Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Singeltråden

Singeltråden Med adgang for ikke-single også :-)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 22.10.16, 22:42
SummerTime
Guest

Meldinger: n/a
Standard Nettdating til frustrasjon!!

Et halvt år har jeg vært medlem på en datingside. Jeg har tidligere hatt ganske god erfaring med nettdating da det er der jeg har truffet noen kjærester som det har blitt et forhold ut av. Nå opplever jeg det helt annerledes. Det har ikke dukket opp noen som jeg kunne tenke meg å gå videre med.Det har vært litt småskriving,men det virker som om de fleste har det greit som single,men savner en venn for treff av og til.
Akkurat det med treff av og til passer ikke meg da jeg søker noe permanent der man kan skape noe sammen og utvikle følelser på et dypere plan.

Nå kjenner jeg at jeg at jeg ikke lenger orker å forsøke å finne en passende partner via nettet og kommer til å slette profilen.Det er krevende å starte på stadige nye mailer for å bli kjent og så viser det seg at det hele renner ut i sanden og utvekslingen av mailer har egentlig vært bortkastet.
Det er ofte menn som bor 15-20 mil unna og gjerne mer som svarer,mens de fra hjemstedet mitt er heller tause.

Savner en partner,men vet ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med en som passer sammen med meg og omvendt.

Er det noen som kan legge noen kort eller kjenne på intuisjonen om jeg noensinne vil treffe en passende mann som det kan bli et greit forhold ut av.Kjenner at jeg begynner å innstille meg på å leve alene,selv om det ikke er ønskelig.
Fint om noen har noe de ønsker å dele med meg!!
Svar med sitat
Gammel 22.10.16, 23:02
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Nettdating er ikke lett. Men har du en profil som beskriver akkurat hva du ønsker deg? Slik at bare de rette personene skriver, og de andre lar vær?
Svar med sitat
Gammel 23.10.16, 12:28
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Nettdating er ikke lett. Men har du en profil som beskriver akkurat hva du ønsker deg? Slik at bare de rette personene skriver, og de andre lar vær?
Jeg mener at jeg klart gir uttrykk for hva og hvem jeg søker i presentasjonen,men det er få som tar seg tid til å lese hele teksten og sender mail i raskeste laget.
Svar med sitat
Gammel 23.10.16, 15:58
wander
Guest

Standard

Jeg skjønner frustrasjonen din SummerTime.

Men. Du får i hvert fall brev du da...
Svar med sitat
Gammel 23.10.16, 17:03
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Jeg skjønner frustrasjonen din SummerTime.

Men. Du får i hvert fall brev du da...
Takk Wander:) av og til så kommer det et brev.Men alle er stort sett ganske like,noen få ord i forbifarten som ikke sier så mye om vedkommende.Så gir opp hele greia ganske snart. Hva med deg Wander er du på nett :)?
Svar med sitat
Gammel 23.10.16, 19:15
wander
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Takk Wander:) av og til så kommer det et brev.Men alle er stort sett ganske like,noen få ord i forbifarten som ikke sier så mye om vedkommende.Så gir opp hele greia ganske snart. Hva med deg Wander er du på nett :)?
Jeg finnes på sukker og møteplassen, men de eneste brevene jeg får er fra datingsiden med informasjon om kampanjer og sånn.

Fikk brev fra en hyggelig kar som var litt i overkant morsom (syntes han selv), men vi skrev nå litt fram og tilbake en ukes tid uten å komme noen vei med noenting, og så hørte jeg plutselig ikke noe mer fra han.

Og det er det.

Jeg har en dårlig profil med lite tekst. Jeg betalte sukker for å få hjelp til å skrive en bra tekst, men jeg fikk ikke det jeg betalte for. Fikk beskjed om å skrive teksten og så skulle de si hva som var bra og hva som var dårlig. Men. Jeg kom ikke i gang. Det var det som var problemet mitt.

