Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Tolkningshjelp

Tolkningshjelp Her kan du spørre om hjelp til å tolke egne spådommer. (Noen svarer hvis de vil, men det er helt frivillig. Ingen skal føle press.)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09.02.16, 02:01
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Question Tro dere på tegn ..?

Jeg har som sagt datet en kar en stund som jeg har avsluttet med.
Jeg og denne mannen som jeg kan kalle mr. x har ingen felles bekjente, så når vi avsluttet vår kontakt så var det egentlig ikke på noen måte at vi verken kunne støte på hverandre eller se hverandre i noen som helst form for sosiale sammenkomster.

Men det er en ting her som jeg synes er merkelig.

Jeg og Mr.x har en gang tidligere hatt en form for pause i kontakten vår dvs. vi hadde bestemt oss for å ikke møtes igjen eller ha noen form for kontakt ( uten at jeg var klar over at dette kom til å endre seg en kort tid senere)
Da var det slik at en av hans nærmeste kompiser dukket opp på en datings-app som jeg hadde, merkelig syntes jeg at dette var, for når jeg la sammen to og to så innså jeg at de to faktisk er det jeg vil kalle bestekompiser, men samtidig så er mr.x veldig privat av seg så han kan umulig ha fortalt om meg til kompisen sin.

Uansett, denne kompisen hans begynte å skrive til meg, jeg utvekslet ett par setninger med han før jeg ble redd og sluttet å svare han. Redd ble jeg for at Mr.x skulle tro at jeg sjekket opp kompisen hans, noe som ikke var tilfelle.

Så gikk det en stund, jeg og mr.x gjenopptok kontakten, før den igjen ble avsluttet - nå for godt ( med mindre noe uforutsett skjer igjen, det vet man aldri)
Nå dukket plutselig kompisen hans IGJEN, men på en annen datingsapp, vi fikk match igjen, og jeg begynner å stusse på om det er et tegn dette her?
Fordi foruten kompisen hans så har ikke jeg og mr.x noen verdens felles forbindelser, og det er bare veldig veldig merkelig at kompisen dukker opp når jeg ikke har kontakt med mr.x.

Kan forøvrig si at dette som skjedde nå med at kompisen dukket opp på en ny datings-app var noe han umulig kunne ha få til på egenhånd, da denne appen er styrt av en radar.

Dette ble kanskje en rotete tråd, men har noen her vært borti noe lignende før og hva kan isåfall dette her bety ..?
Gammel 09.02.16, 02:53
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Jeg kom til å tenke på at en gang på ferie ble jeg og en venninne kjent med to bestekompiser. Han ene fortalte meg at de to fortalte hverandre ALt, de hadde ingen hemmeligheter for hverandre....

Så kanskje Mr.X heller ikke er så privat overfor bestekameraten som du tror...? :) Bare noe som slo meg akkurat nå...
Svar med sitat
Gammel 09.02.16, 03:11
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Jeg kom til å tenke på at en gang på ferie ble jeg og en venninne kjent med to bestekompiser. Han ene fortalte meg at de to fortalte hverandre ALt, de hadde ingen hemmeligheter for hverandre....

Så kanskje Mr.X heller ikke er så privat overfor bestekameraten som du tror...? :) Bare noe som slo meg akkurat nå...
Men da er det noe jeg ikke forstår;
Hva tjener egentlig Mr.X på å teste meg ut når han vet at jeg har følelser for han..? Kompisen har jeg nå (tragisk nok ) matchet med på to apps og vi har ikke gjort annet enn å utveksle ett par høflighetsfraser :-/ Forstår ingenting :-(

Synes nå uansett at det var rart at kompisen kom innafor radaren til appen så snart jeg og Mr.x avsluttet vårt lille "forhold" for det var ikke noe kompisen kunne ha kontrollert uansett. Han bor noen få kvartaler unna meg så sånn sett så burde han ha dukket opp for lengst på appen :-/
Gammel 09.02.16, 03:31
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Men da er det noe jeg ikke forstår;
Hva tjener egentlig Mr.X på å teste meg ut når han vet at jeg har følelser for han..? Kompisen har jeg nå (tragisk nok ) matchet med på to apps og vi har ikke gjort annet enn å utveksle ett par høflighetsfraser :-/ Forstår ingenting :-(

Synes nå uansett at det var rart at kompisen kom innafor radaren til appen så snart jeg og Mr.x avsluttet vårt lille "forhold" for det var ikke noe kompisen kunne ha kontrollert uansett. Han bor noen få kvartaler unna meg så sånn sett så burde han ha dukket opp for lengst på appen :-/
Nei, jeg vet ikke helt.....

