|
Krystaller og stener Her kan vi diskutere alt innen krystaller og stener. Hvordan de virker, hva de virker for osv. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|||
|
|||
![]()
Hei! Noen som har noen "erfaring" med Moldavitten? Var på alternativmessa i helga og kjøpte en liiiten Moldavitt. Har hørt at den skal være sååå "kraftig" i energiene sine. Noen andre hørt det?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Takk
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har du prøvd å google på nettet.? Du kan og sjekke www.cornershop.no. Står litt om krystaller der. Lykke til:)
|
|
||||
|
||||
![]()
Oj, en sånn vil jeg også kjøpe. Er den dyr?
|
|||
|
|||
![]()
Takk! Den siden har jeg faktisk ikke vært borti før! Har googlet masse krystallsider, men lurer bare på om noen har personlige erfaringer med krystallene? Gøy å høre
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei Tanja! Den jeg har er ca 1x1 cm, og den betalte jeg 50 kr for...Tror faktisk jeg var heldig med prisen for de er svindyre...(Siden det er kun en plass i verden de kommer fra). Kjøpte den på alternativmessa i Tromsø i helga. Du kan bestille den fra Viking Kristall i sverige. Det var han som solgte meg den, han er en seriøs selger og har peiling! :) Meeen selvfølgelig får man tak i den i norge også
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi er så heldige at vi har en ordentlig steinbutikk her i Bergen, så jeg må innom der og sjekke. :)
|
|||
|
|||
![]()
Åh ja dere er heldig! Ingen steinbutikker her i Tromsø...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Spennende det med å lime den fast om natten da!
![]() MALU ![]()
Visningsmoduser | |
|
|