Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Lenker

Lenker Her kan du legge inn nyttige lenker som du ønske å dele med andre.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 06.05.15, 12:17
Kathryn Kathryn er offline
Fersk

Medlem siden: May 2015
Meldinger: 1
Standard

Jeg synes Fruen serverer ut gode porsjoner arroganse her."Jeg vet best"..."Dette er det kun jeg som kan" etc

Da jeg ble fristet til et legg hun tilbød med Kipper kort til 300 for en tid siden,ble jeg skuffet.Det ble lovet en forklaring på kortene,slik at kundene kunne se selv.
Det kom ikke noe slikt.Det eneste jeg fikk var ja/nei svar.Og KUN det.Jeg er generøs hvis jeg sier det i tillegg var en halv setning på hver,hvorav den ene var"..Men jeg vet ikke".Uten punktum.Virker hastig,uproffesjonelt og likegyldig.

Jeg kunne slått mynt og krone på stuebordet,og fått ja/nei svar selv.
I tillegg vet jeg at det første svaret var feil.

Da må man reagere på den suvereniteten i disse innleggene.Hun sier jo selv at det er kombinasjoner som er viktig,men greier ikke tolke rett til betalende kunder.
Alle kan gjøre feil,men da er det en god i det å tone ned arrogansen i slike innlegg.
Svar med sitat
Gammel 07.05.15, 18:23
Noor. sin avatar
Noor. Noor. er offline
Godt kjent

Medlem siden: Apr 2015
Meldinger: 355
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kathryn Vis post
Jeg synes Fruen serverer ut gode porsjoner arroganse her."Jeg vet best"..."Dette er det kun jeg som kan" etc

Da jeg ble fristet til et legg hun tilbød med Kipper kort til 300 for en tid siden,ble jeg skuffet.Det ble lovet en forklaring på kortene,slik at kundene kunne se selv.
Det kom ikke noe slikt.Det eneste jeg fikk var ja/nei svar.Og KUN det.Jeg er generøs hvis jeg sier det i tillegg var en halv setning på hver,hvorav den ene var"..Men jeg vet ikke".Uten punktum.Virker hastig,uproffesjonelt og likegyldig.

Da må man reagere på den suvereniteten i disse innleggene.Hun sier jo selv at det er kombinasjoner som er viktig,men greier ikke tolke rett til betalende kunder.
Alle kan gjøre feil,men da er det en god i det å tone ned arrogansen i slike innlegg.
Lov å være misfornøyd, men synes innlegget ditt ikke er rettferdig. Synes ikke det er noe arroganse å spore, men mye kunnskap som hun deler.
Svar med sitat
Gammel 08.05.15, 22:05
Fru Larsen Fru Larsen er offline
Kjendis

Medlem siden: May 2013
Meldinger: 3,509
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kathryn Vis post

Denne bestillingen vil jeg gjerne få en kopi av, rett og slett fordi jeg IKKE har fått noen henvendelser om spesifikt å spå i Kipperkort etter at jeg en kortkort periode sa HER inne at jeg kunne være villig til å legge ut evt. kortlegg jeg brukte i besvarelsene, og jeg dessuten dengang bad evt.interesserte spesifikt å nevne det, rett og slett fordi jeg ikke alltid bruker kort når jeg tar mailspådommer, og også fordi Kipperkort så og si ALDRI er mitt førstevalg ved bruk av kort, og jeg såvidt jeg husker IKKE har blitt forespurt om å legge Kipperkort på noen på en stund heller. Ellers så har jeg faktisk og garantert ALDRI hverken sagt eller skrevet at jeg skulle legge kortforklaringer på noe som helst!!!!

Dessuten er jeg også interessert i å se om du valgte å be om oppfølgingsspørsmål. Og det er dessuten alltid anledning til å komme med klager direkte ved misnøye om man har min mailadresse/og også ved å bruke kontaktskjema.

Min mailadresse har du ifall du har bestilt noe av meg, så jeg avventer, jeg vil gjerne også sjekke datoen (fordi dette ble tilbudt i en kortkort periode).

Stemmer din informasjon som du NÅ la ut - og er jeg enig med deg når jeg ser det - så skal du få pengene tilbake. Det gjelder ikke hvis du ikke har benyttet deg av oppfølgingsspørsmålene, som faktisk er beste part av hele tjenesten min, og det gjelder ikke hvis jeg opplever at du løy her, ei heller hvis det manglet et punktum eller to.

------------------
Til det andre: Mine kunnskaper om Kipper skal ikke tvinges på noen, nei - og er dermed slettet fra forumet.

Sist endret av Fru Larsen; 10.05.15 kl 08:32
Svar med sitat
Gammel 23.04.17, 17:18
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 541
Standard

Chanelle, tusen takk for fine linker til Kipperkort
Jeg har for litt tid tilbake fått mine egne Kipperkort, i gave. Chiro Marchetti sine kort. De er jo litt annerledes da, han har lagt til noen kort ekstra. Noe jeg synes er litt dumt, så vurderer å ta ut de ekstrakortene...

Holder på å bli kjent med kortene og det er enda så nytt for meg at jeg ikke har fått satt meg inn i betydningen enda. Trakk noen kort når jeg fikk dem og fikk opp sykdom og elendighet. Tenkte at hjelpes, de der kortene legger jeg vekk. Og det gjorde jeg - en stund. Men så viste det seg at de fikk helt rett. Nå er jeg på tilfriskningens vei og ser at kortene talte helt rett, så nå skal jeg ta dem frem igjen og prøve mer med dem. Så kom jeg over denne linken igjen i dag og det var jo morsomt. Kanskje en mening med det også? ;-)

- Mohandas Karamchand Gandhi
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:04.