Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Kanin-tråden

Kanin-tråden Her kan du etterlyse prøvekaniner

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.07.17, 20:47
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,130
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Romerinne Vis post
Hei,

litt vanskelig med ja/nei på tarot synes jeg. Men først ramla dommen ut, så kom sola. Så jeg tror at ja kanskje, mest ja på den. Men tror det kommer på kort varsel at du får beskjeden.
Det høres oppløftende ut! Herlig! Og det er sannsynlig at det kan komme på kort varsel. (Har skjedd meg før, blitt oppringt 3-4 dager før avreise.) Håpe du har rett, for her glimrer sommeren med sitt fravær! Kommer med tilbakemelding.
P.s. Det er et par spådamer som har sagt det samme som deg, så det burde være håp!
Svar med sitat
Gammel 12.07.17, 21:00
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,305
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ibell Vis post
Hvis du forsatt trekker kort? Vil gjerne ha et kort, om kjærligheten.
Hei.

På deg fikk jeg to staver.

Jeg tror det ligger noe venting her, at det er ting som tar sin tid. Jeg tror noe skal vurderes og veies. Jeg tror du er klar og har energi for det som ligger foran deg. Kortet handler også om at ting vil mer balanseert, for eksempel balanse mellom to personer. Kanskje har balansen i en relasjon vært ujevn eller skjev, noe kan komme til å rette seg ut/opp.
Det er viktig at du selv er i balanse når det gjelder ulike aspekter ved livet, nok søvn, mat etc. Og at du har et balansert syn på potensiell partner, du skal ikke skue hunden på hårene.
Jeg tror dette peker mot noe godt og positivt.
Svar med sitat
Gammel 12.07.17, 21:01
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Det høres oppløftende ut! Herlig! Og det er sannsynlig at det kan komme på kort varsel. (Har skjedd meg før, blitt oppringt 3-4 dager før avreise.) Håpe du har rett, for her glimrer sommeren med sitt fravær! Kommer med tilbakemelding.
P.s. Det er et par spådamer som har sagt det samme som deg, så det burde være håp!
Krysser fingre for at du kommer deg på tur
Svar med sitat
Gammel 13.07.17, 10:15
Ibell Ibell er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2014
Meldinger: 51
Standard

Tusen takk. Du er inne på noe der
Svar med sitat
Gammel 13.07.17, 16:29
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Krysser fingre for at du kommer deg på tur
Takk for det! :-)
Svar med sitat
Gammel 17.07.17, 14:19
aquarian aquarian er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2014
Meldinger: 59
Standard

Sitat:
Hei.

Her hoppet fire mynter ut av stokken umiddelbart.

Jeg tror det kan bety at du ikke får fast jobb i år. Kortet indikerer at du i stor grad søker økonomisk trygghet (hvilket jo følger med det å få fast jobb), at du bekymrer deg for penger. Jeg tror du kanskje klamrer deg fast til noe som er kjent og gir deg trygghet. Med tanke på jobb kan det derfor bety at du driver med noe du egentlig ikke liker fordi det gir inntekt. Kanskje kan det i så tilfelle være lurt å gi litt slipp på frykten. Og kanskje kan det gi litt ro til å se andre muligheter som gir deg mer enn den type jobb som du enten er i eller søker på.
Tusen takk for kortet, Romerinne. Alt du skrev er riktig. Mistrives i denne jobben, har søkt andre jobber men fikk bare avslag..Håper det blir bedre neste år da. Har du lyst og tid til å se hvordan ser ut kjærlighetsliv fremover? Tusen takk på forhånd!
Svar med sitat
Gammel 26.07.17, 10:53
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 335
Standard

Sitat:
Hei Daysie.

Da gjør jeg det slik at jeg stiller spørsmål om hva som framover på deg og jobb.

Jeg fikk sverdesset på deg. Det ser ut til å poppe opp gjentatte ganger i dag :-)

Ess betyr som regel noe positivt og en ny start, sterke kort er det også. Jeg tror det handler om at du skal vise mot og ta steget, mulig ut i noe nytt. Altså bør du kanskje se på andre type jobber enn hva du tradisjonelt har søkt på, eller bruke en annen og ny taktikk for å få jobb. Sverdet handler ofte om intelligens, tanker, justis og logikk, og kanskje skal disse evnene være sentrale for det du gjør videre. Vær modig!

Altså tror jeg det blir ny jobb på deg, men du må hoppe i det på en eller annen måte for å komme dit.

PS: nå tok jeg bare deg i første omgang, må komme meg gjennom alle så kan jeg evt trekke kort for kjæresten din også.
Da har jeg fått jobb, du traff veldig bra ☺️
Svar med sitat
Gammel 27.07.17, 12:04
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av aquarian Vis post
Tusen takk for kortet, Romerinne. Alt du skrev er riktig. Mistrives i denne jobben, har søkt andre jobber men fikk bare avslag..Håper det blir bedre neste år da. Har du lyst og tid til å se hvordan ser ut kjærlighetsliv fremover? Tusen takk på forhånd!
Hei. Er på ferie for tiden. Tar det når jeg er hjemme igjen . Moro at jeg traff :)
Svar med sitat
Gammel 27.07.17, 12:05
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Daysie Vis post
Da har jeg fått jobb, du traff veldig bra ☺️
Gratulerer så mye!! Og moro at det slo til.
Svar med sitat
Gammel 13.09.17, 17:27
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Hei,

litt vanskelig med ja/nei på tarot synes jeg. Men først ramla dommen ut, så kom sola. Så jeg tror at ja kanskje, mest ja på den. Men tror det kommer på kort varsel at du får beskjeden.
Det stemte nok ikke, dessverre. Det blir ingen tur på meg. Ikke på kort varsel heller. Jeg ringte "Behandlingsreiser" i dag for å sjekke ståa. Jeg stod fremdeles på venteliste, og utsikten til å få plass var nesten lik 0. For det stod minst 100 personer foran meg i kø av i alt 500 på venteliste. Æsj.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:51.