Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Singeltråden

Singeltråden Med adgang for ikke-single også :-)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.02.18, 22:59
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,088
Standard Trenger litt råd her :-)

Over en periode så har jeg datet en kar, ting var på randen til å ta slutt på begynnelsen pga han fikk kalde føtter, men etter en tid så fant vi på en måte tilbake til hverandre.

Den siste måneden har vi møtt hverandre i snitt en gang i uka, vi møtes impulsivt på kvelden ser på tv-serier sammen, skravler og jeg overnatter.
Det som overrasker meg er at jeg har fått en tannbørste av han, noe som tilsvarer en skuff i mine øyne er dette noe jeg bør ta som at han kanskje ønsker å vurdere noe seriøst mellom oss etterhvert?

Kan også føye til at sist gang vi satt og så på tv så så han plutselig på meg, smilte og holdt meg i hånda. Hva skal dette bety?
Hva har mine erfarne berter å si til dette?
Gammel 12.02.18, 23:15
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,614
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Over en periode så har jeg datet en kar, ting var på randen til å ta slutt på begynnelsen pga han fikk kalde føtter, men etter en tid så fant vi på en måte tilbake til hverandre.

Den siste måneden har vi møtt hverandre i snitt en gang i uka, vi møtes impulsivt på kvelden ser på tv-serier sammen, skravler og jeg overnatter.
Det som overrasker meg er at jeg har fått en tannbørste av han, noe som tilsvarer en skuff i mine øyne er dette noe jeg bør ta som at han kanskje ønsker å vurdere noe seriøst mellom oss etterhvert?

Kan også føye til at sist gang vi satt og så på tv så så han plutselig på meg, smilte og holdt meg i hånda. Hva skal dette bety?
Hva har mine erfarne berter å si til dette?
Jeg tenker at dette er riktig måte å gå frem på overfor han.
Du tar det rolig, avslappet. Da blir han tryggere, - så det er veldig lurt å ta det skrittvis. Der har jeg noe å lære.
Svar med sitat
Gammel 12.02.18, 23:19
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Jeg tenker at dette er riktig måte å gå frem på overfor han.
Du tar det rolig, avslappet. Da blir han tryggere, - så det er veldig lurt å ta det skrittvis. Der har jeg noe å lære.
Ja, jeg har bestemt meg for å holde mine følelser i sjakk, og samtidig se om jeg kan date andre samtidig. Har virkelig ingen interesse av å finne ut av at han er en player (man kan jo virkelig ikke vite med disse gutta) Men samtidig så ble jeg tatt på sengen da jeg fikk tildelt en tannbørste hos han, føler liksom at det er en form for uskreven "milepæl", men vi får nå se :-)
Æsj, dating er no dritt, man vet aldri hvordan det kommer til å ende :-)
Gammel 12.02.18, 23:50
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Ja, jeg har bestemt meg for å holde mine følelser i sjakk, og samtidig se om jeg kan date andre samtidig. Har virkelig ingen interesse av å finne ut av at han er en player (man kan jo virkelig ikke vite med disse gutta) Men samtidig så ble jeg tatt på sengen da jeg fikk tildelt en tannbørste hos han, føler liksom at det er en form for uskreven "milepæl", men vi får nå se :-)
Æsj, dating er no dritt, man vet aldri hvordan det kommer til å ende :-)
Er du noe keen på han da? (Som vi sa i gamle dager, da jeg var knøtt.)
Svar med sitat
Gammel 12.02.18, 23:59
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Er du noe keen på han da? (Som vi sa i gamle dager, da jeg var knøtt.)
Ja dessverre 🙈 Men jeg har brent meg så mange ganger tidligere at jeg nå tar alt med en klype salt. Orker ikke å ha noen forhåpninger, så er spent på hvordan dette ender 🙊❤️
Gammel 13.02.18, 00:02
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,359
Standard

En tannbørste er jo ikke dårlig. Det betyr jo at han ser for seg at du skal komme tilbake flere ganger det. Han liker deg godt tror jeg da. :)
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 00:08
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Romerinne Vis post
En tannbørste er jo ikke dårlig. Det betyr jo at han ser for seg at du skal komme tilbake flere ganger det. Han liker deg godt tror jeg da. :)
Får håpe på det, akkurat nå så er jeg super-pessimistisk og ser for meg at det er større sjanser for at det går ad dundas enn at det går bra. Får håpe at han legger noe i det :-)
Gammel 13.02.18, 00:15
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Får håpe på det, akkurat nå så er jeg super-pessimistisk og ser for meg at det er større sjanser for at det går ad dundas enn at det går bra. Får håpe at han legger noe i det :-)
ikke tenk sånn, da blir det gjerne selvoppfyllt profeti.
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 00:16
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,359
Standard

Sitat:
Ingen av de mennene jeg har vært med hadde anskaffet en tannbørste til meg om det ikke betydde at de ville jeg skulle komme tilbake. Ta det som et godt tegn. Men sikkert lurt å ikke ha for høye forventninger, ta det litt her og nå :)
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 00:17
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
ikke tenk sånn, da blir det gjerne selvoppfyllt profeti.
Du har rett :-) Jeg prøver bare å ta avstand fra følelsene mine slik at hvis noe positivt skjer så er det en bonus :-)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:37.