Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Alternativ prat

Alternativ prat Her kan du diskutere de tema innen det alternative som ikke passer i de andre forumene her.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.11.12, 21:51
muffine muffine er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 462
Standard Kanalisering!!

Jeg har bestilt meg time til kanalisering hos ei som visst skal være veldig flink på dette og som har mange kunder og travelt opptatt. Nå har jeg aldri prøvd og få en kanalisering før og lurer på hva man kan forvente seg av noe sånt. Er det noen som har noen erfaringer å dele?
Svar med sitat
Gammel 15.11.12, 21:57
Vesleheksa Vesleheksa er offline
Banned

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 853
Standard

Min erfaring med både og gi og få kanalisering vet man aldri på forhand hva man får inn og hva man skal formidle....Lykke til..
Svar med sitat
Gammel 16.11.12, 11:33
Orkidè Orkidè er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,507
Standard

Så spennende da

Får jeg spørre hvem du skal til?

Har selv fått kanaliseringer. Du har sikkert noe spesielt du lurer på så det kan jo være greit og skrive ned hva du lurer på så du får konkretisert litt hele kanaliseringen. Om du gjør det bare for at det er spennende så kan du jo være åpen for hva som dukker opp og ikke kontrollere timen for mye heller, da kan det komme opp nytt.

Ha med penn og papir uansett eller om du har opptaks muligheter for eksempel på mobilen.

Jeg har forøvrig lastet ned en app til mobilen som jeg at jeg kan ta opptak av mobil-samtaler. Den heter Record My Call.
Kan være kjekt og ha om man skal ha en samtale på telefonen som er viktig og huske. Brukte den selv i en sånn sammenheng der jeg hadde bestilt en kanalisering. Det som var litt dumt var at stemmen i den andre enden ble ganske svak, så måte skru volumet helt opp for å klare og høre etterpå og da hadde jeg koblet til pc-høytalere.

.

Sist endret av Orkidè; 16.11.12 kl 12:03
Svar med sitat
Gammel 18.11.12, 14:50
Superbruker

Standard

Monica Dahlskjær heter hun som jeg har time hos og jeg skal ha det via telefon da jeg bor et stykke unna henne. Får tilsendt cd med opptak i etterkant som jeg kan høre på. Men takk for tips om den opptaksfunksjonen. Har ingenting spesifikt jeg lurer på, men noen spørsmål innen noen temaer har jeg og flere dukker kanskje opp underveis, får se hva som dukker opp i kanaliseringen. Min mor har vel hatt 2-3 kanaliseringer hos henne og har vært veldig fornøyd. Nå er jeg nok hakket mer kravstor og kritisk i forhold til innhold og treffsikkerhet på sånne ting enn min mor, så jeg håper og satser på at jeg også blir fornøyd.
Svar med sitat
Gammel 22.11.12, 12:55
Orkidè Orkidè er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,507
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av muffine Vis post
Monica Dahlskjær heter hun som jeg har time hos og jeg skal ha det via telefon da jeg bor et stykke unna henne. Får tilsendt cd med opptak i etterkant som jeg kan høre på. Men takk for tips om den opptaksfunksjonen. Har ingenting spesifikt jeg lurer på, men noen spørsmål innen noen temaer har jeg og flere dukker kanskje opp underveis, får se hva som dukker opp i kanaliseringen. Min mor har vel hatt 2-3 kanaliseringer hos henne og har vært veldig fornøyd. Nå er jeg nok hakket mer kravstor og kritisk i forhold til innhold og treffsikkerhet på sånne ting enn min mor, så jeg håper og satser på at jeg også blir fornøyd.
Håper du kan gi tilbakemelding på om du syns hun var flink

.

Sist endret av Orkidè; 22.11.12 kl 13:06
Svar med sitat
Gammel 08.12.12, 22:48
Superbruker

Standard

Hei. Nå har jeg hatt kanalisering med Monica og jeg ble fornøyd jeg. Var jo litt skeptisk på forhånd om det kom noe jeg følte stemte på meg i den kanaliseringsdelen og det gjorde det absolutt. Har ikke fått hørt på cd'en enda, så akkurat nå husker jeg ikke så mye fra selve kanaliseringa. Den delen jeg hvor jeg kunne spørre så noterte jeg en del og det har jeg lest igjennom i etterkant og noe var utfyllende og noe var mindre utfyllende og litt fram i tid så der får tiden vise hva som stemmer. Men alt i alt en positiv opplevelse
Svar med sitat
Gammel 31.03.18, 12:27
Tora Tora er offline
Fersk

Medlem siden: Mar 2018
Meldinger: 47
Standard

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på dette. Hva kan man forvente, er det en utvidet time der man går i dybden på spørmål, eller har det ingenting med forutsigelser å gjøre?
Får man innblikk i muligheter som ligger fremover og det man ikke bør bruke tid på?

Setter pris på om noen kan fortelle litt mer om dette.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:26.