Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Singeltråden

Singeltråden Med adgang for ikke-single også :-)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19.10.16, 17:45
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,630
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Liker ikke vente...

Får prøve å eller
Det høres ut som en god plan
Svar med sitat
Gammel 19.10.16, 19:32
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,680
Standard

Sitat:
Njai... egentlig ikke. Det var han som var nølende, og jeg sa at jeg ikke kom til å mase på han og at det var opp til han. Jeg blir glad hvis han ringer, men jeg tar ikke kontakt selv.

Har en følelse som er litt blandet ift om jeg hører fra han igjen. Det føles litt som at han har lyst, men ikke tar kontakt allikevel. Samtidig som jeg tror jeg hører fra han...
Jeg har litt på følelsen at han ikke vil fortsette i og med at han var så nølende, påpeker aldersforskjellen..o.l. Jeg får ikke tak i den helt store interessen fra hans side, så jeg tror jeg bare hadde lagt han på hylla. Dessverre...
Svar med sitat
Gammel 19.10.16, 19:46
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Meldinger: 2,224
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Jeg har litt på følelsen at han ikke vil fortsette i og med at han var så nølende, påpeker aldersforskjellen..o.l. Jeg får ikke tak i den helt store interessen fra hans side, så jeg tror jeg bare hadde lagt han på hylla. Dessverre...
Og jeg tror kanskje at jeg er enig med det. Men, så er jeg ganske negativ i dag også da...

Har ei venninne som har spådd meg riktig ift dater før, og hun har hatt rett hele veien. Hun er ganske sikker på at han tar kontakt igjen, men jeg tør ikke håpe for mye. Selv om jeg gjør det allikevel. Har mest lyst til å si en hel masse med stygge ord fordi jeg lot meg bli opphengt i han.
Gammel 19.10.16, 20:16
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 632
Standard

Sitat:
Og jeg tror kanskje at jeg er enig med det. Men, så er jeg ganske negativ i dag også da...

Har ei venninne som har spådd meg riktig ift dater før, og hun har hatt rett hele veien. Hun er ganske sikker på at han tar kontakt igjen, men jeg tør ikke håpe for mye. Selv om jeg gjør det allikevel. Har mest lyst til å si en hel masse med stygge ord fordi jeg lot meg bli opphengt i han.
Jeg heier på deg og håper alt godt videre her jeg Wander. Det har du virkelig fortjent!
Gammel 19.10.16, 20:20
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Jeg heier på deg og håper alt godt videre her jeg Wander. Det har du virkelig fortjent!
Tusen takk

Jeg skulle bare ønske jeg visste. Sånn ordentlig "VET" og ikke bare tror, håper eller frykter. Jeg skulle bare kvalt alt av kiling i magen med det samme om jeg bare hadde visst...
Gammel 19.10.16, 20:25
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Tusen takk

Jeg skulle bare ønske jeg visste. Sånn ordentlig "VET" og ikke bare tror, håper eller frykter. Jeg skulle bare kvalt alt av kiling i magen med det samme om jeg bare hadde visst...
Au, ja, det er bare så kjent det der. Føler virkelig med deg. Uvisshet og gå der og like en og ikke helt vite om hvor gjensidig det er. Det er slitsomt, og ikke minst vondt. Om han ikke tar kontakt så er det synd for ham... du er verdt så mye mer! Du skal ha en skikkelig ridder du nå Wander, ikke en tulling i aluminiumsfolie/sølvpapir... (jeg husker aldri helt den der...)
Gammel 19.10.16, 20:36
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,680
Standard

Sitat:
Tusen takk

Men du kjenner han vel ikke så godt? Har du møtt han flere ganger enn de to gangene?
Svar med sitat
Gammel 19.10.16, 20:44
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:

Jeg trakk 3 kort for deg Wander og fikk opp ypperstepresten, keiseren og 7 sverd. Det er to tolkninger jeg tenker på her...

Den ene er at han tenker på deg og at han har litt vanskelig for å vise følelser og har mange tanker som han trenger å finne ut av men at han er interessert. Mulig han ikke tør ta kontakt...

Scenario to er at han tenker på deg og at han er egoistisk og tenker på egne behov og bare er lureri rett og slett... At han liksom bare sniker seg unna...

Håper den første stemmer best da...
Gammel 19.10.16, 21:10
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Men du kjenner han vel ikke så godt? Har du møtt han flere ganger enn de to gangene?
Kjenner han ikke så veldig godt nei. Vi har møttes tre ganger siden første gangen i sommer.

Det går ikke an å sende deg PM...

Sist endret av wander; 19.10.16 kl 21:22
Svar med sitat
Gammel 19.10.16, 21:12
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Jeg trakk 3 kort for deg Wander og fikk opp ypperstepresten, keiseren og 7 sverd. Det er to tolkninger jeg tenker på her...

Den ene er at han tenker på deg og at han har litt vanskelig for å vise følelser og har mange tanker som han trenger å finne ut av men at han er interessert. Mulig han ikke tør ta kontakt...

Scenario to er at han tenker på deg og at han er egoistisk og tenker på egne behov og bare er lureri rett og slett... At han liksom bare sniker seg unna...

Håper den første stemmer best da...
Takk for kort.

Han har sikkert mange tanker han også. Jeg håper også at scanario 1 er rett. Får nå bare prøve å ta tiden til hjelp her...

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:13.