Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Sorg

Sorg En delt sorg, er en halv sorg. Noen ganger kan det hjelpe å få det ut.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 06.10.15, 22:38
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,091
Standard Er det mulig..

Huff, jeg er tydeligvis en berg og dalbane av følelser nå om dagen, vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Fant for litt siden ut at han jeg dater har vært gift tidligere.. og selvom en fortid vanligvis ikke er noe jeg bryr meg om så bryr jeg meg om dette her. Jeg tenker at hvis det blir veldig alvorlig mellom oss så vil han mest sannsynlig ikke gifte seg med meg.. han har jo trossalt allerede vært gift.. jeg vil ikke være en 2. choice i hans liv, og merker at det smerter meg allerede nå bare ved å skrive dette her.. For jeg vil ha han i livet mitt, men jeg vil at jeg skal være like viktig for han som han forhåpentligvis blir for meg..
Gammel 07.10.15, 00:20
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 375
Standard

er jo blitt ganske normalt å gifte seg opp til flere ganger nå til dags, så ville ikke tatt sorgene på forskudd på akkurat det. Men synes du heller burde ja fokuset på å bli ordentlig kjent med han før du du begynner å bekymre deg om giftermål. Alle har baggasje.
Svar med sitat
Gammel 07.10.15, 08:53
SummerTime
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Om dere finner ut at dere ønsker å satse på hverandre,så er det deg han er glad i.Om han har vært gift tidligere hører fortiden til og sannsynligvis noe han mer eller mindre har lagt bak seg.Men sikkert greit å bli godt kjent for å finne ut mer om han.Kanskje han kan fortelle litt om hvorfor han ble skilt etc slik at du også kanskje kan tenke at det hører fortiden til.Jeg har truffet på flere menn som har vært gift flere ganger.Om han er glad i deg så kan det på sikt absolutt også være slik at han ønsker å gifte seg igjen,det er ulikt syn på det.
Svar med sitat
Gammel 07.10.15, 18:47
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Jeg var visst en hormonell pms-bombe i går. Gråt meg i søvn og alt var bare så fælt og grusomt. Også våkner jeg opp i dag til melding fra han jeg dater som gjør sitt for å imponere meg. Merket at det stakk litt i samvittigheten min da ;-) Vurderte et lite sekund å bare droppe hele fyren i går, da griningen var på sitt verste.

Jeg tror jeg bare må ta en dag av gangen og se hele situasjonen ann. Er bare så trist at tidligere vonde erfaringer gjør så mye skade, og det er gjerne sånt man ikke finner ut av før man først går videre.

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare meg og kom med trøstende og fine ord kjære Daysie og Summertime.
Gammel 08.10.15, 03:37
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 375
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Jeg var visst en hormonell pms-bombe i går. Gråt meg i søvn og alt var bare så fælt og grusomt. Også våkner jeg opp i dag til melding fra han jeg dater som gjør sitt for å imponere meg. Merket at det stakk litt i samvittigheten min da ;-) Vurderte et lite sekund å bare droppe hele fyren i går, da griningen var på sitt verste.

Jeg tror jeg bare må ta en dag av gangen og se hele situasjonen ann. Er bare så trist at tidligere vonde erfaringer gjør så mye skade, og det er gjerne sånt man ikke finner ut av før man først går videre.

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare meg og kom med trøstende og fine ord kjære Daysie og Summertime.
Huff, prøv å legge litt av den frykten til side. Han er ikke samme mann vet du og tro det eller ei! Men det finnes mange bra menn der ute :)

Prøv å kose deg, bli kjent også tar du det derifra. Krysser fingrene for dere, det lover jo godt hittil :)
Svar med sitat
Gammel 09.10.15, 20:15
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Daysie Vis post
Huff, prøv å legge litt av den frykten til side. Han er ikke samme mann vet du og tro det eller ei! Men det finnes mange bra menn der ute :)