Det hadde vært fint om andre kloke hoder her inne hadde kommet med noen tanker og innspill. Hva tenker andre?
Svar med sitat
Gammel 09.02.16, 05:14
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 305
Standard

Ja jeg har opplevd lignende og helt syke sammentreff, men det betydde ikke at det "var oss" tydeligvis, siden jeg ikke har noen kontakt med vedkommende idag. Jeg så også senere at det ikke var noen god match, så det er ikke noe savn heller.

Skal jeg driste meg til å gjette på hva det betydde i mitt tilfelle, så tror jeg det var at den forelskelses-tilstanden jeg var i løftet meg opp på et høyere bevissthetsnivå slik at flere synkronisiteter kunne skje (eller bli lagt merke til), ikke bare angåande han men også med andre ting (men man blir mere fokusert på de som skjer ang. "han" selvsagt). Det er det nærmeste jeg kommer en forklaring, for noe tegn som gikk på at det "var oss" det var det definintivt ikke.
Svar med sitat
Gammel 09.02.16, 22:22
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Jeg tror ikke det er noe tegn, men at det kanskje høres litt muffens ut at han dukker opp "tilfeldig" ved to passende anledninger...
Er det bare meg som er litt mistroisk av meg, eller hva tror andre?
Svar med sitat
Gammel 10.02.16, 09:42
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,218
Standard

Ja, jeg tror på skjebne. Hadde en merkelig opplevelse selv for mange år siden:

Var på ferie i Marokko. Skulle gå på stranden om morgenen og la i vei. Utenfor et hotell stod en mann og da han så meg, begynte han å prate og han var morsom og snakket i vei. Vi pratet en stund før jeg gikk videre mot stranden. Fant ikke veien og måtte spørre om veien, så jeg spurte en tilfeldig. Han sa at han kunne gå med meg og vise meg. Vi pratet i vei og han fulgte meg ned. Han var veldig koselig, så vi ble sittende å prate på stranden hele dagen og han fulgte meg opp igjen til veien. Vi avtalte at vi skulle møtes på kvelden for å ta en cola, så gikk jeg til hotellet der jeg bodde.
Da jeg kom om kvelden og møtte han, der var han... og... han andre som var utenfor det hotellet og som jeg hadde snakket med før jeg gikk mot stranden..! Han var kamerat med han som jeg hadde spurt om veien.

For å gjøre en lang historie kort: han som jeg møtte først ble jeg sammen med og vi var kjærester i 3 år. Og vi hadde et veldig nært forhold. Jeg fikk hele tiden bilder av hva han gjorde (og han bekreftet det jeg så), jeg kunne beskrive hvem som gikk forbi han bak han da han stod og ringte til meg fra en telefonkiosk, vi drømte det samme om natten på akkurat samme klokkeslett osv. Var helt vanvittig! Så var veldig spesielt. Vi har fortsatt kontakt som venner.

MALU
Gammel 20.03.16, 17:18
Noor. sin avatar
Noor. Noor. er offline
Godt kjent

Medlem siden: Apr 2015
Meldinger: 354
Standard

Tror heller ikke på tegn, men tilfeldigheter;-)
Svar med sitat
Gammel 20.03.16, 21:50
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Jeg tror på tegn, at ikke alt er tilfeldig. Noen mennesker er det meningen at vi skal treffe.

Igjen husker jeg det en klarsynt dame som jeg ble kjent med en gang, sa til meg:

"Vi treffer de menneskene vi skal treffe, til riktig tidspunkt og på riktig sted."
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:10.