Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 06.05.18, 10:47
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,356
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gemini Vis post
Joda, jeg skulle bare være glad for at jeg ikke skulle få egne barn 😂😂 Og jeg skulle heller ikke møte en mann før jeg hadde bearbeidet tidligere slektningers psykopatiske karma for ellers så ville jeg tiltrekke meg en mann med samme egenskaper 🤣

Hørte igjennom samtalen nå og fatter ikke at jeg klarte å holde meg alvorlig hehe... vedkommende sitter ikke på teletorg bare så det er sagt.
Jøss, det der var langt over streken. Godt vedkommende ikke er på teletorg, men burde ikke spå noen. Enn å få en slik spådom hvis det man ønsker seg mest av alt er barn.
Svar med sitat
Gammel 06.05.18, 12:11
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 502
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gemini Vis post
Joda, jeg skulle bare være glad for at jeg ikke skulle få egne barn 😂😂 Og jeg skulle heller ikke møte en mann før jeg hadde bearbeidet tidligere slektningers psykopatiske karma for ellers så ville jeg tiltrekke meg en mann med samme egenskaper 🤣

Hørte igjennom samtalen nå og fatter ikke at jeg klarte å holde meg alvorlig hehe... vedkommende sitter ikke på teletorg bare så det er sagt.
Vil du si hvem det er? Hvis ikke her så gjerne en pm til meg, for jeg har også fått høre rare ting av noen som ikke er på teletorg og lurer på om det er samme.
Gammel 06.05.18, 12:45
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 935
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Vil du si hvem det er? Hvis ikke her så gjerne en pm til meg, for jeg har også fått høre rare ting av noen som ikke er på teletorg og lurer på om det er samme.
Har sendt PM 😊
Svar med sitat
Gammel 06.05.18, 12:47
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,396
Standard

Jeg er litt usikker på hva som er den villeste. Tror kanskje det var den som var mindre en spådom enn leveregler. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle tenne lys og strø salt rundt for å rense huset eller noe sånt.

Trenger jeg si det ikke ble noe av? Jeg er ikke sååå glad i å vaske hus liksom, så jeg kunne fint klare meg uten å strø salt rundt overalt.

...

Den andre elleville var spådommen der jeg kom til å treffe en ny og kjekk mann og få tre barn. Ehe? Tre barn når man er førti og ikke har barn fra før? Lite sannsynlig i praksis det gitt, særlig når jeg i tilfelle måtte finne kjekkasen først. Men spådamen var påståelig hun, gitt, selv etter at jeg hadde opplyst om min alder som strengt tatt ville gjøre den spådommen noe vanskelig å oppfylle selv om jeg hadde ønsket meg barn.
Gammel 08.05.18, 21:20
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,660
Standard

Henning Hai Lee Yang spådde meg på messe for 2-3 år siden. Han sa at jeg skulle få 4 barn. Så spurte han hvor mange barn jeg hadde nå. Ingen, svarte jeg. Da lo han og sa at jeg hadde vært lat, og da ble det bare 2 barn.
Gammel 10.05.18, 11:54
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 502
Standard

Jeg har fått høre at jeg skulle jobbe i barnehage. Der har jeg absolutt ikke noe å gjøre, hverken jeg eller barna ville ha godt av det, noe jeg forklarte spåeren. I tillegg er min utdannelse i den andre siden av skalaen, men hun stod på sitt.
"Jeg sier bare hva jeg ser; du skal begynne å jobbe i barnehage, kanskje etterhvert som assistent ved småbarns trinnet i skole, men ikke eldre barn enn 8-9 år."

Det nærmeste jeg har vært en barnehage de siste 6 årene, er å ha kjørt forbi....

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:43.