Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Prat i vei

Prat i vei Her kan du ta opp de tema du ønsker. Kan være hva som helst som ikke passer i noen av de andre forumene her.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26.12.17, 19:08
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,054
Standard

Oppdatering:

Det var ikke akkurat behagelig, men det var ikke dødsvondt heller. Det var bedøvelsene som var verst. De stakk veldig oppover, og da de testet bedøvelsen etterpå, viste det seg at den ikke virket skikkelig, så de måtte gi mer. Selve forberedelsene tok vel kanskje 20-30 min, selve skjæringen/brenningen ca et minutt og det kjente jeg ingenting av bortsett fra at det luktet veldig svidd. Biten de skar ut, var rundt 3x1 cm.
Glad det er over. Nå venter vi svar på om alt er ok, eller om jeg er uheldig og at det er noe mer enn bare celleforandring. Har ikke dårlig følelse på det, så satser på at det er ok.

MALU
Gammel 27.12.17, 12:00
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 632
Standard

Godt det er overstått da. Får inderlig håpe at de ikke finner noe mer.
Gammel 28.12.17, 00:31
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,515
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Oppdatering:

Det var ikke akkurat behagelig, men det var ikke dødsvondt heller. Det var bedøvelsene som var verst. De stakk veldig oppover, og da de testet bedøvelsen etterpå, viste det seg at den ikke virket skikkelig, så de måtte gi mer. Selve forberedelsene tok vel kanskje 20-30 min, selve skjæringen/brenningen ca et minutt og det kjente jeg ingenting av bortsett fra at det luktet veldig svidd. Biten de skar ut, var rundt 3x1 cm.
Glad det er over. Nå venter vi svar på om alt er ok, eller om jeg er uheldig og at det er noe mer enn bare celleforandring. Har ikke dårlig følelse på det, så satser på at det er ok.

MALU
Auuuu. Skal det være så ubehagelig, så burde de tenkt narkose. Satser på at du er ferdig med både det ene og det andre nå. Krysser fingre for at alt er ok.
Svar med sitat
Gammel 28.12.17, 20:30
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,565
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Oppdatering:

MALU
Ja, håper at alt er bra!
Svar med sitat
Gammel 29.12.17, 22:52
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Takk for det. Ja, satser på at alt er ok. Ukrutt forgår ikke, vet du.

MALU
Gammel 30.12.17, 18:17
Lille-My Lille-My er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 49
Standard

Godt med alt som er overstått❤

Jeg gjorde det for 7 år siden. Hadde grad 3 forandringer. Går fortsatt til regelmessige kontroller. Måtte visst det i 10 år etter koniseringen....
Men bra at man blir passet så godt på da😊

Lykke til med prøvesvarene Malu ❤❤
Svar med sitat
Gammel 01.01.18, 17:12
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille-My Vis post
Godt med alt som er overstått❤

Jeg gjorde det for 7 år siden. Hadde grad 3 forandringer. Går fortsatt til regelmessige kontroller. Måtte visst det i 10 år etter koniseringen....
Men bra at man blir passet så godt på da😊

Lykke til med prøvesvarene Malu ❤❤
Takk for det.

Ja, var grad 3 jeg også hadde.

MALU

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:53.