Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Sorg

Sorg En delt sorg, er en halv sorg. Noen ganger kan det hjelpe å få det ut.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25.02.16, 20:25
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,913
Standard

Så uendelig vakkert og verdig avslutning. Du gav virkelig hjerte og sjel og mer til. Midt i sorg og savn er det sikkert til trøst. Det betyr så mye, den siste avskjeden som en begravelse jo er.
Svar med sitat
Gammel 25.02.16, 21:33
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 305
Standard

Så flott det hørtes ut. Begravelser har tendens til å bli litt upersonlige syns jeg, iallefall de jeg har vært i. Dette var jo noe helt annet.
Svar med sitat
Gammel 25.02.16, 21:50
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,211
Standard

Ja, jeg startet jo byrået mitt for å gjøre en forskjell, for at alle skal få det mer personlig (vi skreddersyr hver enkelt seremoni), og det greide vi virkelig!

Jeg er også veldig glad for at vi fikk de tre ukene før han døde (han levde 3 uker på overtid i forhold til hva legene sa) på sykehuset og fikk snakket sååå mye sammen. Vi sa flere ganger: sant, vi har ikke noe usnakket? Sant, vi har ikke noe uoppgjort? Så derfor vet jeg at vi har bare gode følelser oss i mellom og vi har gjort "avtaler" videre.

Det å ha en oppgave i en sånn stund, hjelper jo på, men jeg hadde en liten meltdown mot slutten av seremonien da jeg løp opp til der orgelet står fordi jeg trodde jeg var alene der og jeg hadde ansvaret for å sette i gang neste musikkstykke. Tenkte jeg da fikk to minutter for meg selv der ingen så meg. Bare to trapper igjen nå, så er jeg der.. Men der satt han som jeg samarbeider med, gitt. Han taklet det ganske fint og det gjorde jeg også - lot som ingenting. Men han gjennomskuet den, så han strøk meg på armen og blinket. Jeg gråt sånn at jeg ikke så noenting, så han tok seg av musikken og da var jo alt greit.
Det viktigste var jo at ingen av de andre så noe, og det gjorde de ikke.

Jeg er glad jeg fikk gjort dette for han når det først ble sånn. At jeg kunne gjøre det og ikke en fremmed.

MALU
Gammel 01.03.16, 14:39
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,766
Standard

Så utrolig trist, Malu Får tårer i øynene av å lese om dette Jeg føler virkelig med deg og synes det er så flott av deg å gi han denne siste avslutningen. Det hørtes ut som en fantastisk og sterk opplevelse for alle som kjente han Og det var sikkert godt for deg å få gi det til han

Nå kommer det jeg synes er den versten tiden.. tiden for ro der alt synker inn og skal bearbeides. Sorgen og tapet, og tilvenning av livet videre uten han fysisk tilstede. Håper du får masse støtte og kjærlighet av familie og venner. Gråt masse, og så håper jeg at du får nok hvile oppi dette. Ta vare på deg selv også, Malu

Sender masse medfølelse, gode tanker og klemmer din vei
Svar med sitat
Gammel 01.03.16, 15:15
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,211
Standard

Takk for det. Ja, det er veldig rart at han ikke er her mer.

Selv om han "er her" likevel, så er det jo ikke fysisk. Ingen klem eller stryk på kinnet som han alltid gjorde.

Innimellom går det fint og jeg tenker at dette skal gå greit, og så plutselig så kommer det over meg igjen at han er borte, og da får jeg ikke puste. Da må jeg bare tenke på ordene hans til meg som han sa til meg på sykehuset. Det som står på bildet under her.

MALU
Vedlagte miniatyrbilder
stay.jpg  

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:28.