|
|||
|
|||
![]()
å være her er en verdi....en god verdi....med masse verdifulle ord,verdifulle mennesker med så mye god omsorg og varme.....her er det mange gode kloke mennesker,og jeg setter umåtelig pris på dere....her kan man være seg selv....og få forstålese for det meste fra a til å....her er det helhet og medmennesklighet...og jeg har blitt veldig glad i dere,som jeg aldri har sett...men kjenner varmen til når dere skriver,ektheten i ordene deres og en oppriktig godhet...en flott forum...med sin verdi
![]() klem fra meg en rørende kveld ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei Athene, helt enig med deg
![]() Følte meg litt nedfor selv nå istad, og så kommer vårt aller nyeste medlem og gir meg en kjempefin kompliment sånn helt ut av det blå, og da ble jeg glad igjen! ![]() ![]() Klem til deg og resten av gjengen her inne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det er et forum hvor en både får lært om og diskutert temaer man er interresert i.Det er mange med forskjellig nyttig kunnskap her på flere felt,en spennende bukett,for en får så mye forskjellig innputt på temaer en er opptatt av.
Så er det medmenneskeligheten du skriver om Athene,den merker en veldig godt her inne og da blir det et godt sted å være,er så enig med deg ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mmm. helt enig Athene,..merker godt energien jeg..det er sånn at jeg gleder meg til å logge på
![]() ![]() ![]() ![]()
Visningsmoduser | |
|
|