Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåfolkenes forum

Spåfolkenes forum Her kan de som spår diskutere sine erfaringer. Kommentarer kan selvsagt gis fra alle, også dem som ikke spår selv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25.11.15, 18:24
Ingse Ingse er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 97
Lightbulb Spørsmål

Hei! Jeg er helt ny her inne. Har et lite spørsmål som jeg har lurt på så inderlig lenge, håper noen av dere kanskje kan gi meg svar på dette.
Jeg har pleid å ringe spåtjenester når jeg har trengt litt veiledning, og hvis jeg har lurt på kjærligheten. Jeg har hatt en fast dame jeg har pleid å ringe til som så og si har vært ganske så treffsikker på ting hun har sagt.

Den ene gangen jeg ringte hadde jeg nettopp møtt en fyr som jeg veldig fort ble glad i, jeg ville høre om hun så at dette kunne bli noe seriøst og om det kom til å vare (var avstandsforhold). Hun så at denne mannen var en mann jeg kom til å slå meg til ro med, gifte meg med, få barn med osv. Jeg var veldig glad for å høre det der og da, og håpte på det ble som hun sa. Det gikk ca. en mnd fra samtalen med henne til jeg plutselig mistet følelsene for han, det gikk opp for meg at jeg var mer glad i han som en venn enn som en kjæreste. Så jeg gikk fra han(Dette er to år siden). Jeg fortalte henne ved en senere anledning at jeg hadde gått fra han fordi jeg følte det ikke var riktig, da sa hun at hun at det av og til var litt vanskelig å si slike ting 100%. Men at hun så at jeg kom til å slå meg til ro med en annen mann som ikke var han.

I vår møtte jeg en fantastisk fyr som jeg falt pladask for, har aldri hatt så sterke følelser for noen før. Vi hadde en greie i noen mnd og han fortalte meg at han hadde begynt å få følelser for meg også. Etter han hadde vært i hjembyen sin en stund og kom tilbake hit sa han at han ikke ville ha kjæreste.

Jeg ringte en synsk dame for å høre om dette var slutten på alt eller om han kom til å komme tilbake. Hun så at om ca 6 mnd fra da ville han ta opp kontakten igjen, men hun kunne ikke klare å se hva jeg kom til å velge. Hun sa også at han kunne være en veldig bra mann for meg, men samtidig så var det litt vanskelig å se om vi kom til å bli meg og han. Hun sa også at dersom vi hadde blitt veldig seriøse da han avsluttet det ville jeg komme til å ende opp veldig såret. Men det kunne gå veldig fint dersom jeg valgte han når han kom tilbake.

Jeg ringte også hun jeg pleier å ringe til og hun sa til meg at han ikke var den rette for meg, og dersom jeg hadde valgt han hadde det kommet til å bli et av og på forhold. Og at hun så at jeg kom til å gifte meg med en annen mann enn han.

Nå er det snart et halvt år siden han gikk fra meg og jeg tenker like mye på han. Savner han sånn at det er vondt til tider, samtidig er jeg så redd for å stole på folk at jeg nesten ikke tør å få meg kjæreste.

Spørsmålet mitt er: Hvis en synsk ser at en bestemt person ikke er den rette for deg, og ser at du kommer til å gifte deg / stifte familie med en annen, kan det endre seg? Kan den personen vise seg å være den rette etter en stund? Eller kommer det veldig tydelig opp dersom en person ikke er den rette?

Det ble litt rotete forklart. Setter pris på alle svar! Tusen takk på forhånd :-)
Svar med sitat
Gammel 25.11.15, 20:15
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,660
Standard

Synske personer sitter ikke på fasiten. Mye kan skje her.
Prøv å ikke tenk så mye på hva de synske har sagt.
Lykke til, og god klem
Gammel 26.11.15, 07:49
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,359
Standard

Jeg er ikke synsk, men har ringt mange synske..

Det viktigste er at du først og fremst hører på deg selv og dine egne tanker omkring problemstillingen. Og ikke minst, lytt til din egen magefølelse. Ingen kjenner deg og ditt liv bedre enn nettopp deg.

Synske kan se rett men de kan absolutt ta feil. Jeg har opplevd at flere som sitter på teletorg og er synske sa at det ikke kom til å bli noe forhold, at det var helt over, jeg ville treffe noen andre, og at forholdet går dårlig og mener det vil ta slutt. Det motsatte skjedde med meg, vi er sammen og det går fint. Derfor er mitt råd at du lytter til synske med et halvt øre og lever ditt liv som om du ikke snakket med dem. Det er så mye som kan og vil skje som du ikke får høre om fra synske på forhånd.
Svar med sitat
Gammel 26.11.15, 11:24
Ingse Ingse er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 97
Standard

Tusen takk for fine svar! Dette hjalp veldig :-) Skal ha det i bakhodet, og følge magefølelsen :-)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:00.