Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Kort

Kort Diskuter tarotkort, bordkort, englekort og annet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16.07.18, 20:38
Adele
Guest

Meldinger: n/a
Standard Stjernen og Måtehold

Har forsøkt å spå meg selv et par ganger angående en mann jeg synes er interessant og tiltrukket av. Pleier egentlig å trekke kort som gir mening for meg og som viser seg å stemme i fremtiden. Har fått opp Stjernen og Måtehold (The Star, Temperance) et par ganger. Hvordan ville dere tolket kortene i spørsmål om kjærlighet? Føler ikke jeg finner noen gode svar. Blir jeg bedt om å være tålmodig?

Sist endret av Adele; 16.07.18 kl 20:54
Svar med sitat
Gammel 16.07.18, 23:17
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 646
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Adele Vis post
Har forsøkt å spå meg selv et par ganger angående en mann jeg synes er interessant og tiltrukket av. Pleier egentlig å trekke kort som gir mening for meg og som viser seg å stemme i fremtiden. Har fått opp Stjernen og Måtehold (The Star, Temperance) et par ganger. Hvordan ville dere tolket kortene i spørsmål om kjærlighet? Føler ikke jeg finner noen gode svar. Blir jeg bedt om å være tålmodig?
Lurer litt på om det kan bety en litt forsiktig start? Som i å ta det litt rolig så han ikke blir skremt vekk? La det utvikle seg naturlig uten å presse på liksom. Det er i alle fall de tankene jeg gjør meg når jeg ser for meg kortene.
Svar med sitat
Gammel 17.07.18, 10:33
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 565
Standard

Jeg er ikke så inni tarotkortene, men reagerer på måtehold og skytte i samme setning. Er ikke skytte en som reagerer raskt(når de først har bestemt seg) og en som fråtser?
Gammel 17.07.18, 12:30
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,635
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Jeg er ikke så inni tarotkortene, men reagerer på måtehold og skytte i samme setning. Er ikke skytte en som reagerer raskt(når de først har bestemt seg) og en som fråtser?
Jo det stemmer det. Er gjerne en litt rastløs sjel. Flørter mye og det blir gjerne mange og korte forhold ut av det. Samt at skyttemenn er gjerne redde for forpliktelser.

Sist endret av Mojo*; 17.07.18 kl 12:33
Svar med sitat
Gammel 17.07.18, 14:50
Adele
Guest

Standard

Han er en morsom mann som liker å gjøre mye forskjellig, men Skytten er også intellektuell og opptatt av de store spørsmålene. Mitt kort er Rettferdighet, som også svarer til balanse. Men jeg tolker at det er han og hans følelser som kommer opp her når det er hans kort som gang på gang vises.
Svar med sitat
Gammel 17.07.18, 14:51
Adele
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Jo det stemmer det. Er gjerne en litt rastløs sjel. Flørter mye og det blir gjerne mange og korte forhold ut av det. Samt at skyttemenn er gjerne redde for forpliktelser.
Rastløs kan stemme. Vet ikke så mye om hans tidligere forhold. Men opplever at han er søkende og ute etter noe seriøst.
Svar med sitat
Gammel 17.07.18, 17:18
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 565
Standard

Det sies vel at de binder seg sent i livet, og når de er klar så går de inn for det. De har nok sikkert behov for trygghet de også
Gammel 17.07.18, 18:07
Adele
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Det sies vel at de binder seg sent i livet, og når de er klar så går de inn for det. De har nok sikkert behov for trygghet de også
Han er over 40 så får håpe han er gammel nok
Svar med sitat
Gammel 17.07.18, 19:39
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,635
Standard

Sitat:
Rastløs kan stemme. Vet ikke så mye om hans tidligere forhold. Men opplever at han er søkende og ute etter noe seriøst.
Du må huske på at det ikke er noe som tilsier at han er sånn.
Det er mer en veiledning, og det er variasjoner innenfor tegnet. Det er mye som spiller inn. Bl.a om han er født tidlig eller sent innenfor tegnet. Man blir påvirket av de stjernetegnene man grenser mot.

Siden han begynner å bli "voksen" , så kan det være at han har rast fra seg og ønsker et seriøst og varig forhold nå.
Svar med sitat
Gammel 17.07.18, 23:29
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 646
Standard

Sitat:
Godt poeng. Får følelsen av det samme. Litt gøy at Måtehold er Skyttens kort (mannen er skytte) og at Stjernen er Vannmannen (jeg er ikke vannmann, men et annet lufttegn i det minste.) Sånn jeg ser kortene så har Måtehold kontroll og ro over vannet i begrene sine, mens Stjernen sitter naken og bare heller ut innholdet. Kan være det er han som ønsker å være forsiktig og ta det rolig med å porsjonere ut hva han føler, kjenne ekstra godt etter, sakte men sikker fremgang, mens jeg er definitivt mer en som gir masse og går inn i en forelskelse med hodet først. Stjernen er naken, Måtehold er godt påkledd. Så her har vi meg som er "her er jeg, ta hele meg" og hodestups betatt, mens han er godt påkledd og mer varsom med innholdet sitt. Tror det stemmer ganske bra i forhold til hvordan vi uttrykker følelser. Men tolker det positivt alt i alt, bare at dette kan bli en ganske langdryg kurtisering
Ja, tenker som deg her. At dette er positivt tenker jeg også på. Herlig, håper dette blir suksess for dere begge. Stor mulighet for det
Lykkestøv sendes din vei
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:43.