Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25.09.13, 00:31
Noor Noor er offline
Banned

Medlem siden: Oct 2012
Meldinger: 2,053
Standard Den villeste spådommen du har fått?:-)

Skal ikke nevne navn såklart, men den mest rivruskende spådommen jeg har fått var vel en av de aller første jeg fikk. Spurte om en generell spådom og hva som ventet meg fremover. Svaret var da at jeg kom til å begynne med fitness , skrive en bok og gifte meg . Kom også til å skille meg etter noen år og sitte igjen med en klekkelig sum etter skilsmissen.. Vel.. Ja, jeg trener, men er langt i fra noen fitness dronning, å skrive har jeg aldri hatt interesse for (er heller ikke flink), det med giftermål og skilsmisse kan jo for all del skje da, men ser det som ekstremt usannsynlig ;-) noen andre?
Svar med sitat
Gammel 29.04.18, 23:58
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 114
Standard

Det må være fra Una. Hun mente at min nåværende kjæreste og min ex jobbet sammen og snakket om meg og at han som er min nye kjæreste ofte kunne stå ved siden av noen store trær og stirre på leiligheten min, og at han ville sagt ja til å gifte seg med meg nå
Svar med sitat
Gammel 30.04.18, 00:30
anne87 anne87 er online nå
Godt kjent

Medlem siden: Oct 2011
Meldinger: 310
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kjærlighet87 Vis post
Det må være fra Una. Hun mente at min nåværende kjæreste og min ex jobbet sammen og snakket om meg og at han som er min nye kjæreste ofte kunne stå ved siden av noen store trær og stirre på leiligheten min, og at han ville sagt ja til å gifte seg med meg nå
Har det ordnet seg for deg med han du ringte om?😊
Svar med sitat
Gammel 02.05.18, 23:34
Flora sin avatar
Flora Flora er online nå
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Ingen konkrete jeg kan huske på, men de må definitivt være fra Tina som er over 100 år (ja hun som snakker på innpust, og utpust). Hun har den villeste fantasien.
Gammel 02.05.18, 23:54
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Ingen konkrete jeg kan huske på, men de må definitivt være fra Tina som er over 100 år (ja hun som snakker på innpust, og utpust). Hun har den villeste fantasien.
Men Tina er vel ikke mer en 50?
Svar med sitat
Gammel 02.05.18, 23:57
Flora sin avatar
Flora Flora er online nå
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Men Tina er vel ikke mer en 50?
Oi, jeg blander henne med flere hundre år gamle Anne Men ja, begge ga spinnville spådommer
Gammel 25.09.13, 17:54
Adele
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Har ikke fått så mange ville, men mange feilslåtte. Blant annet at jeg var drømmedamen og nærmeste sjelevenn til en fyr jeg spurte om. Vi hadde ikke hatt noe særlig kontakt på det tidspunktet og jeg var egentlig litt lei av han, så så ikke helt hvordan vi skulle finne tilbake til hverandre.. Trenger vel nesten ikke nevne at det også var feil
Svar med sitat
Gammel 25.09.13, 19:03
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,407
Standard

Jada, og jeg kan ikke avsløre den elleville spåeren for jeg har faktisk glemt hvem det var, men selv da syntes jeg det ble rent morsomt.

Jeg ringte om min eks og ringte vel kreti og pleti i den perioden.

Madam X (det var nemlig en dame, såpass husker jeg) spådde friskt at det ikke ville bli noe mer med eks. Der fikk hun rett, men resten tok helt av. Jeg ville nemlig finne en mann som var myyyyyyyyye bedre og vi ville få tre barn.

Selv da jeg påpekte at i en alder av nærmere 40 så var vel tre barn biologisk sett litt usannsynlig - særlig ettersom jeg var nydumpa- så tviholdt hun på story'en sin.

Husker ikke om det var samme dame eller en annen som liksom skulle hjelpe meg meg kjærlighetssorgen. Jeg skulle tenne lys og strø salt rundt lysene (tror jeg) og så skulle alt bli såååååååå mye bedre.

Saltet fikk forbli i saltkaret, gitt.
Gammel 25.09.13, 20:42
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,675
Standard

Jeg ringte for en del år siden og spurte om kjærligheten, for vi hadde skikkelig skjær i sjøen i forholdet.
Helt ute av det blå fikk jeg en spådom om at jeg skulle begynne å jobbe som maler. Ikke kunstmaler, men sånn som maler vegger...
Ehhh, jobber fremdeles i hotellbransjen som jeg har gjort i over 20 år!
Gammel 25.09.13, 20:47
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,913
Standard

Villeste spådom? Rose på Tarottv så samboerskap i løpet av få måneder, flytting til ny by, hvor jeg kom til å starte opp egen bissniss som coach eller noe innen terapi og kom til å tjene veldig godt. Ingenting av det har skjedd, men det visste jeg straks hun tok av. Det var helt usannsynlig, og det stemte i alle fall. :-)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:12.