|
Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring? |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|||
|
|||
![]()
Hverdagen går sin vante gang. Jeg tenker ofte på hvordan jeg vil ha ting og hva jeg vil skal skje i forhold til en bestemt person. Jeg har vel sendt tankene avgårde og bedt om hjelp.
Nå i den siste uken så " hører" jeg inni meg noe som sier - lytt så skal du få svar..... Greia er at jeg ikke vet hva jeg skal lytte etter , eller hvor dette kommer fra.... Noen som har noen tanker om dette? |
|
||||
|
||||
![]() Sitat:
|
||||
|
||||
![]()
For min del er det litt ettersom. Noen ganger ramler en tanke ned i hodet på meg, og jeg "bare vet" at sånn er det.
Andre ganger kan det være en sangstrofe eller en sang som hekter seg fast i bakhodet på meg. Eller ved at en sang spilles på radioen. Da gjerne i tide og utide for å si det enkelt. |
|
|||
|
|||
![]()
Takk for svar 😊 Det med sanger på radioen er kjent. Og så har jeg navn som stadig dukker opp .
|
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
Det sies at man har svarene inne i seg, men å finne de selv, det er en annen sak. Da må man ofte ha hjelp utenifra for å finne de svarene, forstå det som ligger der. |
|
||||
|
||||
![]() Sitat:
Visningsmoduser | |
|
|