Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Tolkningshjelp

Tolkningshjelp Her kan du spørre om hjelp til å tolke egne spådommer. (Noen svarer hvis de vil, men det er helt frivillig. Ingen skal føle press.)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19.11.17, 22:11
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er online nå
Fersk

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 89
Standard Vannkongen - Hjelp

Hei
Jeg har fått meg tarotkort og leker litt med dem mens jeg sitter i sofaen foran tven eller annet, men det er en ting som skjer hele tiden, og da mener jeg ikke bare noen ganger, da mener jeg stort sett jeg bare tar i stokken.
Vannkongen hopper ut konstant, enten trekker jeg den eller så hopper den ut av seg selv. Har lett litt etter hva dette betyr når det kommer til kortet, men stort sett så hopper den ut bare jeg tenker på tanken om hva en viss man føler for meg. Har noen av dere kjennskap til betydningene av dette kortet? Regner med det er noen der ute som kjenner til slike ting for det meste her er veldig nytt for meg :)
Svar med sitat
Gammel 22.11.17, 13:26
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Fast inventar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,366
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kjærlighet87 Vis post
Hei
Jeg har fått meg tarotkort og leker litt med dem mens jeg sitter i sofaen foran tven eller annet, men det er en ting som skjer hele tiden, og da mener jeg ikke bare noen ganger, da mener jeg stort sett jeg bare tar i stokken.
Vannkongen hopper ut konstant, enten trekker jeg den eller så hopper den ut av seg selv. Har lett litt etter hva dette betyr når det kommer til kortet, men stort sett så hopper den ut bare jeg tenker på tanken om hva en viss man føler for meg. Har noen av dere kjennskap til betydningene av dette kortet? Regner med det er noen der ute som kjenner til slike ting for det meste her er veldig nytt for meg :)
Det er en rolig og avslappet person. Gjerne en som andre ber om råd fra fordi han lytter oppmerksomt. Diplomatisk og tolerant.

Gjelder det en mann, så har han gjerne de egenskapene.

Gjelder dette deg selv, så oppforderer det til å forholde deg rolig i en krisesituasjon,bruke diplomati i stedet for tvang, hjelpe de som trenger det, eller akseptere et annerledes synspunkt.

Begerkongen kan representere både kvinne og mann som handler som han.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:04.