Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 06.06.17, 16:17
Ingse Ingse er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 97
Standard Lese hender

Er det noen som vet hvordan man leser hender? Fungerer dette, eller er det bare tøv?
Svar med sitat
Gammel 06.06.17, 23:34
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 887
Standard

Vet ikke hvordan man leser hender, men fikk for 1 1/2 år siden en analyse av en engelskmann via mail.

Mye av personligheten min stemte og ting som har skjedd. Ang kjærligheten så mente han at jeg snart skulle møte en fyr. Det kunne være en jeg allerede kjente og at forholdet startet med vennskap. Og han hadde muligens tilknytning til utlandet. Dette forholdet skulle vare i mange år og jeg kom til å være veldig lykkelig.

Der og da kjente jeg ingen jeg kunne tenke meg som potensiell partner så jeg hadde vel ikke helt trua på den spådommen. Men noen ganger slår amors piler til fra uventet hold og spådommen har stemt til nå. Vi startet som venner og det var en jeg kjente. Om det varer i mange år er litt vanskelig å si da vi bare har vært sammen i 6 mnd, men når alt annet har stemt så har jeg trua. Og det ser lovende ut
Svar med sitat
Gammel 07.06.17, 00:28
SinaLo SinaLo er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Mar 2017
Meldinger: 164
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gemini Vis post
Vet ikke hvordan man leser hender, men fikk for 1 1/2 år siden en analyse av en engelskmann via mail.

Mye av personligheten min stemte og ting som har skjedd. Ang kjærligheten så mente han at jeg snart skulle møte en fyr. Det kunne være en jeg allerede kjente og at forholdet startet med vennskap. Og han hadde muligens tilknytning til utlandet. Dette forholdet skulle vare i mange år og jeg kom til å være veldig lykkelig.

Der og da kjente jeg ingen jeg kunne tenke meg som potensiell partner så jeg hadde vel ikke helt trua på den spådommen. Men noen ganger slår amors piler til fra uventet hold og spådommen har stemt til nå. Vi startet som venner og det var en jeg kjente. Om det varer i mange år er litt vanskelig å si da vi bare har vært sammen i 6 mnd, men når alt annet har stemt så har jeg trua. Og det ser lovende ut
Hva er en analyse?
Svar med sitat
Gammel 07.06.17, 18:01
Ingse Ingse er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gemini Vis post

Så gøy!! :-D Vet du om det finnes flinke folk som gjør dette i Norge også?
Svar med sitat
Gammel 07.06.17, 18:02
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,287
Standard

Hei. Denne mannen leser i hendene :-)

http://www.hjertetreff.com/191409757
Svar med sitat
Gammel 07.06.17, 18:17
Ingse Ingse er offline
Fersk

Standard

Må man møte opp for å ta slike håndanalyser, eller kan man evt sende bilde av håndflatene/ta trykk selv?
Svar med sitat
Gammel 09.06.17, 14:33
Orkidè Orkidè er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,507
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ingse Vis post
Må man møte opp for å ta slike håndanalyser, eller kan man evt sende bilde av håndflatene/ta trykk selv?

Jeg sendte jeg avtrykk i posten. Men kan ikke huske hva hun heter. Veldig lenge siden.
Vet at Torkil Kjelstrup reiser rundt i Norge. Han er i grunn utrolig dyktig. Men kan kom med en påstand om meg og hva som hadde foregått i tidligere liv, som jeg i etterkant kjenner jeg ikke er fornøyd at han påstod og jeg sendte han en email mange år etterpå om hvordan han kunne påstå det/vite det, men fikk ikke noe svar.

I sommer var jeg på Unity i Oslo kun for å se på barndommen i hendene og få en oppklaring på om det lå noen erfaringer der som evt traumer etc og hvorfor. Hun er veldig sympatisk og hyggelig dame og ga meg i grunnen en oppklaring på hvordan jeg hadde opplevet barndommen.
Da var jeg hos denne damen
http://unity.no/mudah/index.php?kate...apeuter&id=715
Svar med sitat
Gammel 11.06.17, 23:42
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,609
Standard

Samin Madsen er veldig dyktig håndleser. Har vært hos ham to ganger. Var også til en dansk som heter Pær (?), fikk litt hakeslepp av ham. Anbefaler begge. Har også blitt fortalt at Mai Villanger er dyktig, men har ikke prøvd henne.

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:39.