Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Tolkningshjelp

Tolkningshjelp Her kan du spørre om hjelp til å tolke egne spådommer. (Noen svarer hvis de vil, men det er helt frivillig. Ingen skal føle press.)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14.12.15, 01:33
Ingse Ingse er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 97
Smile Lite håp om hjelp :-)

Har skrevet en tidligere tråd med samme spørsmålet tidligere, men jeg håper bare inderlig på om noen kan hjelpe meg med å tolke dette, så derfor skriver jeg den igjen.
Jeg er ikke helt dreven i det å legge legg i tarot. Så derfor pleier jeg ofte å stille et spørsmål når jeg stokker kortene. Enten stopper jeg når jeg føler det er klart eller så ber jeg om at det skal falle et kort ut av stokken mens jeg stokker. Jeg spurte om hva utfallet ville bli dersom jeg og en tidligere flørt fikk kontakt igjen. Da falt disse kortene ut av stokken:
Vannknekten, jord dronningen, vannkongen, månen, solen, 3 sverd, 6 beger, 2 beger, luft knekten og 4 mynter
Vanligvis ville jeg stokket kortene om igjen siden det var så mange kort som falt ut, men disse kortene har gått igjen tidligere når jeg har spurt om han. Så derfor valgte jeg å ikke gjøre det. Setter veldig pris på om noen vil hjelpe meg med å tolke sammenhengen mellom kortene og hva det kan bety :-D
Svar med sitat
Gammel 16.12.15, 14:21
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,670
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ingse Vis post
Har skrevet en tidligere tråd med samme spørsmålet tidligere, men jeg håper bare inderlig på om noen kan hjelpe meg med å tolke dette, så derfor skriver jeg den igjen.
Jeg er ikke helt dreven i det å legge legg i tarot. Så derfor pleier jeg ofte å stille et spørsmål når jeg stokker kortene. Enten stopper jeg når jeg føler det er klart eller så ber jeg om at det skal falle et kort ut av stokken mens jeg stokker. Jeg spurte om hva utfallet ville bli dersom jeg og en tidligere flørt fikk kontakt igjen. Da falt disse kortene ut av stokken:
Vannknekten, jord dronningen, vannkongen, månen, solen, 3 sverd, 6 beger, 2 beger, luft knekten og 4 mynter
Vanligvis ville jeg stokket kortene om igjen siden det var så mange kort som falt ut, men disse kortene har gått igjen tidligere når jeg har spurt om han. Så derfor valgte jeg å ikke gjøre det. Setter veldig pris på om noen vil hjelpe meg med å tolke sammenhengen mellom kortene og hva det kan bety :-D
Ut i fra kortene; det vil bli litt ustabilt kanskje? Du drømmer om noe mer, mens han er vinglete..

Men du kan jo ta kontakt med ham igjen du, og da finner du jo ut fasiten om hva som skjer hvis dere treffes igjen. ;-)
Svar med sitat
Gammel 16.12.15, 21:19
Ingse Ingse er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 97
Standard

Kan det bety at han er usikker på hva han vil eller ikke er klar?
Svar med sitat
Gammel 05.01.16, 18:43
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,670
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ingse Vis post
Kan det bety at han er usikker på hva han vil eller ikke er klar?
Ikke er klar, tror jeg.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:48.