Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Stengt tråd

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09.06.18, 10:38
Honeyboo Honeyboo er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2018
Meldinger: 80
Standard Spådommen

Hei
Jeg vet det har vært mye konflikt og negativitet angående firmaet "Spådommen" her inne.....men jeg ville bare allikevel anbefale en spåer der inne:

Michaela! Jeg snakket med henne i går, og hun var spot on, tok inn ting raskt og så mye på kort tid. Hun er en av de jeg kan si er av de bedre.

Magic circle derimot....ingen av spåerne der inne holder tråden, ikke engang de som liksom har rykte på seg å være flinke, slik som Elisabeth Chaymara. De kommer med helt ut på viddene spådommer, eller ser ingen ting, spør for mye..har aldri fått en god spådom derfra...bortsett fra Heidi Klovning..men hun har sluttet og startet opp for seg selv.
Gammel 09.06.18, 21:03
birkenhanne birkenhanne er offline
Godt kjent

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 233
Standard

Michaela er rå! I påska så så jeg at han jeg er intressert i hadde feiret påskeaften med eksdama og ungen deres (og et par slektinger av eks dama). Jeg ringte til Micheala. Jeg nevnte ingenting om eks dama. Men det første hun starter med er no sånt som dette: "jeg ser at han har kontakt med eksdama akkurat, men du trenger ikke å bekymre deg. Det er helt over fra han sin side der". Det er forøvrig ingenting mellom han og eksdama nå heller
Gammel 13.06.18, 19:01
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 256
Standard

Dessverre så har jeg ikke sans for spådommen. Jeg har ringt der ja. Eneste som skilte seg ut var Ellen og Liz, men det ser ut som de har sluttet der. Michaela har jeg prøvd ( bare fordi mine faste ikke var tilgjengelig ). Om Michaela så står det at hun har 40 års 😳😫 erfaring, men for meg virket det som hun kjøpte kort og begynte på spådommen ...jer er gammel traver i spå verden så jeg lett gjenkjenner en som er i egen klasse, men det var kort samtale, avsluttet fort dette.
Når det gjelder selve firma, så liker jeg ikke når man ringer spå tel dems som begynner med 820... da begynner minuttene å telle, helt i orden det, men når de kobler til spåer så ringer det minst et minutt før de svarer og minuttene teller og det er ikke greit. 26 kr/ min av bare en innringer...
Ikke for å svarte, men det er lov å gi egne meninger😊
Gammel 13.06.18, 21:10
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,614
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av skorpion Vis post
Dessverre så har jeg ikke sans for spådommen. Jeg har ringt der ja. Eneste som skilte seg ut var Ellen og Liz, men det ser ut som de har sluttet der. Michaela har jeg prøvd ( bare fordi mine faste ikke var tilgjengelig ). Om Michaela så står det at hun har 40 års ���� erfaring, men for meg virket det som hun kjøpte kort og begynte på spådommen ...jer er gammel traver i spå verden så jeg lett gjenkjenner en som er i egen klasse, men det var kort samtale, avsluttet fort dette.
Når det gjelder selve firma, så liker jeg ikke når man ringer spå tel dems som begynner med 820... da begynner minuttene å telle, helt i orden det, men når de kobler til spåer så ringer det minst et minutt før de svarer og minuttene teller og det er ikke greit. 26 kr/ min av bare en innringer...
Ikke for å svarte, men det er lov å gi egne meninger��
Har Ellen sluttet på Spådommen, hun som var så populær med lange ventelister?
Gammel 13.06.18, 23:34
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 533
Standard

Sitat:
Jeg har også opplevd at det ringer unødvendig lenge etter man er blitt satt over på teletorgnummeret.
Gammel 14.06.18, 00:12
Charlotte Charlotte er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2017
Meldinger: 11
Standard Ellen og Liz

Sitat:
Dessverre så har jeg ikke sans for spådommen. Jeg har ringt der ja. Eneste som skilte seg ut var Ellen og Liz, men det ser ut som de har sluttet der. Michaela har jeg prøvd ( bare fordi mine faste ikke var tilgjengelig ). Om Michaela så står det at hun har 40 års 😳😫 erfaring, men for meg virket det som hun kjøpte kort og begynte på spådommen ...jer er gammel traver i spå verden så jeg lett gjenkjenner en som er i egen klasse, men det var kort samtale, avsluttet fort dette.
Ellen har ikke sluttet på Spådommen - men har måtte ta en liten pause/ ferie, fordi hun var sliten, og i tillegg har hun en vanskelig situasjon på privaten. Planen var at hun skulle komme tilbake i begynnelsen av juni, men hun har bedt om litt lengre tid, da situasjonen hennes fremdeles krever mye av henne. Så - etter hva vi har fått beskjed om av Ellen, så kommer hun tilbake når ting faller litt mer til ro rundt henne. Vi håper hun snart er tilbake med my glød.

