063
Standard

Ja, det er det som skjer. Så kan det være at jeg sletter reelle innlegg også, fordi jeg ikke alltid vet hva som er hva, men det får så være.

MALU 😊
Gammel 26.03.18, 09:28
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 423
Standard Virus

Kan se ut som det har kommet spam på forumet igjen!

Sist endret av Kamo; 26.03.18 kl 09:46
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:33.