Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Samfunnet og verden

Samfunnet og verden Her kan vi snakke om aktuelle tema, politikk, ting som berører oss fra media f.eks.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 03.05.18, 18:05
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,697
Standard Advarer prinsen mot å gifte seg med Meghan

Det er ikke bare her på forumet vi drøfter kjærlighetsproblemer. Nå har den engelske prins Harry mottatt et håndskrevet brev fra halvbroren til Meghan der han advarer prinsen mot å gifte seg med henne. Han vil komme til å angre bittert, skriver han.
Det er ikke bare halvbroren som advarer, søsteren til Meghan har advart og.
Det skulle ikke forundre meg at prins Harry gjør et feilgrep, men det vil jo tiden vise.
Jeg regner med at journalistene kommer til å grave dypt i bakgrunnen til Meghan fremover nå. Hun har ingen bånd til familien sin, de er ikke engang invitert i bryluppet. Dette kan man lese i engelske aviser:

Halvbroren ber Meghan Markle avlyse bryllupet

– Ditt falske eventyrbryllup er den største tabben i den kongelige bryllupshistorie, skriver Meghan Markles halvbror i et oppsiktsvekkende brev til prins Harry.

19. mai er en stor dag i England. Da gifter nemlig prins Harry (33) seg med sin Meghan Markle (36) i St. George's Chapel på Windsor Castle utenfor London. Men det er ikke alle som gleder seg like mye til den store dagen.

Ifølge In Touch Weekly har nemlig Meghan Markles halvbror, Thomas Markle Jr. (51), nå – bare drøye to uker før bryllupet – sendt et håndskrevet og åpent brev til prinsen, der han advarer Harry om at han er i ferd med å begå «den største tabben i kongelige bryllupshistorie».

– Ettersom tiden går mot ditt kongelige bryllup, blir det mer og mer klart at dette er den største tabben i den kongelige bryllupshistorien. Meghan Markle er helt klart ikke den rette kvinnen for deg, skriver halvbroren i brevet, der han har lite positivt å si om sin søster.

– Det er helt åpenbart at den lille tiden hun har fått som Hollywood-kjendis har gått til hodet på henne. Hun er en grunn, innbitt kvinne, som vil gjøre deg og din kongelig familiearv til en vits, utbasunerer 51-åringen.

I brevet til Harry undrer han seg også over at prinsen ikke «ser den virkelige Meghan», som ifølge ham selv har vendt sin familie ryggen og mer eller mindre er direkte skyld i at deres far har gått konkurs. Faren skal nemlig ha trådt støttende til økonomisk da hun forsøkte å skape seg en karriere som skuespiller, hevder han.

– Hvilken person er det som starter sin karriere ved å bruke sin egen far inntil han går konkurs, for deretter å glemme ham og etterlate ham ruinert i Mexico – først og fremst på grunn av hennes gjeld. Når det omsider er på tide å betale ham tilbake glemmer hun alt om sin egen far, som om hun aldri har kjent ham.

– For ikke å glemme det som er toppen av alt, nemlig at hun inviterer fullstendig fremmede mennesker, men ikke sin egen familie, i bryllupet. Hvem gjør noe sånt? Du og din kongelige familie bør sette en stopper for dette falske eventyrbryllupet før det er for sent, skriver han. "

Sist endret av Alexx; 03.05.18 kl 18:12
Svar med sitat
Gammel 03.05.18, 19:41
mar
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Det er ikke bare her på forumet vi drøfter kjærlighetsproblemer. Nå har den engelske prins Harry mottatt et håndskrevet brev fra halvbroren til Meghan der han advarer prinsen mot å gifte seg med henne. Han vil komme til å angre bittert, skriver han.
Det er ikke bare halvbroren som advarer, søsteren til Meghan har advart og.
Det skulle ikke forundre meg at prins Harry gjør et feilgrep, men det vil jo tiden vise.
Jeg regner med at journalistene kommer til å grave dypt i bakgrunnen til Meghan fremover nå. Hun har ingen bånd til familien sin, de er ikke engang invitert i bryluppet. Dette kan man lese i engelske aviser:

Halvbroren ber Meghan Markle avlyse bryllupet

– Ditt falske eventyrbryllup er den største tabben i den kongelige bryllupshistorie, skriver Meghan Markles halvbror i et oppsiktsvekkende brev til prins Harry.

19. mai er en stor dag i England. Da gifter nemlig prins Harry (33) seg med sin Meghan Markle (36) i St. George's Chapel på Windsor Castle utenfor London. Men det er ikke alle som gleder seg like mye til den store dagen.

Ifølge In Touch Weekly har nemlig Meghan Markles halvbror, Thomas Markle Jr. (51), nå – bare drøye to uker før bryllupet – sendt et håndskrevet og åpent brev til prinsen, der han advarer Harry om at han er i ferd med å begå «den største tabben i kongelige bryllupshistorie».

– Ettersom tiden går mot ditt kongelige bryllup, blir det mer og mer klart at dette er den største tabben i den kongelige bryllupshistorien. Meghan Markle er helt klart ikke den rette kvinnen for deg, skriver halvbroren i brevet, der han har lite positivt å si om sin søster.