Prøv å kose deg, bli kjent også tar du det derifra. Krysser fingrene for dere, det lover jo godt hittil :)
Hope so. Vi hadde en lang og fin samtale i går, der vi lo ganske godt. I dag har jeg ikke hørt noe fra han - vet at han har en hektisk hverdag, men savner han litt da.. Får håpe at han tar kontakt snart før jeg går på veggen her. For når det kommer til kontakt så tørr jeg ikke, tok jo tross alt å ringte han + sendte meldinger først i går. Dette er så tragisk..
Gammel 09.10.15, 20:51
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Hope so. Vi hadde en lang og fin samtale i går, der vi lo ganske godt. I dag har jeg ikke hørt noe fra han - vet at han har en hektisk hverdag, men savner han litt da.. Får håpe at han tar kontakt snart før jeg går på veggen her. For når det kommer til kontakt så tørr jeg ikke, tok jo tross alt å ringte han + sendte meldinger først i går. Dette er så tragisk..
Føler med deg..Det er en ganske spesiell fase dere befinner dere i..Masse følelser,vil bli kjent og ikke minst å vite hvor man står hos den andre.Jeg har vært så feig at jeg stikker om jeg ikke kommer til bunns relativt raskt i hva han føler for meg og hva han ønsker videre.Men du må gjøre slik du føler blir riktig for deg..Det er kanskje snart tid for å rykke litt nærmere ham og stille noen listige,avslørende spørsmål..Uansett ikke enkelt dette forstår det!!
Svar med sitat
Gammel 09.10.15, 23:40
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Føler med deg..Det er en ganske spesiell fase dere befinner dere i..Masse følelser,vil bli kjent og ikke minst å vite hvor man står hos den andre.Jeg har vært så feig at jeg stikker om jeg ikke kommer til bunns relativt raskt i hva han føler for meg og hva han ønsker videre.Men du må gjøre slik du føler blir riktig for deg..Det er kanskje snart tid for å rykke litt nærmere ham og stille noen listige,avslørende spørsmål..Uansett ikke enkelt dette forstår det!!
Jeg er også blitt sånn at jeg faktisk vil vite hvor vi står hen , fordi jeg er så redd for å bli skuffet senere. Jeg er også redd for å virke for masete eller ta mer kontakt enn det han gjør. Så da sitter jeg her da, og bare venter og venter og venter..Det ene øyeblikket tenker jeg at han mest sannsynlig er veldig opptatt og at det uansett kan bli litt for mye å ha kontakt hver dag, mens jeg i det neste øyeblikket tenker at, ja, han er vel ikke så interessert han da..Til å bli gal av. Fortsatt ikke hørt noe fra han, så håper han gir et pip fra seg i morgen, hvis ikke så må jeg klekke ut en genial måte å sende en bra mld på..

Hva mener du med avslørende spørsmål? Er veldig nysgjerrig jeg nå
Gammel 10.10.15, 02:32
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,362
Standard

Sitat:
Jeg er også blitt sånn at jeg faktisk vil vite hvor vi står hen , fordi jeg er så redd for å bli skuffet senere. Jeg er også redd for å virke for masete eller ta mer kontakt enn det han gjør. Så da sitter jeg her da, og bare venter og venter og venter..Det ene øyeblikket tenker jeg at han mest sannsynlig er veldig opptatt og at det uansett kan bli litt for mye å ha kontakt hver dag, mens jeg i det neste øyeblikket tenker at, ja, han er vel ikke så interessert han da..Til å bli gal av. Fortsatt ikke hørt noe fra han, så håper han gir et pip fra seg i morgen, hvis ikke så må jeg klekke ut en genial måte å sende en bra mld på..

Huff er min umiddelbare tanke. Ikke sitt og vent på ham, eller andre. Gjør det som passer DEG i ditt tempo.

Sist endret av Romerinne; 10.10.15 kl 11:27
Svar med sitat
Gammel 10.10.15, 10:34
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:

Jeg det tror det er på sin plass å vite litt om hva motparten tenker.Dere har jo blitt såpass kjent at det etter mitt syn vil være naturlig at man har gjort seg opp en mening om man vil satse seriøst videre eller ikke.

Når jeg skriver om avslørende spørsmål så mener jeg at det beste er å snakke sammen seriøst.Spør ham feks om hva han tenker om dere som par framover.Hva han ønsker,hva han ser for seg etc.Så kan jo du fortelle noe om dine følelser og hva du ønsker deg.Det forutsetter at begge er åpne og har lyst til å snakke om dette...

Dette er kjempeviktig å få avklart,man blir jo tullete av å ikke ha noen avtaler eller at ting bare kommer og går som det passer seg det blir for useriøst.Av hensyn til deg selv bør du ta en tett alvorsprat med fyren slik at du sannsynligvis blir klokere over hva han vil... Om spriket skulle bli for stort om hva dere ser for dere framover,så hadde jeg trukket meg tilbake.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:19.