Liz klarer dessverre ikke oppfylle kriterier til avtalte arbeidstimer, og har derfor valgt å ta hensyn til sin livssituasjon og helse. Liz sluttet i dag, etter noen ukers sykemelding. Liz har vært på Spådommen i 3 år, men dessverre er det ikke alle som har helse til å jobbe med dette på fulltid over flere år. Det er en tung jobb, og krever mye energi. Hun er superflink, men det forhindrer dessverre ikke det faktum at det er lett å bli utbrent. Jeg kan med hånden på hjerte at dette er et tap for Spådommen som firma. Veldig trist for meg personlig også.
Gammel 14.06.18, 12:47
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 256
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Charlotte Vis post
Ellen har ikke sluttet på Spådommen - men har måtte ta en liten pause/ ferie, fordi hun var sliten, og i tillegg har hun en vanskelig situasjon på privaten. Planen var at hun skulle komme tilbake i begynnelsen av juni, men hun har bedt om litt lengre tid, da situasjonen hennes fremdeles krever mye av henne. Så - etter hva vi har fått beskjed om av Ellen, så kommer hun tilbake når ting faller litt mer til ro rundt henne. Vi håper hun snart er tilbake med my glød.

Liz klarer dessverre ikke oppfylle kriterier til avtalte arbeidstimer, og har derfor valgt å ta hensyn til sin livssituasjon og helse. Liz sluttet i dag, etter noen ukers sykemelding. Liz har vært på Spådommen i 3 år, men dessverre er det ikke alle som har helse til å jobbe med dette på fulltid over flere år. Det er en tung jobb, og krever mye energi. Hun er superflink, men det forhindrer dessverre ikke det faktum at det er lett å bli utbrent. Jeg kan med hånden på hjerte at dette er et tap for Spådommen som firma. Veldig trist for meg personlig også.
Takk for svar 😊 krevende jobb ja, altfor krevende... skal ikke blande meg i deres firma men dere som firma har altfor stor krav for ansatte. Det er en bestemt antall timer de må ha i uka for å jobbe der... det går ikke i lengden hvis man er ærlig, god og lojal spådame mot sine kunder. Jeg spår ( sjelden og bare til noen hvis jeg vil ), da må je være uthvilt og i god form ( psykisk ) til det, må være forberedt. Da tenker jeg på spådamer som er på vakt i 7 timer sammenhengende 😳 så klart at det blir sagt så mye vis og vas... dessverre .
Det er ikke uten grunn at vi stadig leser « hun/ han fikk ikke inn min situasjon « . Det er ikke vondt ment men realiteten.
Gammel 14.06.18, 18:51
Evita Evita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 795
Standard

Sitat:
Takk for svar 😊 krevende jobb ja, altfor krevende... skal ikke blande meg i deres firma men dere som firma har altfor stor krav for ansatte. Det er en bestemt antall timer de må ha i uka for å jobbe der... det går ikke i lengden hvis man er ærlig, god og lojal spådame mot sine kunder. Jeg spår ( sjelden og bare til noen hvis jeg vil ), da må je være uthvilt og i god form ( psykisk ) til det, må være forberedt. Da tenker jeg på spådamer som er på vakt i 7 timer sammenhengende 😳 så klart at det blir sagt så mye vis og vas... dessverre .
Det er ikke uten grunn at vi stadig leser « hun/ han fikk ikke inn min situasjon « . Det er ikke vondt ment men realiteten.
I et team eller et firma, er det ikke alltid det går an å jobbe slik du gjør - av forskjellige grunner :)
Gammel 14.06.18, 19:19
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,586
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Evita Vis post
I et team eller et firma, er det ikke alltid det går an å jobbe slik du gjør - av forskjellige grunner :)
Dvs det blir større sjans for feilspåing det da....hvis spåerene skal jobbe lange økter. Man vet jo at det blir dårlig med konsentrasjonen hvis man er sliten.
Gammel 14.06.18, 19:36
Evita Evita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 795
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Dvs det blir større sjans for feilspåing det da....hvis spåerene skal jobbe lange økter. Man vet jo at det blir dårlig med konsentrasjonen hvis man er sliten.
Nei. Jeg jobber masse - i all slags vær :) Holder meg til vaktplanen, og tror ikke jeg får så mye feilspåing av den grunn.
Stengt tråd

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:53.