Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Livsstil, mote, skjønnhet, helse og velvære

Livsstil, mote, skjønnhet, helse og velvære Her kan vi dele erfaringer om helse, trening, slanking, røykeslutt, mote og mye annet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 08.04.13, 23:43
Gaea Gaea er offline
Banned

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 118
Standard

Flott! Igjen tusen takk! Da vet jeg sikkert at jeg skal slutte med skyllemiddel når jeg vasker dem. Tar dem i vaskepose i maskin så da får det andre jeg vasker sammen med det bare greie seg uten skyllemiddel...
Svar med sitat
Gammel 02.09.14, 01:24
Terra. Terra. er offline
Banned

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 1,014
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av muffine Vis post
Ligner på typen aire bra som ble slaktet av tv2 hjelper deg. http://www.tv2.no/underholdning/hjel...g-3871055.html
Håper for din del at den er bedre.
Haha, jeg kjøpte nettopp noen veldig gode av liknende sort, men de heter BraVo bh og de passer meg helt supert. Men så skulle en venninne prøve min i str. M som jo passet godt til meg, men da ble det omtrent som du viser her Venninnen min skulle nok hatt mer str. XL tror jeg for den satt så stramt at hun måtte le og sa at den trykker jo alt flatt! Må si jeg hadde problemer med å holde meg alvorlig, vi fikk oss en skikkelig god latter begge to! Hun sa hun ville holde seg til de bh'ene hun hadde kjøpt på Cubus...

Men som sagt, jeg er helfrelst i mine for orker ikke noe som strammer og skjærer eller detter ned fra skuldrene... her er de jeg bruker. Valgte blondekant (myk blondekant som til og med jeg tåler) og uten innlegg for de er mest behagelige for meg å bruke. Er veldig sensitiv.
Det er det sette som heter "Original" - Sort, nude og hvit og er uten innlegg. Ser ut som den hvite bh-en under ;-)
http://bravobh.no/med-blonder

Sist endret av Terra.; 04.09.14 kl 16:42
Svar med sitat
Gammel 28.12.14, 13:18
Terra. Terra. er offline
Banned

Standard

Har fått dilla på disse nå, og synes de er veldig gode på og pene. Det er Bravobh med blondekanter og innlegg. Blir litt som push-up uten å stramme eller gjøre vondt (for den som er veldig følsom er den helt super). :-)

Sist endret av Terra.; 21.02.15 kl 12:57
Svar med sitat
Gammel 24.04.15, 14:46
Terra. Terra. er offline
Banned

Standard Bravo bh

Har bestilt i dag, og nå går jeg bare og venter på noen pene, gode og behagelige Bravo bh' er med blonder. Det var godt jeg ringte for å bestille, for de hadde ikke de i rosa igjen i min størrelse så da ble det disse i stedet, settet "DeLuxe" - Sort, nude og hvit. Med innlegg som kan tas ut. Den er veldig pen på, har det settet med grønn fra før.

Svar med sitat
Gammel 19.10.16, 20:34
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 631
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra. Vis post
Haha, jeg kjøpte nettopp noen veldig gode av liknende sort, men de heter BraVo bh og de passer meg helt supert.

Men som sagt, jeg er helfrelst i mine for orker ikke noe som strammer og skjærer eller detter ned fra skuldrene... her er de jeg bruker. Valgte blondekant (myk blondekant som til og med jeg tåler) og uten innlegg for de er mest behagelige for meg å bruke. Er veldig sensitiv.
Det er det sette som heter "Original" - Sort, nude og hvit og er uten innlegg. Ser ut som den hvite bh-en under ;-)
Et lite obs til dem som eventuelt vurderer å bestille de samme BraVo bh' ene som jeg bruker. Jeg må velge en størrelse større enn den jeg bruker i klær. Vanligvis bruker jeg Medium, men her må jeg ha Large. De virker små i størrelsene synes jeg

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:55.