Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Oppslagstavlen

Oppslagstavlen Her kan man legge inn info om kurs og spennende arrangementer som du vet om og som du vil dele med andre. Også etterlysninger/kjøp/salg.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25.03.15, 22:10
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard PayPal

PayPal har fått nytt oppsett, noe som har irritert meg grundig nå i ukesvis. Har ikke tall på alle mailer jeg har sendt de og et par ganger har jeg ringt også....

Jeg fikk ikke tatt ut penger pga at pengene la seg som feil format, med punktum istedenfor komma - dermed hvis jeg f.eks hadde hatt 1000,00 kr der inne så ville det sett ut som 1,000.00 og når jeg da skulle overført så fikk jeg beskjed at f.eks bare 1 kr istedenfor 1000 som saldo.

Nå er ikke dette fiksa ennå, men jeg fant hvertfall ut etter å ha prøvd både min pc og ipad, å prøve min androide telefon, og DER funka det (riktig format). Noen dager så fikk jeg jo da melding om at feilen fortsatt ikke var fikset fra PayPal, men at hvis jeg lastet ned appen og ikke bare gikk inn på sida, så skulle det funke. Og faktisk, da jeg gjorde det (sålangt bare gjort på ipad) så funka det faktisk ja! Yippie.

Ergo, hvis noen har problemer med PayPal for tiden, så last ned den appen, ellers kan man få problemer med at saldoen er feil, og uttak blir vanskelig/umulig.

Sist endret av Fru Larsen; 25.03.15 kl 22:17
Svar med sitat
Gammel 26.03.15, 01:43
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,141
Standard

Men det går an å bare ta tilbake den gamle versjonen. Det gjorde jeg for det var mange som fikk problemer når de skulle betale fakturaen med den nye versjonen.

MALU
Gammel 26.03.15, 02:08
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Ja, flere har hatt problemer med å betale, men om de laster ned appen så funker ting akkurat som det skal!

Den finnes HER:
https://www.paypal.com/no/webapps/mpp/mobile-apps

Alternativt om problemer m å betale; trykke på ´BETAL´, fremfor å trykke på ´BETAL M PAYPAL´ når man skal betale så ting går direkte fra Visa/Master-kort og ikke av evt. saldo i PayPal når man skal betale.

Sist endret av Fru Larsen; 07.04.15 kl 03:44
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:52.