– Det er helt åpenbart at den lille tiden hun har fått som Hollywood-kjendis har gått til hodet på henne. Hun er en grunn, innbitt kvinne, som vil gjøre deg og din kongelig familiearv til en vits, utbasunerer 51-åringen.

I brevet til Harry undrer han seg også over at prinsen ikke «ser den virkelige Meghan», som ifølge ham selv har vendt sin familie ryggen og mer eller mindre er direkte skyld i at deres far har gått konkurs. Faren skal nemlig ha trådt støttende til økonomisk da hun forsøkte å skape seg en karriere som skuespiller, hevder han.

– Hvilken person er det som starter sin karriere ved å bruke sin egen far inntil han går konkurs, for deretter å glemme ham og etterlate ham ruinert i Mexico – først og fremst på grunn av hennes gjeld. Når det omsider er på tide å betale ham tilbake glemmer hun alt om sin egen far, som om hun aldri har kjent ham.

– For ikke å glemme det som er toppen av alt, nemlig at hun inviterer fullstendig fremmede mennesker, men ikke sin egen familie, i bryllupet. Hvem gjør noe sånt? Du og din kongelige familie bør sette en stopper for dette falske eventyrbryllupet før det er for sent, skriver han. "
familien hennes høres syk ut,spør du meg
Svar med sitat
Gammel 03.05.18, 20:49
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Vanskelig å si noe om dette, siden jeg ikke kjenner noe til saken. Men meningene om Meghan er veldig delte i England. Det er mange som mener hun kun er ute etter status. Mange tror det er et ekteskap som ikke kommer til å vare...

Hvis det er et snev av sannhet i det denne halvbroren sier, kommer vel Meghan til å bli like omtalt som Diana, om enn ikke i like positiv forstand.

Det skal bli spennende å følge med videre.
Svar med sitat
Gammel 03.05.18, 23:21
mar
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Vanskelig å si noe om dette, siden jeg ikke kjenner noe til saken. Men meningene om Meghan er veldig delte i England. Det er mange som mener hun kun er ute etter status. Mange tror det er et ekteskap som ikke kommer til å vare...

Hvis det er et snev av sannhet i det denne halvbroren sier, kommer vel Meghan til å bli like omtalt som Diana, om enn ikke i like positiv forstand.

Det skal bli spennende å følge med videre.
og ganske trist egentlig..
Familien er ialfall ute etter noe,siden de bruker meghan så sterkt.
Svar med sitat
Gammel 03.05.18, 23:51
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 560
Standard

Tja...er ikke det noe som heter å holde din fiende som din beste venn? Familien høres ut til å bære nag som har bygd seg opp over tid.
Gammel 04.05.18, 15:31
mar
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Tja...er ikke det noe som heter å holde din fiende som din beste venn? Familien høres ut til å bære nag som har bygd seg opp over tid.
det høres mer ut som hun har vært brukt siden hun var liten,og skal også være deres syndebukk.
Ikke bra dette her.kan det også være sykdom i bildet? noen er ikke klar over hva de skriver/sier
Svar med sitat
Gammel 04.05.18, 20:07
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 631
Standard

Merkelig nok har jeg tenkt mer på om prins Harry vil være tro mot sin kommende kone...
Men hun høres jo ikke helt god ut hun heller...
Mulig de begge har fortjent hverandre. Nei, fy, det var vel stygt sagt. Men jeg tenker det da...
Gammel 04.05.18, 20:39
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Merkelig nok har jeg tenkt mer på om prins Harry vil være tro mot sin kommende kone...
Men hun høres jo ikke helt god ut hun heller...
Mulig de begge har fortjent hverandre. Nei, fy, det var vel stygt sagt. Men jeg tenker det da...
Jeg har ikke lest så mye om prins Harry i sladrespaltene, og om hans kvinnelige bekjentskaper, så jeg har ikke dannet meg noe inntrykk av ham.

Men jeg fikk en veldig negativ følelse av Meghan når jeg leste det over.
Hvis det er sant, og det kan det jo være, så er hun jo ikke mye god.
En sak har jo alltid to sider, og den vil nok komme frem nå, for jeg er sikker på at journalistene vil grave dypt i hennes og hennes families bakgrunn.
Så da spørs det hva prins Harry begir seg ut på nå da.
Og hvis han i tillegg har utroskaptendenser, som du tror, så vil det jo bli litt av et ekteskap.

Det skal bli spennende å følge med fremover.....

Sist endret av Alexx; 04.05.18 kl 20:42
Svar med sitat
Gammel 04.05.18, 21:35
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 631
Standard

Ja, det skal bli spennende å se hva som skjer, som du sier. Jeg har lest at det en eller flere som har spådd om prinsens utroskap ;-) Så jeg er nok farget av det. Men håper jo for dem begge at ikke noe av alt dette er sant og at det ender lykkelig for begge parter.
Gammel 06.05.18, 01:37
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Jeg leste nå at foreldrene er invitert til bryllupet allikevel, men ikke søsknene hennes. Broren vil vel ikke sette sine bein der uansett, men søsteren ville. Hun håpet på en innbydelse, men den står det vel dårlig til med.

Jeg kommer i alle fall til å se på bryluppet når de gifter seg den 19.mai.
Synes kongelige brylupp kan være litt artige å se på.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:30.