Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Post-it

Post-it Gratulasjoner, hilsener, påminnelser og annet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 31.07.08, 00:30
athene athene er offline
Banned

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 1,269
Standard verdi

å være her er en verdi....en god verdi....med masse verdifulle ord,verdifulle mennesker med så mye god omsorg og varme.....her er det mange gode kloke mennesker,og jeg setter umåtelig pris på dere....her kan man være seg selv....og få forstålese for det meste fra a til å....her er det helhet og medmennesklighet...og jeg har blitt veldig glad i dere,som jeg aldri har sett...men kjenner varmen til når dere skriver,ektheten i ordene deres og en oppriktig godhet...en flott forum...med sin verdi

klem fra meg en rørende kveld
Svar med sitat
Gammel 31.07.08, 00:37
MagicLady MagicLady er offline
Banned

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 393
Standard

Hei Athene, helt enig med deg

Følte meg litt nedfor selv nå istad, og så kommer vårt aller nyeste medlem og gir meg en kjempefin kompliment sånn helt ut av det blå, og da ble jeg glad igjen! Så det er virkelig verdifullt å være her, du får så mye igjen samtidig som du selv får energi til å gi like mye tilbake, eller mer

Klem til deg og resten av gjengen her inne
Svar med sitat
Gammel 31.07.08, 00:57
ajna ajna er offline
Banned

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,517
Standard

Ja det er et forum hvor en både får lært om og diskutert temaer man er interresert i.Det er mange med forskjellig nyttig kunnskap her på flere felt,en spennende bukett,for en får så mye forskjellig innputt på temaer en er opptatt av.

Så er det medmenneskeligheten du skriver om Athene,den merker en veldig godt her inne og da blir det et godt sted å være,er så enig med deg
Svar med sitat
Gammel 31.07.08, 01:06
Petruska sin avatar
Petruska Petruska er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Nord Norge
Meldinger: 479
Standard

Mmm. helt enig Athene,..merker godt energien jeg..det er sånn at jeg gleder meg til å logge på Idag f.eks..fikk ikke adgang til pc,en før nå i kveld( gubben hadde grodd fast her), kjente bare at det klødde i hele meg..måtte jo sjekke hva som var skjedd..siden i går. Nåja,.fikk lurt gubben til sengs etter mye lirking og kjefting( alene altså..er ikke "trett" enda jeg), så nå sitter jeg bare og koser meg med å lese..å lese..Må få meg en bærbar pc altså..venter på at høst-salget skal starte

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:15.