Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Hva er det?

Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 02.05.17, 14:07
Lille-My Lille-My er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 34
Standard Hva skal jeg lytte etter?

Hverdagen går sin vante gang. Jeg tenker ofte på hvordan jeg vil ha ting og hva jeg vil skal skje i forhold til en bestemt person. Jeg har vel sendt tankene avgårde og bedt om hjelp.
Nå i den siste uken så " hører" jeg inni meg noe som sier - lytt så skal du få svar.....
Greia er at jeg ikke vet hva jeg skal lytte etter , eller hvor dette kommer fra....��

Noen som har noen tanker om dette? ��
Svar med sitat
Gammel 02.05.17, 15:22
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,483
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille-My Vis post
Hverdagen går sin vante gang. Jeg tenker ofte på hvordan jeg vil ha ting og hva jeg vil skal skje i forhold til en bestemt person. Jeg har vel sendt tankene avgårde og bedt om hjelp.
Nå i den siste uken så " hører" jeg inni meg noe som sier - lytt så skal du få svar.....
Greia er at jeg ikke vet hva jeg skal lytte etter , eller hvor dette kommer fra....��

Jeg tenker sånn umiddelbart at du har alle svarene i deg selv.Om du velger å gå inn i stillheten og lytte til deg selv så vil svarene/løsningene komme til deg.
Gammel 02.05.17, 18:11
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Fast inventar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,267
Standard

For min del er det litt ettersom. Noen ganger ramler en tanke ned i hodet på meg, og jeg "bare vet" at sånn er det.

Andre ganger kan det være en sangstrofe eller en sang som hekter seg fast i bakhodet på meg. Eller ved at en sang spilles på radioen. Da gjerne i tide og utide for å si det enkelt.
Svar med sitat
Gammel 02.05.17, 23:43
Lille-My Lille-My er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 34
Standard

Takk for svar 😊 Det med sanger på radioen er kjent. Og så har jeg navn som stadig dukker opp .
Svar med sitat
Gammel 03.05.17, 17:24
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,130
Standard

Sitat:

Jeg synes ikke dette høres så lett ut. Hvis man skal lytte etter noe, så må det jo bli ens egen intuisjon. At man blir flinkere til det, utvikler den. Men det er jo ikke alltid det er så mye svar å få fra den kanten.

Det sies at man har svarene inne i seg, men å finne de selv, det er en annen sak. Da må man ofte ha hjelp utenifra for å finne de svarene, forstå det som ligger der.
Svar med sitat
Gammel 12.05.17, 19:42
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 490
Standard

Sitat:

Jeg tror det handler om å være dønn ærlig med seg selv og virkelig kjenne etter om hvordan man føler det i den gitte situasjonen. Føler du glede, at ja, sånn vil jeg ha det. Eller føler du at her er det noe som skurrer... Kanskje drømmer jeg meg bort og vil ikke egentlig at det skal være sånn? Ikke lett, noen ganger fungerer det men andre ganger kan en ikke kjenne det så lett. Og som Alexx sier, noen ganger trenger man hjelp fra andre til å se klart. Nei, lett er det ikke synes jeg i alle fall. Men jeg pleier å ta noen runder med meg selv og virkelig forsøke å kjenne etter på magefølelsen og hva den sier meg er best i situasjonen jeg er i og da er det ofte rett det jeg kommer frem til.
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:52.