Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Singeltråden

Singeltråden Med adgang for ikke-single også :-)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 18.10.16, 16:54
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,671
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Takk

Har begynt den voldsomme overanalyseringen da... sa jeg noe dumt, sa jeg noe som fikk han til å tenke at han ikke ønsker å ha noe mer kontakt, var jeg feil for han... bla bla bla...
- Det sa du sikkert ikke. :)
Svar med sitat
Gammel 18.10.16, 16:56
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,091
Standard

Sitat:
Takk

Har begynt den voldsomme overanalyseringen da... sa jeg noe dumt, sa jeg noe som fikk han til å tenke at han ikke ønsker å ha noe mer kontakt, var jeg feil for han... bla bla bla...
Du er ikke alene om å overanalysere. Jeg har en kompis som konstant må høre på min klaging der jeg analyserer ALT

Ta det med ro, han hadde mest sannsynlig ikke møtt deg igjen hvis han ikke var interessert :-) Har du hørt noe mer fra han?
Gammel 18.10.16, 18:04
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Meldinger: 2,224
Standard

Det kan hende at vi kan slåss om tittelen "overanalyseringsdronning" Flora... jeg mistenker at jeg kommer til å vinne. Jeg klarer aldri å slå av tankene ett sekund. Enten det er positive eller negative. Og nå er de stort sett negative.

Det som er rart er at magefølelsen er rolig. Det er tankene som kverner.

Har ikke hørt noe fra han i dag, men så sa han ganske klart fra et par-tre-fire ganger at han ikke sender meldinger, hvis han vil snakke med noen så ringer han. Og han liker ikke å svare på meldinger heller. Han er en telefonmann :knegge:

Det er en viss aldersforskjell mellom oss ... og han nevnte den i går. Han mente kanskje at den var litt for stor. Jeg sa hva jeg mente om det, men jeg vet jo ikke om det hjelper for hans del da.

Men. Han kom hit i går, vi delte en kanne kaffe og så spurte han om jeg var sulten så vi dro ut og spiste. Han ble med hjem til meg igjen etterpå og da gikk det en kanne kaffe til og det virket ikke som han ble skremt av Lenormand eller aurabilder eller sånne andre alternative ting heller.

Vi var sammen i sju timer i går og praten gikk lett hele tiden.

Venninner sier at han garantert tar kontakt og han vil nok møte meg igjen osv. Og det er jo det magefølelsen sier også. Men, kan jo hende at magefølelsen bare er på "ønsketenkningsmodus" nå. Sånn som den er i "panikkmodus" når jeg har en dårlig magefølelse.

Noen som nevnte overanalysering...

Jeg har lagt kort også, men jeg tør ikke gå i dybden for å tolke dem. Det var litt blanding av positivt og negativt, men ingen spesielle kjærlighetskort som utmerket seg.
Gammel 18.10.16, 19:07
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Sted: Jupiter
Meldinger: 1,091
Standard

Sitat:
Det kan hende at vi kan slåss om tittelen "overanalyseringsdronning" Flora... jeg mistenker at jeg kommer til å vinne. Jeg klarer aldri å slå av tankene ett sekund. Enten det er positive eller negative. Og nå er de stort sett negative.

Har ikke hørt noe fra han i dag, men så sa han ganske klart fra et par-tre-fire ganger at han ikke sender meldinger, hvis han vil snakke med noen så ringer han. Og han liker ikke å svare på meldinger heller. Han er en telefonmann :knegge:

Det er en viss aldersforskjell mellom oss ... og han nevnte den i går. Han mente kanskje at den var litt for stor. Jeg sa hva jeg mente om det, men jeg vet jo ikke om det hjelper for hans del da.

Men. Han kom hit i går, vi delte en kanne kaffe og så spurte han om jeg var sulten så vi dro ut og spiste. Han ble med hjem til meg igjen etterpå og da gikk det en kanne kaffe til og det virket ikke som han ble skremt av Lenormand eller aurabilder eller sånne andre alternative ting heller.

Venninner sier at han garantert tar kontakt og han vil nok møte meg igjen osv. Og det er jo det magefølelsen sier også. Men, kan jo hende at magefølelsen bare er på "ønsketenkningsmodus" nå. Sånn som den er i "panikkmodus" når jeg har en dårlig magefølelse.

Jeg har lagt kort også, men jeg tør ikke gå i dybden for å tolke dem. Det var litt blanding av positivt og negativt, men ingen spesielle kjærlighetskort som utmerket seg.
Det er som å lese om meg selv her

Jeg overanalyserer alt, hele fordømte tiden, faktisk så kan jeg være langt oppi skyene og plutselig langt nede i grøfta på en og samme time. Det er liksom ingen mellomting. Og det er slik med meg også at magefølelsen er helt rolig - det har den ikke vært tidligere når ting har gått til h***** Så vi får nå se :-)

Det beste rådet jeg kan gi deg er å kose deg i nuet, ikke forvent noe som helst ut av dette slik at hvis det i verste fall går skeis så vil du ikke få den verste kjærlighetssorgen heller.
Det er som vise Alexx skrev til meg her på forumet en gang; jeg avventer med å utvikle følelser helt til jeg vet hvor jeg har han.
Og det er jo det riktigste man kan gjøre :-)

Håper nå på at det blir dere to, DET fortjener du virkelig!
Gammel 18.10.16, 19:45
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Ja, det er helt merkelig dette med tanker og følelser syns jeg. Jeg prøver jo å kose meg i nuet, men jeg er for utålmodig. Jeg vil at ting skal skje med en gang. Jeg kan bli litt intens, og så er det alt eller ingenting.

