Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåfolkenes forum

Spåfolkenes forum Her kan de som spår diskutere sine erfaringer. Kommentarer kan selvsagt gis fra alle, også dem som ikke spår selv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09.06.15, 09:55
Rosa Rosa er offline
Banned

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 1,097
Standard

Synes du skal melde deg på :) Leser en bok om hvordan man skal kvitte seg med bekymringer nå.. Det ene tipset er å tenke værst mulig utfall, og så hva du kan gjøre med det. Hva er det værste som kan skje? At du ikke får kunder hele tiden og må stirre i taket litt?? Det er jo ikke så gale igrunn!?! Tror mange kommer til å ville bli spådd av deg, jeg hadde iallefall komt om jeg var i Bergen. Uansett hva som skjer, er du jo en erfaring rikere og du ikke minst tøffere; fordi du turte å delta
Svar med sitat
Gammel 09.06.15, 14:26
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,668
Standard

Når du sitter der med kunde foran deg, så glemmer du alt rundt.
Jeg foretrekker å jobbe slik, med levende mennesker foran meg, fremfor telefon.

Vurderte å delta selv, men jeg har ikke råd denne gang.

Håper du kommer Fruen! Du kan skrive meg på listen din med en gang!
Gammel 09.06.15, 17:44
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Takk; men Tanja....du tjener vel mer enn hva som er utlegg, vel? Og du får jo skrevet av utgiftene. Fullstendig klar over at ting må betales på forskudd da, men det er jo enda noen måneder til..., så DET tror jeg du får til, hvis du vil.
Svar med sitat
Gammel 09.06.15, 21:48
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Takk; men Tanja....du tjener vel mer enn hva som er utlegg, vel? Og du får jo skrevet av utgiftene. Fullstendig klar over at ting må betales på forskudd da, men det er jo enda noen måneder til..., så DET tror jeg du får til, hvis du vil.
Jeg har ikke så kjent navn som deg, så jeg går ikke nødvendigvis i pluss.
For meg har det blitt veldig små marginer.
Gammel 10.06.15, 21:20
Fru Larsen
Guest

Standard

Det høres ikke bra ut, du som har så mye messeerfaring og alt. Hjelper ikke det døyt at jeg gjør det veldig bra på og er veldig kjent på teletorg, om man skal sitte og tvinne tommeltotter i 3 dager på en messe istedenfor å kunne jobbe hjemme, uten å måtte sette hunden på kennel i 4-5 dager i tillegg, jeg jo kan ikke ta den linja med meg dit, og med 0 messeerfaring da, så tror jeg faktisk at messeerfaring er viktigere akkurat i messesammenheng.
Svar med sitat
Gammel 10.06.15, 23:22
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Standard

Jeg har for det meste vært med foreningen jeg har stått i, på messer. Kun vært noen få ganger på egenhånd. Kun en gang utenom om de to messene jeg har vært med å arrangere.
Gammel 14.06.15, 20:45
Steinbukken sin avatar
Steinbukken Steinbukken er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 76
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Jeg vet bare at jeg ikke liker at folk står og lytter når jeg prater, og de gangene jeg har vært kunde på alternativmesse har jeg hatet at det stod 50 stk rundt og lyttet (det hindrer jo ofte folk å spørre om ting de vil spørre om - og så er det ikke alltid like lett å få sagt noe (som jo skal være privat) med 50 stk som står med vidåpne ører... (så jeg vil ha hjørne hvertfall, og så ser jeg at jeg må ha med meg et tau, sånn at jeg får hilst på deg og Remy med mer enn et HEI....hehe
Hei. Hadde vært kjekt og hilse på deg. Det har jeg tenkt på i mange år. Hver gang jeg kjører forbi din by på vei til ferie så tenker jeg det hadde vært kjekt og hilse på deg. Bli bedre kjent.
Håper du vil ta turen. Jeg kan ta campingvognen min med inn i messehallen. Så kan du spå i fred
Ha-ha.
Sigøyner Larsen
Svar med sitat
Gammel 14.06.15, 21:22
Fru Larsen
Guest

Standard

åååååhhhh, DET hørtes fristende ut DET....sitte godt i en campingvogn... Genial ide. Får jeg bo der også, overnatte...hehe..., så slipper jeg å tenke transport frem og tilbake på hotellet..., slipper til og med hotell...? Hihi Det siste var en spøk; jeg har ikke lyst å være en ´uvasket´og skitten utgave av meg selv.

Jeg klarer ikke å bestemme meg ennå; det er liksom litt lenge frem i tid, jeg er litt sånn at jeg må ta ting litt på sparket.., men møtes kommer vi til å gjøre vet du!!!!!!!!

Sist endret av Fru Larsen; 14.06.15 kl 21:25
Svar med sitat
Gammel 15.06.15, 08:37
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Standard

Håper du kommer, Fruen!

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:08.