Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Singeltråden

Singeltråden Med adgang for ikke-single også :-)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 08.11.16, 05:45
BroussardTuttle14 BroussardTuttle14 er offline
Banned

Medlem siden: Oct 2016
Meldinger: 1
Standard

lÃ*m bằng cấp 2
Svar med sitat
Gammel 08.11.16, 15:27
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,440
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Leit å lese at du har utfordringer når det gjelder å slite med kroppen Salvie.Jeg må legge til at jeg var interessert i å møte ham som menneske, om det skulle vise seg at det hadde matchet på kjemi så hadde jeg gitt det mer tid.Men jeg tror det kan være fint å nevne litt om sine begrensninger i presentasjonen slik at man får et mer helhetlig inntrykk av den som sitter på den andre siden. Da er man forberedt om man velger å gå videre på et dypere plan.
Vedrørende hans handicap så vet jeg at om det skulle blitt noe mer så hadde jeg engasjert meg slik at jeg hadde blitt hjelperen,og det ser jeg meg ikke i stand til når det gjelder å inngå et nytt forhold.Jeg hadde ikke klart og tatt nok vare på meg selv i den settingen.
Kjære Salvie,det er svært mange som sliter med ulike ting.Jeg har mine utfordringer når det gjelder energien og det er mye jeg må velge bort for å klare å ta meg inn slik at jeg klarer å ta vare på meg selv og de som er rundt meg.Tror i utgangspunktet at det er best å møtes i det virkelige liv uten å ta veien om nettdating.
Ja der er vi enige. Tror det er viktig å være ganske ærlig,- i alle fall å skrive noe om ståa. Den personen jeg nå liker kjenner meg ansikt til ansikt (litt i alle fall) og kanskje det nytter å skifte "beite" også...
Svar med sitat
Gammel 08.11.16, 20:14
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 305
Standard

Dette er helt urealatert, men dere som har utfodringer med kroppen som legene kan gjøre lite med, sjekk ut boka Medisinsk Klarsynt av Anthony William, han skriver om årsaker til uforklarlige og ubehandlelige sykdommer som leddgikt, fibromyalgi, migrene, MS, ME etc.
Jeg har en venninne i USA som har blitt frisk av leddgikt og fibromyalgi etter å ha fulgt rådene hans i etpar måneder bare, og hun har slitt med det i 45 år.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:16.