Jeg gjør meg ikke på nett. Jeg blir ikke lagt merke til. Derfor tar heller ikke de rette kontakt. Og jeg tar heller ikke kontakt. Så sånn er ståa.
Svar med sitat
Gammel 23.10.16, 19:56
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,440
Standard

Jeg har også gitt opp nettdating....har profiler, men orker ikke å betale for å gå inn der å søke rundt. Det er litt synd også,- for det finnes noen som treffes på den måten. Vet ikke hvordan man skal greie å treffe noen...virker som å vinne i lotteri synes jeg.
Svar med sitat
Gammel 23.10.16, 21:25
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Salvie Vis post
Jeg har også gitt opp nettdating....har profiler, men orker ikke å betale for å gå inn der å søke rundt. Det er litt synd også,- for det finnes noen som treffes på den måten. Vet ikke hvordan man skal greie å treffe noen...virker som å vinne i lotteri synes jeg.
Helt enig med deg i at det er super-vanskelig å finne en matchende partner på nettet.Det er så mye som skal stemme for begge parter.Enten så er jeg interessert og ikke han eller omvendt.Det var enklere før synes jeg.
Jeg tror at man blir en smule avstumpet sånn når det gjelder å velge aktuelle parnere , så lett å bare klikke videre til nestemann. om ikke alt passer.Blir unaturlig kresen kjenner jeg.
Det finnes noen som det klaffer for på nettet.kanskje det er enklere for de som er yngre.Jeg som er "eldre" har så mange rundt oss som det skal tas hensyn til og sånn er det ofte med motparten på min alder også.Nei jeg gir det opp jeg også.

Aner egentlig ikke hvordan jeg skulle komme i kontakt med en mann utenom nettet egentlig. Sjekking ligger ikke for de sjenerte med dårlig selvtillit slik som meg.
Svar med sitat
Gammel 23.10.16, 21:34
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,440
Standard

Ja og det som gjør meg mest oppgitt er at det går en sms el. e.post el. og så er det plutselig sex-prat. For meg blir det skikkelig turn-off.....
Svar med sitat
Gammel 23.10.16, 21:36
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Jeg finnes på sukker og møteplassen, men de eneste brevene jeg får er fra datingsiden med informasjon om kampanjer og sånn.

Fikk brev fra en hyggelig kar som var litt i overkant morsom (syntes han selv), men vi skrev nå litt fram og tilbake en ukes tid uten å komme noen vei med noenting, og så hørte jeg plutselig ikke noe mer fra han.

Og det er det.

Jeg har en dårlig profil med lite tekst. Jeg betalte sukker for å få hjelp til å skrive en bra tekst, men jeg fikk ikke det jeg betalte for. Fikk beskjed om å skrive teksten og så skulle de si hva som var bra og hva som var dårlig. Men. Jeg kom ikke i gang. Det var det som var problemet mitt.

Jeg gjør meg ikke på nett. Jeg blir ikke lagt merke til. Derfor tar heller ikke de rette kontakt. Og jeg tar heller ikke kontakt. Så sånn er ståa.
Jeg tror det er lett å drukne i mengden,det er så mange der ute å velge blant.Synd at du ikke fikk hjelp som du var fornøyd med når det gjaldt presentasjonen din.Noen legger vekt på tekst og kontakter ut i fra noe felles som finnes der. Noen sender hjerter til alle kanter (Sukker) for å forsøke på en kontakt kanskje uten at de mener så mye med det.
Jeg har tenkt endel på å bli med på sånne singelreiser. Ser at det på fb finnes grupper som annonserer reisearrangementer for single.Tenkte jeg skulle teste ut noe som gikk over en helg på et hotell eller noe for å treffe andre og for å se om det var noe for meg.Tror ikke at jeg møter kjærligheten på et sånt arrangement,men synes det kunne være fint å møte andre enslige og gjøre noe sammen i en arrangert setting.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:00.