Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåfolkenes forum

Spåfolkenes forum Her kan de som spår diskutere sine erfaringer. Kommentarer kan selvsagt gis fra alle, også dem som ikke spår selv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 17.02.08, 13:13
Atmi Atmi er offline
Banned

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,660
Standard Nymotens frustrasjoner

Jeg savner sånn den frustrerte og den fjollete magikeren i Crowley kortene. Joda, visst har jeg en god gammal kortstokk her, med alle kortene som skal være. Men hva om jeg skal ha en ny. Sukk - de fleste selger kun 78 korts Crowley i dag...

Og så på Orphalese da, programmet jeg bruker når jeg spår på pc - mine ærlig nedlastede fildelingskortstokker inneholder kun 78 korts Crowley.

Ergo - jeg må bestille ny Crowley fra USA eller noe - og så må jeg søren skanne den inn selv.

Og jeg tror ikke jeg orker å spå uten de to mennene... haha, de har vært med på så mange historier og jeg trenger dem.

Andre som syns det er betenkelig at de bare kan forkaste to så skjønne personligheter - så enkelt som bare det?

Atmi
Svar med sitat
Gammel 17.02.08, 14:21
Destiny Destiny er offline
Banned

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,189
Standard

aldri hørt om de kort
Men forsøkte å laste med Orphalese,men fikk bare at filene ikke kunne åpnes til sist likevel.Hvordan går du frem?Har du linken?Må jeg ha et zip program for å åpne dette?
Svar med sitat
Gammel 17.02.08, 14:39
Atmi Atmi er offline
Banned

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Destiny
aldri hørt om de kort
Men forsøkte å laste med Orphalese,men fikk bare at filene ikke kunne åpnes til sist likevel.Hvordan går du frem?Har du linken?Må jeg ha et zip program for å åpne dette?
Laste ned fra www.orphalese.com

og ja, først laster du ned - så må install filen pakkes ut før den kan innstalleres. Stemmer det. Men da virker det også fint

Så når du laster ned skal du altså høyrklikke fila, pakk ut - installer så og du vil se at det starter å laste ned resten av programmet.

Atmi
Svar med sitat
Gammel 17.02.08, 14:52
Destiny Destiny er offline
Banned

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,189
Standard

Lastet ned og pakket ut,og en blå stjerne kommer opp på skrivebordet,men får beskjed om at jeg ikke kan bruke dette programmet,noe om at måtte ha en nyere versjon etc etc..
Svar med sitat
Gammel 17.02.08, 15:12
Atmi Atmi er offline
Banned

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Destiny
Lastet ned og pakket ut,og en blå stjerne kommer opp på skrivebordet,men får beskjed om at jeg ikke kan bruke dette programmet,noe om at måtte ha en nyere versjon etc etc..
kanskje du må ha en nyere versjon. Har du xp eller vista? Har du lastet ned den siste versjonen?

Kanskje du hadde rester liggende. Avinstaller det fra kontrollpanel og start på ny. Jeg vil også anbefale deg å innstallere den øverste linken, fordi at linken med tarot of dreams ikke helt virker -. jeg har hatt problemer med den.

Men det er jo spørs hva de sier du trenger . siste versjon av direkt x kan det være, eller siste versjon av net.. hva det nå heter .- i xp. Det skal legges inn automatisk da - jeg mener at det gjør det.

Men for all del. Jeg har liggende noen versjoner på pcn her også. Kanskje jeg kan sende dem til deg på ett eller annet vis. Evt messenger. Send meg i tilfelle en pm.
Svar med sitat
Gammel 03.06.15, 15:03
Terra. Terra. er offline
Banned

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 1,014
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Atmi Vis post
Laste ned fra www.orphalese.com

og ja, først laster du ned - så må install filen pakkes ut før den kan innstalleres. Stemmer det. Men da virker det også fint

Så når du laster ned skal du altså høyrklikke fila, pakk ut - installer så og du vil se at det starter å laste ned resten av programmet.

Atmi
Oi, for en super link, tusen takk Atmi!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:25.