Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Øvelser og leker

Øvelser og leker Her kan vi legge øvelser for intuisjonen.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14.09.17, 00:38
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Fast inventar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,366
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Marulv Vis post
Det er så sure penger å bruke på noe som jeg er 99% sikker på at er i huset. Det er snakk om mange tusenlapper for et nytt skaut.. Men det er jo ganske sikkert at det vil dukke opp da😂

Men nå har jeg startet operasjon-snu-opp-ned-huset-for-å finne-bunadsskaut.. har tatt en råsjanse med å starte uten å ha vært til optiker 😂 Det kommer uansett resultat til å komme noe godt ut av det; at jeg får kastet gammelt skrot😊

Fortsettelse følger...😊
Du kommer til å være veldig oppdatert på hva du har i heimen når du er ferdig.
Å det går sikkert bra.. selv uten optikervisitt. 😆
Svar med sitat
Gammel 14.09.17, 17:43
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,329
Standard

Nå begynner jammen jeg også å sjekke denne tråden jevnlig. 😂
Gammel 14.09.17, 21:52
Marulv Marulv er offline
Fersk

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 82
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Cara Vis post
Nå begynner jammen jeg også å sjekke denne tråden jevnlig. 😂
Kjenner nesten at jeg er " skyldig" dere å finne det skautet, for dere har jo jammen lagt ned litt energi for å finne det😂 Letingen er iallefall godt igang 😅🤞
Svar med sitat
Gammel 14.09.17, 21:53
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,269
Standard

Sitat:
Det er så sure penger å bruke på noe som jeg er 99% sikker på at er i huset. Det er snakk om mange tusenlapper for et nytt skaut.. Men det er jo ganske sikkert at det vil dukke opp da��
Men nå har jeg startet operasjon-snu-opp-ned-huset-for-å finne-bunadsskaut.. har tatt en råsjanse med å starte uten å ha vært til optiker �� Det kommer uansett resultat til å komme noe godt ut av det; at jeg får kastet gammelt skrot��

Fortsettelse følger...��
- Det rare er når jeg har måttet kjøpe nytt fordi jeg ikke finner noe jeg skal ha, så dukker det jeg leter etter opp på et sted jeg har lett. Det er det som er så merkelig. For et par år siden lette jeg huset rundt etter en julecd med "Jim Reeves." Jeg hadde to stk, begge var sporløst forsvunnet. Så jeg var nødt til å bestille en ny CD. Jeg hadde ikke før fått CDen i hus, før begge de 2 andre Jim Reeves CD-ene dukket opp, og de lå da visserligene på steder jeg allerede hadde lett....... Og da satt jeg plutselig med 3 eksemplarer.
Svar med sitat
Gammel 14.09.17, 22:59
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Fast inventar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
- Det rare er når jeg har måttet kjøpe nytt fordi jeg ikke finner noe jeg skal ha, så dukker det jeg leter etter opp på et sted jeg har lett. Det er det som er så merkelig. For et par år siden lette jeg huset rundt etter en julecd med "Jim Reeves." Jeg hadde to stk, begge var sporløst forsvunnet. Så jeg var nødt til å bestille en ny CD. Jeg hadde ikke før fått CDen i hus, før begge de 2 andre Jim Reeves CD-ene dukket opp, og de lå da visserligene på steder jeg allerede hadde lett....... Og da satt jeg plutselig med 3 eksemplarer.
Ha en egen cd i bilen
Svar med sitat
Gammel 16.09.17, 01:43
Marulv Marulv er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Kjenner til det der altså. Har mange ganger funnet igjen ting etter jeg har skaffet nytt eller gitt opp, plutselig dukker det opp på steder hvor jeg har sett opptil flere ganger 🤗

Mel uansett sp har jo du nok julecd'er på en stund da😅
Svar med sitat
Gammel 16.09.17, 01:47
Marulv Marulv er offline
Fersk

Standard

Første oppdatering på aksjon-finne-skaut-før-jeg-klikker:
Er ferdig med rom 1 av 6: null skaut, men fant en del på en lampe som har vært sporløst forsvunnet i lang tid😊Har også kastet en pose med ubrukelige duppeditter 😂
Svar med sitat
Gammel 16.09.17, 02:43
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,269
Standard

Sitat:
Første oppdatering på aksjon-finne-skaut-før-jeg-klikker:
Er ferdig med rom 1 av 6: null skaut, men fant en del på en lampe som har vært sporløst forsvunnet i lang tid��Har også kastet en pose med ubrukelige duppeditter ��
Det er det som er fordelen da, man får et veldig ryddig hus (i alle fall skuffer og skap) samtidig som andre ting man har lett etter dukker opp.

Det som jeg pleier å gjøre når jeg leter etter noe: Jeg har en liten leterunde i huset, litt overfladisk, men finner ikke. Da gidder ikke jeg å lete mer etter den tingen. Da velger jeg heller noe annet som kan erstatte den tingen. - Og vips, ikke lenge etterpå dukker det jeg leter etter opp. Slår nesten aldri feil.
Svar med sitat
Gammel 19.09.17, 21:49
Marulv Marulv er offline
Fersk

Standard

Da er tre rom gjennomgått;utrolig hvor mye rot som samler seg oppigjennom årene😅 Men ingen skaut i sikte😕 Noen som har en formening om det ligger i første etasje eller andre etasje?
Svar med sitat
Gammel 19.09.17, 22:18
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Fast inventar

Standard

Sitat:
Da er tre rom gjennomgått;utrolig hvor mye rot som samler seg oppigjennom årene�� Men ingen skaut i sikte�� Noen som har en formening om det ligger i første etasje eller andre etasje?

Njeiii si det.... Mulig jeg er på veldig gyngende grunn nå.. Men tenker 2 etasje..

Cara !!!!!! Hjelpe Marulv....
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:54.