Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Post-it

Post-it Gratulasjoner, hilsener, påminnelser og annet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29.07.08, 01:01
ajna ajna er offline
Banned

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,517
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gimli Vis post
Husker ikke datoen men det var i 1982 på VM i Holmenkollen. Husker ikke såmye for jeg lå sanseløs forran TV'n med pulspå 200 og skreik (ikke helt god da) Men det som sitter ennå bedre var når Mikkelsplass falt på tredjeetappen, jeg så det kom til å skje for han var helt kake i beina og jeg skreik før det skjedde.Mys som skjedde påden stafetten ja.

Ja jeg husket ikke årstallet men husker jeg så det.Jeg husker aldri årstall på ting så måtte bare høre siden du var så interresert i sport,da pleier de å huske årstall på ting.Husker generelt dårlig jeg når det gjelder året når ting skjedde å sånn
Svar med sitat
Gammel 29.07.08, 01:01
Atmi Atmi er offline
Banned

Meldinger: 1,660
Standard

Haha . jeg husker at jeg gråt hjerteskjærende fordi jeg ikke fikk lov å se Husker du - ååå det rev langt inni hjerterota. Fy for en grusom mor ... Det skal jeg si til henne, at jeg enda har traume etter å ikke ha fått sett Husker du hahaha
Svar med sitat
Gammel 29.07.08, 01:03
Gimli Gimli er offline
Banned

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 838
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Atmi Vis post
Jeg husker når Oddvar brakk staven, vi hadde kokekjøkken - jeg tror Gimli tar feil - men årstallet stemmer da. :) Så kanskje han har rett, våger ikke krangle med (sports)idioten :) uff, haha. Klarte ikke holde meg. Jeg er så grusom . Skulle hørt hvor godt jeg ler nå. tiddelidi

I hvert fall, vi gikk i 8 tror jeg :) hadde kun 9 års skole på den tiden, for de som lurte :)
FEIL jeg ?????????????? Hva er det du insinuerer ??
Svar med sitat
Gammel 29.07.08, 01:05
ajna ajna er offline
Banned

Meldinger: 1,517
Standard

Sitat:
Haha . jeg husker at jeg gråt hjerteskjærende fordi jeg ikke fikk lov å se Husker du - ååå det rev langt inni hjerterota. Fy for en grusom mor ... Det skal jeg si til henne, at jeg enda har traume etter å ikke ha fått sett Husker du hahaha
haha ja husker jeg så på det programmet å så mye kjedelige sanger,haha han Ruste som var fast gjestesanger der?
Svar med sitat
Atmi Atmi er offline
Banned

Standard

Atmi insinuerer aldri. Enten har hun rett eller så har hun rett eller så - unngår hun å si hva hun tror i tilfelle det skulle blir flaut. (fanken, skrua mi er løs igjen)
Svar med sitat
Atmi Atmi er offline
Banned

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ajna Vis post
haha ja husker jeg så på det programmet å så mye kjedelige sanger,haha han Ruste som var fast gjestesanger der?

Vet ikke hvem som var gjestesanger jeg. Haha var glad i musikk da, og det var vel det jeg hadde tilgang på - eller ... kanskje jeg bare hadde lyst å være våken litt lenger.
Svar med sitat
Gammel 29.07.08, 01:13
Gimli Gimli er offline
Banned

Standard

Sitat:
Atmi insinuerer aldri. Enten har hun rett eller så har hun rett eller så - unngår hun å si hva hun tror i tilfelle det skulle blir flaut. (fanken, skrua mi er løs igjen)
http://www.nrk.no/nyheter/ver/skisporet/1.1888523

Svar med sitat
Gammel 29.07.08, 01:15
Atmi Atmi er offline
Banned

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gimli Vis post
Det er så kjedelig med linker om sport. Jeg er sikker på at den er om sport så jeg gidder ikke åpne den
Svar med sitat
Gammel 29.07.08, 01:16
Gimli Gimli er offline
Banned

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ajna Vis post

Ivar Ruste var fast innslag og Odd Grythe ledet programmene, husker godt "husker du"
Svar med sitat
Gammel 29.07.08, 01:18
Gimli Gimli er offline
Banned

Standard

Sitat:
Det er så kjedelig med linker om sport. Jeg er sikker på at den er om sport så jeg gidder ikke åpne den
Du sa jo du trodde jeg hadde feil, så da måtte jeg jo legge ved info da vet du.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:49.