Så jeg kan gå fra 0-100 og fra 100-0 på fire sekunder hehehe

Hvordan klarer du å kontrollere følelsene? Jeg klarer ikke la være å både kose meg i nuet og se framover, jeg. Jeg klarer ikke la være å lage scenarioer over hva jeg ønsker skal skje og slikt.

Jeg blir så utrolig opphengt. Jeg er sånn på alt, jeg.

Og jeg klarer ikke la være å utvikle følelser, men så blir de fort borte dersom det er noe som skjer som ikke er bra også da. (Var en jeg datet noen uker i 2014 og ble litt opphengt i han også, helt til han litt for mange ganger sa ting som gjorde at jeg følte meg dum og uintelligent. Og da ble alt av gode følelser borte, så da han dro hjem til seg selv siste gangen så var det deilig å bli kvitt han)

Sitter og tenker at jeg har lyst til å ringe en eller annen, men så tør jeg ikke det i tilfelle jeg får høre noe negativt... hehehehe
Gammel 18.10.16, 21:00
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Ja, det er helt merkelig dette med tanker og følelser syns jeg. Jeg prøver jo å kose meg i nuet, men jeg er for utålmodig. Jeg vil at ting skal skje med en gang. Jeg kan bli litt intens, og så er det alt eller ingenting.

Så jeg kan gå fra 0-100 og fra 100-0 på fire sekunder hehehe

Hvordan klarer du å kontrollere følelsene? Jeg klarer ikke la være å både kose meg i nuet og se framover, jeg. Jeg klarer ikke la være å lage scenarioer over hva jeg ønsker skal skje og slikt.

Jeg blir så utrolig opphengt. Jeg er sånn på alt, jeg.

Og jeg klarer ikke la være å utvikle følelser, men så blir de fort borte dersom det er noe som skjer som ikke er bra også da. (Var en jeg datet noen uker i 2014 og ble litt opphengt i han også, helt til han litt for mange ganger sa ting som gjorde at jeg følte meg dum og uintelligent. Og da ble alt av gode følelser borte, så da han dro hjem til seg selv siste gangen så var det deilig å bli kvitt han)

Sitter og tenker at jeg har lyst til å ringe en eller annen, men så tør jeg ikke det i tilfelle jeg får høre noe negativt... hehehehe
Stor aldersforskjell sier du....er han yngre enn deg med eget firma?
Svar med sitat
Gammel 18.10.16, 21:12
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Stor aldersforskjell sier du....er han yngre enn deg med eget firma?

Nei, det går den andre veien gitt...

Så enten har K.Juberg feil, eller så er dette en midlertidig stopp på veien.

...eller så er det ingenting og jeg hører ikke fra han igjen og det renner ut i sanden...
Gammel 18.10.16, 21:21
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:

Nei, det går den andre veien gitt...

Så enten har K.Juberg feil, eller så er dette en midlertidig stopp på veien.

...eller så er det ingenting og jeg hører ikke fra han igjen og det renner ut i sanden...
Hvis det skulle renne ut i sanden, så vet du jo at det bare var et midlertidig stopp og at du har noe langt bedre i vente. :-)
Svar med sitat
Gammel 18.10.16, 21:42
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:

Overanalysering er ikke noe lurt. Det var jeg veldig flink til før. Ekstemt.
Men så la jeg det av meg, mer eller mindre. Som regel så bare analyserer man seg helt på villspor.

Dere hadde en koselig dag/kveld i går, der dere tilbrakte 7 timer sammen.
Det er jo lenge, så du burde høre fra han igjen. Etter en dag kan være litt raskt, men etter 2-3 dager synes jeg du børe høre fra han. Hvis du ikke hører noe da, ville jeg vært litt betenkt, men det er jo bare hans tap det. Da er han dum :)
Svar med sitat
Gammel 18.10.16, 22:02
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Overanalysering er ikke noe lurt. Det var jeg veldig flink til før. Ekstemt.
Men så la jeg det av meg, mer eller mindre. Som regel så bare analyserer man seg helt på villspor.

Dere hadde en koselig dag/kveld i går, der dere tilbrakte 7 timer sammen.
Det er jo lenge, så du burde høre fra han igjen. Etter en dag kan være litt raskt, men etter 2-3 dager synes jeg du børe høre fra han. Hvis du ikke hører noe da, ville jeg vært litt betenkt, men det er jo bare hans tap det. Da er han dum :)

Ja, jeg må jo bare grave dyyyyypt og finne tålmodighet. Jeg er ikke noe flink på det.

Men. Nå har jeg sagt at jeg ikke skal mase, så da må jeg jo bare holde meg unna da. Ikke ta kontakt. La han få bestemme om han skal ta kontakt eller "være dum" hehehehe

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:53.